minua kyllä ärsyttää Oskari Saaren sanomana KAIKKI sanat.burb sanoi:Oskari Saaren sanomana:
- aiika
- aiikalailla
- aiikamoinen
minua kyllä ärsyttää Oskari Saaren sanomana KAIKKI sanat.burb sanoi:Oskari Saaren sanomana:
- aiika
- aiikalailla
- aiikamoinen
Ei vaan sisäläinen.AJ sanoi:Ulkolainen. Onko tuon vastakohta sitten kotilainen?
Niin sen täytyy olla, mutta kun ihmiset selvästikin käyttävät sanaa ulkolainen sanan ulkomainen asemesta niin silloinhan heidän pitäisi samalla logiikalla käyttää sanan kotimainen sijasta sanaa kotilainen.Ace17 sanoi:Ei vaan sisäläinen.
Olitpa aika ihmisohjus kun menit sitten Ihqdaa-jutuksi kirjoittamaan tuollaisen tiedonnokareen,,, henkilökohtaisestihan haluan viellä sanoa että omaan itsessäni sijaitsevan mielipiteen, että ulkolaisethan sitten eivät tuota tietenkään snaijaa,,,mut silti!!!H_Hihhuli sanoi:Pitkällä juoksulla normitoikin käy sillai, notta se omaa snadisti ällösanoja.
Loppupelissä veliseni, loppupelissä,,,! :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Olitpa aika ihmisohjus kun menit sitten Ihqdaa-jutuksi kirjoittamaan tuollaisen tiedonnokareen,,, henkilökohtaisestihan haluan viellä sanoa että omaan itsessäni sijaitsevan mielipiteen, että ulkolaisethan sitten eivät tuota tietenkään snaijaa,,,mut silti!!!
Pata kattilaa soimaa.Dominic sanoi:On varmaan tullutkin, mutta KASARI.
80-lukuhan on paras vuosikymmen :alppu:Dominic sanoi:On varmaan tullutkin, mutta KASARI.
80-luvun parhaudesta ei ollut tässä nyt kysymys.Sue_me sanoi:80-lukuhan on paras vuosikymmen :alppu:
Ja asiaan:
Ounaus
No voi hitsi voi harmi... Asian kun voi käsittää monella tavalla :idea:Dominic sanoi:80-luvun parhaudesta ei ollut tässä nyt kysymys.
:thumbup: :ahem:Laareni120 sanoi:Ruotsi.
Kerran olen ihan oikeasti hämääntynyt tuosta ilmauksesta (eikö se muuten ole monikossa yleensä?!). Oli joku jääkiekkojuttu tms., jossa mainittiin jonkin joukkueen olevan loppupeleissä huonompi tms.Olga sanoi:Loppupelissä veliseni, loppupelissä,,,! :ahem: