Thunder sanoi:Tuo mielipiteesi on jo kokeiltu ja on huomattu, että ei jaksa selailla harjoituksia ja aika-ajoja siihen kisaan asti, niin on sitten parempi tehdä erikseen harjoitukset, aika-ajot ja kisat. Tämäkin on mielipiteeni. :thumbup:
Minusta on erittäin "kätevä" löytää samasta topicista kaikki ajot.Laareni120 sanoi:Niin, jokaisellahan on omat mielipiteensä, minun mielestäni asia on näin: Jos koko kisaviikonlopun jarnauksen ahtaa yhteen tojkiin, niin tulee siitä liian "sekava".
2 ja 3 sessioiden aikoja vertailemalla näyttäisi Schumi ja Alonso olevan samanlaisella taktiikalla. Schumi jäi viimeisellä sessiolla 0,42s parhaasta ajastaan ja Alonso 0,53s omasta parhaastaan. Alonso ehkä hieman raskaammalla...Törni sanoi:Alonson aikojen kehityksen perusteella vaikuttaisi, että Alonso pyrkisi raskaammalla polttoainekuormalla Ranskan kaltaiseen "torjuntavoittoon". Viime vuonna kärki meni kisan läpi kahdella pysähdyksellä (Alonso 22 ja 47, Montoya 27 ja 56). Tänä vuonna aika-ajojen kärki tekee todennäköisesti kolme pysähdystä.
No jos nyt kuitenkin vain kolme. Yamamotohan ajoi aika-ajossa vanhalla SA05:llä rikottuaan oman painoksensa uutukaisesta aamulla, jolloin oli muuten Satoa nopeampi. Joka tapauksessa hänen suorituksensa on tallikaveriin verrattuna ollut täysin siedettävä lukuunottamatta ulosajoa.kouvotsvoni sanoi:Yamamoto Satoa jotain 5 sekuntia hitaampi per kiekka, mutta silti jätti taakseen 3 kuljettajaa Sato nosti SA:n Midlandien edelle, tästä heidän hyvä jatkaa :thumbup:
Kimi oli koko kärkikymmeniköstä ainoa, joka paransi aikaansa viimeisellä sessiolla suhteessa toiseen aika-ajo jaksoon. Kimi paransi aikaansa palttiarallaa sen puoli sekuntia, jonka kaikki muut kärkikuljettajat jäivät omista edellisen jakson ajoistaan.kouvotsvoni sanoi:Epäilen kyllä ja todennäköistäkin, jotta Ferrarit Kimin ohi tulevat varikkotaktiikoiden varjolla..mutta tietty aina voi toivoa, jotta Kimi olisi raskaalla autolla liikenteessä
Ei, siitä on "oikeudenkäynti" ens viikolla. FIAn tuomarit totes systeemin lailliseks Saksassa eilen, mutta FIAn "johto" on sitä mieltä että FIAn omat tuomarit ovat väärässä. Eli jos Rellu tai mikä tahansa talli käyttää niitä tänä viikonloppuna niin Maxin voittaessa tod.näk. oikeudenkäynnin ens viikolla tän kisan tulokset hylätään niiden tallien osalta jotka ei totellu Maxia vaan kisan tuomareita. Rellu päätti olla riskeeraamatta.mustavihannes sanoi:Eikös se vaimennustsydeemi todettu kuitenkin lailliseksi?
Hups..kolme sekuntia siis En niinkään Yamamotoa kritisoinut, mutta jotenkin tuntuu vaan tyhmältä, jotta noin hidas yhdistelmä lähtee kuitenkin 3:n auton edeltä, kiitos moottorisäännön (ja Speedin).Bobakki sanoi:No jos nyt kuitenkin vain kolme. Yamamotohan ajoi aika-ajossa vanhalla SA05:llä rikottuaan oman painoksensa uutukaisesta aamulla, jolloin oli muuten Satoa nopeampi. Joka tapauksessa hänen suorituksensa on tallikaveriin verrattuna ollut täysin siedettävä lukuunottamatta ulosajoa.
Löysihän ne siitä, kunnes Pat Symonds kävi esittelemässä perustelunsa, miksei keksintö olisikaan ristiriidassa sääntöjen kanssa. Vähän täytyy Renault'nkin toimintatapaa ihmetellä, kun asian olisi varmaan voinut esittää FIA:n tekniselle delegaatille katsastuskikkailujen sijaan.reason sanoi:Toi että kisan tuomarit ei löydä tsydeemistä mitään sääntöjenvastaista viittaa aika suorasti politikointiin eli Maxiin. Näyttää vähän siltä että tekniikasta jotain tietävät, eli tuomarit ovat vaan naureskelleet kun ovat saaneet Maxilta taas uudet ohjeet kuinka sääntöjä pitää tästä lähtien lukea, ja kun päästivät vielä julkisuuteen lausuntonsa ettei se oo sääntöjenvastainen niin nyt Max näyttää kuka käskee.......
Parempi niin, että joku takaa tulee heti Alonson peesiin ja kisa jää siihen, niin silloin on jo 10 pojoo Kimin taskussa tai 8 pojoo!MikGo sanoi:Aikamoisen pommin Kimi järjesti. Toivottavasti pystyy kisailemaan kisan voitosta. Toivottavasti Alonso ei hirveästi petraa ja Schumi toiseksi niin saataisiin mestaruustaistelu vielä jännemmäksi.
Kameroiden paikat kaudella 2005 (punainen väri):Bleu sanoi:Muistaakseni 2 per auto (tai sitten vain kameran korvikkeita), joista toisen pitää olla turvakaaren päällä. Se toinen sitten vaihtelee riippuen autosta.
Macau F3 Grand Prix....azai sanoi:Minä kun luulin että peräänajaja on aina syyllinen
Vertailen Pedron ja Ralffin historiaa, niin jaksaisin kyllä uskoa Ralffin syyllisyyteen, sen verran kamikaze tyyliin kaveri ajelee
Häkkisen vika 100%:stiluisto sanoi:Macau F3 Grand Prix....