AnttiL
Reittinörtti
Taka veti pohjat! Tai no Loubet voi vielä nokittaa
Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.Tuntuu kyllä oudotta että lankamaa peruttiin viime sectorallissa ja muualla maailmaa meno tämmöistä…
Kyllä tätä kotimaassakin harrastetaan välillä, turva-auton kohdalla mennään 5m taaemmas kuusikkoon ja sitten kun alkaa äksöni niin ollaan vähän lähempänä tietä.Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.
Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos ei kerrasta uskota, niin EK pitäisi perua. Ei jengi muuten opi, ja jossain vaiheessa joku kuolee.Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.
Aivan oikein, tai ainakin samaa mieltä. Onko muka joku sankaruuden aihe yrittää kaikin tavoin rikkoa järjestystä ja pilata muiden katsojien (ja kilpailijoiden sekä järjestäjien) kisa. Näkyi olevan taannoisessa Mäntsälän rallin videoissakin suomalaisia sankareita katselupaikoilla.Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos ei kerrasta uskota, niin EK pitäisi perua. Ei jengi muuten opi, ja jossain vaiheessa joku kuolee.
Tai siis ei Krisse ole tuossa ajanut ulos, mutta sanoi reittiennakointivideossa että on paikka.Krissen paikkahan toimii...
Parikymmentä metriä eteenpäin niin ois pökännyt kahden kallion väliin, siitä kun ois mennyt suoraan kisavauhtia niin ois ollut nokkaperät enemmän kuin lähelläTaka meni samassa ja aika onnekkaasti ettei pudonnu jyrkänteeltä alas.