Sardinian MM-ralli 2023

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnttiL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Kalle meinas vetää lehmät nurin... Toivottavasti ei osunut...

Hipaisi vähän. Konepelti kasassa...

Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.
Kyllä tätä kotimaassakin harrastetaan välillä, turva-auton kohdalla mennään 5m taaemmas kuusikkoon ja sitten kun alkaa äksöni niin ollaan vähän lähempänä tietä.

Toki Suomessa nämä vähänkin vaaralliset katselupaikat otetaan vakavasti ns. sattuneista syistä

Eri säännöt muualla. Viime vuoden Belgian rallissa ei ehtinyt kuin juuri safetyn takavalot häipyä niin porukka oli samassa paikassa mistä oli käsketty pois.

Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos ei kerrasta uskota, niin EK pitäisi perua. Ei jengi muuten opi, ja jossain vaiheessa joku kuolee.

Tää pätkä on vähän tyypillisempää Sardinian kovapohjaista tietä joka putsaantuu, Ogier rupee repimään eroa

Toivottavasti Lapin rengastaktiikka toimii ja kahdesta kovasta on etua...

Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos ei kerrasta uskota, niin EK pitäisi perua. Ei jengi muuten opi, ja jossain vaiheessa joku kuolee.
Aivan oikein, tai ainakin samaa mieltä. Onko muka joku sankaruuden aihe yrittää kaikin tavoin rikkoa järjestystä ja pilata muiden katsojien (ja kilpailijoiden sekä järjestäjien) kisa. Näkyi olevan taannoisessa Mäntsälän rallin videoissakin suomalaisia sankareita katselupaikoilla.

Emilin moottori on tällä hetkellä kiinni jollain kuusiokoloavaimella tms...

Sordo ajoi pihalle ja Suninen johtaa Rally2:a. Ihan hyviä näyttöjä antaa Teemu jos se nyt enää niistä on kiinni ollut...