Sardinian MM-ralli 2023

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Ja Kalle meinas vetää lehmät nurin... Toivottavasti ei osunut...

Hipaisi vähän. Konepelti kasassa...
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4971
Sijainti
Parc Fermé
Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.
Kyllä tätä kotimaassakin harrastetaan välillä, turva-auton kohdalla mennään 5m taaemmas kuusikkoon ja sitten kun alkaa äksöni niin ollaan vähän lähempänä tietä.

Toki Suomessa nämä vähänkin vaaralliset katselupaikat otetaan vakavasti ns. sattuneista syistä
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1303
Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.
Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos ei kerrasta uskota, niin EK pitäisi perua. Ei jengi muuten opi, ja jossain vaiheessa joku kuolee.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14797
Sijainti
Tampereen lenkki
Tää pätkä on vähän tyypillisempää Sardinian kovapohjaista tietä joka putsaantuu, Ogier rupee repimään eroa
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Toivottavasti Lapin rengastaktiikka toimii ja kahdesta kovasta on etua...
 

paali

Well-known member
Liittynyt
9.10.2021
Viestit
125
Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos ei kerrasta uskota, niin EK pitäisi perua. Ei jengi muuten opi, ja jossain vaiheessa joku kuolee.
Aivan oikein, tai ainakin samaa mieltä. Onko muka joku sankaruuden aihe yrittää kaikin tavoin rikkoa järjestystä ja pilata muiden katsojien (ja kilpailijoiden sekä järjestäjien) kisa. Näkyi olevan taannoisessa Mäntsälän rallin videoissakin suomalaisia sankareita katselupaikoilla.
 

Reinweib

Vetohenkilö
Liittynyt
28.3.2013
Viestit
951
Sijainti
Piilosa
Emilin moottori on tällä hetkellä kiinni jollain kuusiokoloavaimella tms...

 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Sordo ajoi pihalle ja Suninen johtaa Rally2:a. Ihan hyviä näyttöjä antaa Teemu jos se nyt enää niistä on kiinni ollut...
 
Ylös