Sanoja, joiden käyttö ärsyttää

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Öyhöttely kuulostaa humalaisen puheelta, mutta sitä esiintyy Uuden Suomen bloggaajilla ja he pitävät sitä paremmin kuin räksyttely-sanasta. Minä en vain pidä siitä.

Mitäköhän tulkintoja teillä on, niin voin viedä muutaman hyvät perustelut, että miksi öyhöttely ei käy ja miksi f1-forumin sanat ovat paljon parempia?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Courier. Ymmärrän, että työpaikkailmoituksessa 'lehdenjakaja' ei ehkä herätä samanlaisia intohimoja mutta rajansa kaikella.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Aikanaan valmistuessani ensimmäinen ajatukseni oli riemu siitä, että enää koskaan mun ei tarvitse tehdä cour...lehdenjakajan hommia. Enkä ole tehnytkään vaikka viime aikojen ahdingossa sekin on heikolla hetkellä mielessä käynyt.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Aikanaan valmistuessani ensimmäinen ajatukseni oli riemu siitä, että enää koskaan mun ei tarvitse tehdä cour...lehdenjakajan hommia. Enkä ole tehnytkään vaikka viime aikojen ahdingossa sekin on heikolla hetkellä mielessä käynyt.
Onkohan tuo duuni muuttunu raskaammaks kun sanomalehtien tilaajien määrä vähentyny, varmaan jakoreitit pidentyneet. Tosin toi tamperelaisfirma sai muutakin postia jaettavakseen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Kiistatta.

Alkoi hieman normaalia enemmän nyppiä Mertaranta kisoja katsellessa. Oli kiistatta keksinyt uuden sanan ja viljeli sitä kiistatta ihan joka paikkaan.

Huomasin studioporukankin vittuilevan tästä jossain vaiheessa. Käyttivät kyseistä termiä ukot peräjälkeen ja purivat huulta ja hihinöivät sisäänpäin.
 
Ylös