Sanoja, joiden käyttö ärsyttää

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Niin totta.
Viikko sen jälkeen kun lehdet oli tuota vouhkannut niin katsoin sen ensimmäisen videon.
Sanoisinko että PIKKUSEN ampuu yli tuo hehkutus.
Se eka video oli ihan hauska. Ei siis hauska sillä tavalla, että olisi vedet silmissä tullut naurettua, vaan että "heh heh, hauskasti likka vetää ja onpa vielä nättikin".
Emmää silti oikein ymmärrä, että mikä saa esim Ellen DeGeneresin tuotantotiimin ottamaan yhteyttä ja pyytämään ohjelmaan vieraaksi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Mutta tärkeintähän tässä on että KATSOKAA KUN NE ON AMERIKASSA TAAS HUOMANNUT SUOMEN!!

SUOMI MAAILMANKARTALLE YOUTUBE-VIDEOIDEN KAUTTA.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Katsoin tuon ko. videon. Paras osuus oli kommenteissa

- Muuten mielestäni erinomainen, mutta japani ei kuulosta japanilta.

- Vitu animehomo:D Säkö tiiät mille yuin peppukihaisee x-D lol ebin
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kielinainen.
Kaunis ja lahjakas, mutta jokohan alkais pikkuhiljaa riittämään.
Samaa tuossa puolisolle totesin, että todella nopeasti media onnistui tästä tekemään niin vitun turhanpäiväisen tapauksen että meinas tukka irrota.

Onnea vaan ja kaikkee.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Että tuollainenkin asia nyt sitten jaksaa ihmisiä ärsyttää. Voi taivahan tähren.
Ei mua toi itse asia ärsytä. Se mikä ärsyttää, on sana 'kielinainen'.
Hieno homma hälle, mutta kyllä mä nyt hieman ihmettelen järjettömiin mittasuhteisiin noussutta touhua.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Samaa tuossa puolisolle totesin, että todella nopeasti media onnistui tästä tekemään niin vitun turhanpäiväisen tapauksen että meinas tukka irrota.

Onnea vaan ja kaikkee.
Mikäs sen tukan sitten vei, jos ei 'kielinainen'?

Tiputanssi? Ketsuppi-laulu? Macarena? Gangbang-style?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Hieno homma hälle, mutta kyllä mä nyt hieman ihmettelen järjettömiin mittasuhteisiin noussutta touhua.
Onko oikeasti noussut? Tuo DeGeneresin talkshow nyt on aina pyrkinytkin kaivamaan esittelyyn "erikoisuuksia". Ja suomalainen media nyt ymmärrettävästikin tarttuu kun *Suomi mainittu*

Eli käytännössä yksi tekee Youtube-videon, pari muuta tahoa tekevät työtään ja juttu pysyy lähinnä framilla siksi, että porukka käy kukin vuorollaan milloin missäkin toteamassa, että ei ymmärrä miksi tästäkin puhutaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
No niin, nyt ei sais enää ärsyyntyä turhista julkkiksista kohkaamisestakaan. Pitäis vaan taputtaa käsiä ja olla ihastunut, "kun tuokin nyt on naamansa telkkariin saanut ja päivätyönsä jättänyt".

Eikä se edes oo kovin kummosen näkönen. Säälistä saattaisin pistää.
 
Ylös