Säteily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko huolestunut kännyköiden, tietokoneiden ym. vimpainten aiheuttamasta säteilystä

• Äänestäjiä yhteensä
    27
  • Äänestys suljettu. .
Hieman. Erityisesti vimpainten säteily arveluttaa.

Jonn'in verran kyllä. Kännykkää pitelen kyllä huoletta etutaskussa, mutta esim. nukkuessa se on aivan toisella puolella huonetta. Samoin on WLAN-tukiasemakin.

Vastaan kuitenkin *Spallaatio*

Kallistun myöskin *spallaatioreaktioihin ja.. ja beetasoihtuihin. Ne on yksiä piruja ne.

Olen saanut säteilyä enemmän kuin kuulemma 11 ihmistä elinaikanaan.

Ei ihme että tukka jo lähtee päästä hiukka toispuoleisesti, olinhan jo ihan Kekkonen -99.
Tuon päälle joku kännykkäsäteily on orvaskeden hivelyä.

Olen saanut säteilyä enemmän kuin kuulemma 11 ihmistä elinaikanaan.

Ei ihme että tukka jo lähtee päästä hiukka toispuoleisesti, olinhan jo ihan Kekkonen -99.
Tuon päälle joku kännykkäsäteily on orvaskeden hivelyä.

Maatunut ja matojen syömä?

Näyttää melkein Karl Pilkingtonilta, mutta ei lähellekään.

Sädärit loppui 2005, oli pitkä projekti, kun uusi pirulainen pariin otteeseen. Nyt 8 vuotta ilman oireita. Hyvältä siis näyttää :ahem:

Käyn vuoteen 2015 saakka vielä kontrollissa kerran vuodessa.

Jätkä hankkii syövän, käy sädäreissä ja vasta kun joutuu ajelemaan klaniksi niin "ei nauti tilanteesta juuri laisinkaan". Lehmän hermot.

Soitin tuohon numeroon, mutta sieltä vastattiin lähes raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole.

Jätkä hankkii syövän.

Tästä on patologian laitoksella moni ihan että häh: perusterve heppu saa aivan kummalliset oireet. Mun diagnoosi on edelleen siellä pöydällä. Ainoa selitys on edelleen että sain Borrelian Hangossa varusmiesaikana ja homma alkoi siitä. Se eteni imusolmukesyöväksi.

Kas, Raceilla on ollut syöpäläinen. Onneksi on voitettu kanta, eikä uusis (Paavalniemi) enää. Ja sillai.

Mun syöpäläisvizit ei sitten liittyneet suhun mitenkään, molotan millon mistäkin.