sammyosammy
Senior Citizen
Itte asiassa toi on Vesalaisen suurin missio.Kas kun eivät ole vielä tajunneet tuota sarjan nimeä myydä.
Itte asiassa toi on Vesalaisen suurin missio.Kas kun eivät ole vielä tajunneet tuota sarjan nimeä myydä.
Ei se mikään SM-liiga ole, vaan Liiga.Rahaa siitä tulee. SM-liigalle.
Se on lyhenne sanoista Secretly We Are Gay.En ole nuorison käyttämiä sanoja ikinä ymmärtänyt, mutta kun kuuntelee noita juttuja, ja lukee netistä, niin mitä helvettiä tarkottaa SWAG? Tuohan on ihan perusenglantia ja tarkottaa nyyttiä, mutten usko että nuoret tätä tarkoittavat. Tietääkö joku?
Joku pösilö voisi väittää, että kyseessä on "coolin" uusi vastine, mutta sellainenhan on ihan pötypuhetta. FW08 tiesi tämän kyllä tarkalleen oikein.En ole nuorison käyttämiä sanoja ikinä ymmärtänyt, mutta kun kuuntelee noita juttuja, ja lukee netistä, niin mitä helvettiä tarkottaa SWAG? Tuohan on ihan perusenglantia ja tarkottaa nyyttiä, mutten usko että nuoret tätä tarkoittavat. Tietääkö joku?
Toikki on laadittu ennen nimenmuutosta.:frank:Tosiaankin. Niinhän se.
Suomen kielisten keskuudessa toi swag eli swägi tarkoittaa itsevarmuutta ja tyylitietoista pukeutumista. FW08 kertoma on ilmaisun alkuperäinen merkitys.En ole nuorison käyttämiä sanoja ikinä ymmärtänyt, mutta kun kuuntelee noita juttuja, ja lukee netistä, niin mitä helvettiä tarkottaa SWAG? Tuohan on ihan perusenglantia ja tarkottaa nyyttiä, mutten usko että nuoret tätä tarkoittavat. Tietääkö joku?
Tämä ei pidä paikkaansa. SWAG-termin käyttö suomen kielessä viittaa itseluottamuksen, järjen ja tyylitajun täydelliseen puuttumiseen yhdistettynä totaaliseen ymmärtämättömyyteen näistä edellämainituista seikoista.Suomen kielisten keskuudessa toi swag eli swägi tarkoittaa itsevarmuutta ja tyylitietoista pukeutumista.
Sun tapauksessa se on IAG. Tuo S ei oikein istu.Mä olen niin swag, mä olen nii swag.
Luulin, että sun oikee nimi oli Jere eikä Pyry?Oot kade mun swagista + sulla on kakkaa housussa.
Joo Sakke on kyllä parempi lauluhommissa kun oli Harrikkakauppias.Kyllä huomaa, että eräs entinen mopokauppias on musiikkimiehiä. :ahem: