No sillai, että tän mä huomasin itekki huonoksi.Miten se eroaa 16105:stä muusta postauksestasi?
Meillä oli kans yks tommonen sohlo. Aina sai olla kattomassa perään ja erityisen tarkkana ampumahommissa ym..Harjoiteltiin Utössä kranaatinheittoa miinakäsikranaateilla (siis ihan oikeilla räjähtävillä eikä millään dummy-virityksillä). Ideana oli heittää se kranaatti kalliolta alas kohti merta, mutta pelotti niin saatanasti, että se räjähtää suoraan käsiin, joten puristin varmistinta jotakuinkin kouristuksenomaisesti, mikä tietysti haittasi heittoa siinä määrin, ettei se kranaatti lentänyt sinne minne piti vaan lipes suoraan siihen eteemme kalliolle. Mentiin aika haipakkaa rähmälleen koko sakki kapiaisia myöten. Mutte komee oli räjähdys eikä kukaan edes loukkaantunut :ahem::ahem::ahem:
Niin meilläkin: Minä.Meillä oli kans yks tommonen sohlo..
Raamattu oli ja Jokkantiita sai kuunnella.Oliko teillä edes Mustanaamioita?
Tupakaveri ompeli lomatakkiinsa kauluslaattoja, nysväs siinä ainakin pari tuntia kieli poskella ja kun lopulta sao homman valmiiksi, veti ylpeenä takin päällensä näyttääkseen muille kuinka hyvä tuli. Ihan hyvin ommeltu, mutta valitettavasti väärälle puolelle (eli alapuolelle) kaulusta. Ei ollu kundilla itku kaukana![]()
Juur muuta muista tuvan lukulehdistä kuin tuon Mustiksen ja Busterin.Raamattu oli ja Jokkantiita sai kuunnella.
Mites katselulehdistä?Juur muuta muista tuvan lukulehdistä kuin tuon Mustiksen ja Busterin.![]()
:doubtful::doubtful::doubtful:Meillä oli kans yks tommonen sohlo.
Niissä kannattaa pitää tällaisen viattoman miehen ihan silmät kiinni.Mites katselulehdistä?
Mä en vielä tuohon aikaan ollut viaton enkä mies.Niissä kannattaa pitää tällaisen viattoman miehen ihan silmät kiinni.
Teit sukupuolivaihdosleikkauksen siis vuoden -86 jälkeen?:doubtful:Mä en vielä tuohon aikaan ollut viaton enkä mies.
sama meillä, paitsi saaressa kun oltiin niin kapiainen käski lomatarkastuksessa "Taakse poistu" mereen. Lomat meni siinä, joko lomakamat oli märkiä -> ei lomaa, tai jätit tottelematta käskyä -> ei lomaa.Oli tietty ylenemiskieltoa ja sit poistutettiin sukset jalassa ja yks yliluti juoksi nasse päässä cooperin takaperin 3500m kaks kertaa putkeen ja ylikersantti ampui kattoon ja yks ilta pukeuduttiin koko p-kauden tupa hassuihin varusteisiin ja otettiin ryhmäkuva ja pistettiin feisbuukkiin näytille.
Otit sitten enosi polven vai?En vaan sukupolvenvaihdosleikkauksen.
Meillähän Dragassa kapteeni ampui ruokalan kattoon, kun ei ollut tarpeeksi hiljaista. Siitä tehtiin yliluti ja ylenemiskielto.sama meillä, paitsi saaressa kun oltiin niin kapiainen käski lomatarkastuksessa "Taakse poistu" mereen. Lomat meni siinä, joko lomakamat oli märkiä -> ei lomaa, tai jätit tottelematta käskyä -> ei lomaa.