Sarjis-kilpailun äänestystapa äänestys

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jokainen äänestää esim. kolme mielestään parasta. Niistä sitten pisteet yhteen ja vaikka pollaukseen jos niin halutaan.

Mitään vitun yks/hahmo. Stripithän siinä enemmän "kilpailee" kuin hahmot. Mielestäni.

Makkonen

Guest
Yks juttu on sit se, että kilpailuketjua ei pidä kenenkään lukitseman varsinaisen osallistumisajan tullessa täyteen. Silloin sinne voi postata älynväläyksiään vielä myöhemminkin, ne eivät vaan osallistu itse kisaan. Näin ketju saadaan pidettyä ylhäällä pidempään ja pääsee nauttimaan stripeistä jatkossakin tarvitsematta tonkia arkiston pohjia.
Aivan. Ja jossain vaiheesa voisi laittaa uuden sarjispohjan sinne niin saadan toikille lisää elinaikaa.

Jokainen äänestää esim. kolme mielestään parasta. Niistä sitten pisteet yhteen ja vaikka pollaukseen jos niin halutaan.

Mitään vitun yks/hahmo. Stripithän siinä enemmän "kilpailee" kuin hahmot. Mielestäni.
Komppaan Meheä.

Archie

Well-known member
Eikös noita ole hieman hankala äänestää, kun niissä ei ole tunnisteita.. kuten äänestynumeroa? Ehkä olisi uuden toikin aika, jossa on kilpailuun osallistuvat työt kera tunnisteiden - eikä läpänheittoa välissä.

Minulle äänestysnumero 69.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eikös noita ole hieman hankala äänestää, kun niissä ei ole tunnisteita.. kuten äänestynumeroa?
Ei tosiaankaan hyvä ajatus, kun äänestettäviä vaihtoehtoja ei voi tunnistaa, niin kaikki ovat voittajia ja häviäjiä.

Sijainti
Kerava
Voihan niille keksiä otsikon kuten Ässämies, Simpukka tai Älä koske. :ahem:

Makkonen

Guest
Voihan niille keksiä otsikon kuten Ässämies, Simpukka tai Älä koske. :ahem:
Tällä mennään.

Ja ääniä voi antaa kolmelle stripille, parhaalle 3 pistettä, tokalle 2 pistettä ja kolmannelle yksi piste.

Äänestämisen voi aloittaa klo 18 jolloin myös kisa päättyy. Äänestyaikaa huomiselle klo 15 asti.

Äänestys tapahtuu tässä toikissa ettei tarvi useampaa toikkia tehdä tätä varten. Ei pollia, vaan suoraan voittajaksi eniten pisteitä saanut sarjis.

Kisan päättymisen jälkeen tulee uusi sarjispohja johon voi alkaa ideoimaan uusia juttuja, ilman kilpailemista.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Siis kuka strippaa?! Voisiko joku perustaa pollin...?

No joo. :eek: Asiaan!

Mielestäni tämä sarjis-kilapilu oli erittäin hauska. Siis siinä nauroi monelle tuotokselle. JasonD voisi tänkin jälkeen (joskus tulevaisuudessa) tehdä ehkä vastaavan. Ehkä useammalla eri pohjalla (jossa pitäisi pysyä) tai/ja niin, että on täysin vapaat kädet. Ideoita joillakin tuntuu riittävän.

No ihan sama miten se parsain tai kolme parasta nyt valitaan. ;)

Edit: Höh editoiko se...;) Tai en huomanut, että järjestelee jo uutta vastaavaa...ja siis ilman kilapilua...joka on ihan hyvä idea sekin. :)

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tännekös ne äänet nyt postataan? Tässä mun.

Vaikea näitä on järjestykseen laittaa, kun kyse on kuitenkin pitkälle kertakäyttöviihteestä. Hienoja oivalluksia oli monilla, esim. Pekpoy, Mehellä, joukahaisella ja ITG:llä. Helpotin omaa valintaani karsimalla heti alkuun pois stripit, joita oli editoitu idean vastaisesti.

3 pistettä: Zervuska Haidis: Mikä kyltti?
Tämä avasi stripin mulle tavalla, jota en huomannutkaan.

2 pistettä: haju: Käyttämätön reppu
Sisäpiirimäisistä sanaleikeistä sarjan parhaita.

1 piste: Webslave: Kyytiä vailla
Helppo, mutta toimii.

Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
3 pistettä AJ, psykiatrian vastaanotolla
2 pistettä Mehe, Ilon kautta
1 piste Captain Howdy, klikkaa mua