Sarjakuvasankarisi

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sarjakuvia luen paljon.

Aku Ankka tietenkin - varsinkin Rosan työn jälki on aivan lumoavaa.
Harald Hirmuinen on yksi ehdoton suosikkini.
Maseja minulla on läjäpäin ja keräilen edelleen.
Pikku Pikon voisi vielä mainita erikseen. Hauskoja juttuja.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tblair sanoi:
1. Lucky Luke. (Morris & Goscinnyn aikainen). Aivan ykkonen. Mulla on kaikki ensimmaiset painokset tallessa.
2. Asterix. (Morris & Goscinnyn aikainen). Nerokasta. Kaikki on tallessa naakin.
3. Tintti. Kaikki tallessa.

Yllaolevia en myy koskaan.
Tietäisitpä miten mun Tinttien ja muiden vastaavien kävi.

Oi-voi-voi.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tblair sanoi:
1. Lucky Luke. (Morris & Goscinnyn aikainen). Aivan ykkonen. Mulla on kaikki ensimmaiset painokset tallessa.
2. Asterix. (Morris & Goscinnyn aikainen). Nerokasta. Kaikki on tallessa naakin.

Meille noita ei ostettu, mut kirjastosta tuli ahkerasti lainattua. Oli se hieno hetki aina, kun uuden Tintin sai käteensä.

Asterixin piirtäjä oli muuten Uderzo.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Tietäisitpä miten mun Tinttien ja muiden vastaavien kävi.

Oi-voi-voi.
Ei kai vaan samallalailla kuin munkin? Faija roudas ne antikvariaattiin, kun tyhmyyksissäni en ottanu niitä mukaani muuttaessani himasta veke :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onneksi osa mun sarjiksista on säilynyt tallessa, vaikka muuttaessa otinkin mukaan vain arvokkaimmat kirjat :)

Meiltä muuten löytyy alkuperäiset Muumi-sarjakuvakirjatkin :thumbup:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

OoPee sanoi:
Ei kai vaan samallalailla kuin munkin? Faija roudas ne antikvariaattiin, kun tyhmyyksissäni en ottanu niitä mukaani muuttaessani himasta veke :jaska:
Ei käynyt tavoin sinun.

Kotitaloani nykyään asuva velipuolen perhe oli käyttänyt puuhuoneesta & vintiltä löytynyttä sarjakuvakokoelmaani saunan pesän sytykkeenä.

Eniten riepoo Tinttien ja varhaisimpien Aku Ankan taskukirjojen menetys. Ja muiden muassa polttivat Jerry Cottonitkin !

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei käynyt tavoin sinun.

Kotitaloani nykyään asuva velipuolen perhe oli käyttänyt puuhuoneesta & vintiltä löytynyttä sarjakuvakokoelmaani saunan pesän sytykkeenä.

Eniten riepoo Tinttien ja varhaisimpien Aku Ankan taskukirjojen menetys. Ja muiden muassa polttivat Jerry Cottonitkin !
:eek!: :eek!: :nope: :( :jaska: :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei käynyt tavoin sinun.

:(

Lopputulos kuitenkin jotakuinkin sama.

Mun on tosin myönnettävä, että oma vika. Kyllähän faija aika monta kertaa kysy, että viekkö se noi sarjikses vihdoinkin mukanas, mutta jäi vaan viemättä. Jossain vaiheessa faija sitten kyllästy ja vei ne sitten divariin. Kieltämättä vähän vitutti :doubtful:

Gearloose

Member
kouvotsvoni sanoi:
Onko tietoa kolmannen albumin suomennoksen edistymisestä?
kysyin samaa asiaa liken kirjakaupasta heinäkuussa, ei ollut sielläkään mitään tietoa.

Tolerantti

Well-known member
Tblair sanoi:

Kyllähän nuo ovat erittäin hyviä, etenkin Asterix.

Muutoin, jos oikein sankaria kysytään, niin Tex Willer. Sille ei vittuilla!:mad_old:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Parhaat:

1. Aku Ankka (DON ROSAN TUOTANNOT!) :thumbup: (Aina saa katsella kauan pikkuseikkoja Rosan piirtämissä kuvissa ja naureskella sivuhuumorille)
2. Älli ja Tälli (Mielipuolinen mutta paras edelleen salaiset agentit sähläilemässä.)
3. Masi
4. Karvinen
5.
6.
7.
8.
9.

On niitä paljon.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Gearloose sanoi:
kysyin samaa asiaa liken kirjakaupasta heinäkuussa, ei ollut sielläkään mitään tietoa.
Toivottavasti pian. Englanninkielisinähän tuota voisi lukea netistä, mutta on turhan monimutkaista verbaaliakrobatiaa ainakin minulle:dunno:

Odotan jännityksellä mitä hahmo Willer sanoo. Vastaus lienee todella yllättävä:ahem:

Gearloose

Member
Tolerantti sanoi:
Kyllähän nuo ovat erittäin hyviä, etenkin Asterix.

Muutoin, jos oikein sankaria kysytään, niin Tex Willer. Sille ei vittuilla!:mad_old:
Maitomies Danille ei vittuilla.