Onneksi Ampparissakin on suodattimet keksitty.Taidatte lukea vääriä lehtiä.
Se eka video oli ihan hauska. Ei siis hauska sillä tavalla, että olisi vedet silmissä tullut naurettua, vaan että "heh heh, hauskasti likka vetää ja onpa vielä nättikin".Niin totta.
Viikko sen jälkeen kun lehdet oli tuota vouhkannut niin katsoin sen ensimmäisen videon.
Sanoisinko että PIKKUSEN ampuu yli tuo hehkutus.
Nainen joka puhuu tuubivideossa siansaksaa ja media on ihastunut, että onpa se lahjakas.Mikä on kielinainen?
komp.Että tuollainenkin asia nyt sitten jaksaa ihmisiä ärsyttää. Voi taivahan tähren.
- Muuten mielestäni erinomainen, mutta japani ei kuulosta japanilta.
- Vitu animehomo Säkö tiiät mille yuin peppukihaisee x-D lol ebin
Kaiken pitää ärsyttää, mikäEttä tuollainenkin asia nyt sitten jaksaa ihmisiä ärsyttää. Voi taivahan tähren.
Montaks mulla? Joko on kaks täynnä?Taas toi Melinda tossa. Alkaa jo pikkuhiljaa nyppiä
Kuka sä oot?Montaks mulla? Joko on kaks täynnä?
Samaa tuossa puolisolle totesin, että todella nopeasti media onnistui tästä tekemään niin vitun turhanpäiväisen tapauksen että meinas tukka irrota.Kielinainen.
Kaunis ja lahjakas, mutta jokohan alkais pikkuhiljaa riittämään.
Ei mua toi itse asia ärsytä. Se mikä ärsyttää, on sana 'kielinainen'.Että tuollainenkin asia nyt sitten jaksaa ihmisiä ärsyttää. Voi taivahan tähren.
Mikäs sen tukan sitten vei, jos ei 'kielinainen'?Samaa tuossa puolisolle totesin, että todella nopeasti media onnistui tästä tekemään niin vitun turhanpäiväisen tapauksen että meinas tukka irrota.
Onnea vaan ja kaikkee.
Onko oikeasti noussut? Tuo DeGeneresin talkshow nyt on aina pyrkinytkin kaivamaan esittelyyn "erikoisuuksia". Ja suomalainen media nyt ymmärrettävästikin tarttuu kun *Suomi mainittu*Hieno homma hälle, mutta kyllä mä nyt hieman ihmettelen järjettömiin mittasuhteisiin noussutta touhua.
Mä en oo ymmärtänyt 14:eljääntoista vuoteen.Mistä täällä puhutaan?