DSQ
Elossa
Oli ne ihan ok ennen kuin suuri hyräilyskaba lanseerattiin.Kaksi melkein parasta sanaa.
Oli ne ihan ok ennen kuin suuri hyräilyskaba lanseerattiin.Kaksi melkein parasta sanaa.
Sama!Kaikki muista kielistä kopioidut murresanat mm frendi.
Tarkotin nyt lähinnä kun nykyään lähes joka sanalle jokin vastine on otettu muista kielistä. Ei mua nuo ns. "viralliset" sanat ärsytä.Sama!
Radio, Televisio, Museo, Formaatti, Modeemi, Monitori, Printteri, Ananas, Appelsiini, Banaani, Melooni, Terassi, Marinoida, Kulissi, Essee, Kassa, Makaroni, Spagetti, Passi, Basso, Sopraano, Altto, Hitti, Karamelli, Paraati, Piratismi, Metroseksuaali ja Homo
Jampalla foogu putkella kun noita kelaa?Tarkotin nyt lähinnä kun nykyään lähes joka sanalle jokin vastine on otettu muista kielistä. Ei mua nuo ns. "viralliset" sanat ärsytä.
Oikeesti? Ketä tommoset sanat voi ärsyttää?-Oikeesti?
-"ketä" kun pitäs sanoo "kuka" se on varmaan jotain vitun turun muretta "siltä päin kuitenkin"
Kuka viittaa yksilöön, keitä ryhmään. Ketä pitää sisällään nämä molemmat. Sitä käytetään kun ei tiedetä moneenko henkilöön viitataan.-"ketä" kun pitäs sanoo "kuka" se on varmaan jotain vitun turun muretta "siltä päin kuitenkin"
Oikeesti mietitkö?Ketä tietää, moneenko henkilöön tässä nyt viitataan?
Niitä kekkä pilkkuja nussii.Kuta tommoset sanat voi ärsyttää?
Minä ja kouho tiedetään ainakin.Ketä tietää, moneenko henkilöön tässä nyt viitataan?