Tottakai, lätkän pelaajat on apinoita.Eiköhän Kimi veisi siinäkin ainakin puolia NHL-pelaajia. Superlahjakkuus kun on.
Tottakai, lätkän pelaajat on apinoita.Eiköhän Kimi veisi siinäkin ainakin puolia NHL-pelaajia. Superlahjakkuus kun on.
Jylhää tekstiä! Totisesti, totisesti, sanokaa minun sanoneeni. Onko minun pakko tämäkin uskoa?:eek!:Tämä mielipide tulee voimistumaan tulevaisuudessa.
Kuin kännissä sä olet?Lähdetään siitä että tiedetään miten formula1 toimivat.
Shumacher on tunnettu jo pitkää ferrarin miehenä.
Brawn GP yllätti kaikki formula maailmasta kiinostuneet voittamalla ensinmäisellä kaudellaan mestaruuden ylivoimaisesti.
Ferrari on aina ollut vallanhimoinen talli joka haluaa voittaa.
Kukaan formuloita aktiivisesti seuraava tuskin uskoi Shumin kilpailevan muussa tallissa kuin Ferrarilla.
Kuvio on simppeli. Ferrari huomasi ennen-näkemättömän uhan tulokas tallissa Brawn GP. Miten toimii Ferrari? Ferrari siirtää Shumacherin vanhaan Brawn GP nykyiseen Mercedes GP:seen keräämään dataa eli hankkimaan tietoa jota ferrarilla ei vielä ole. Yksinkertaisesti Shumacher on Ferrarin agentti joka toimii ferrarille hyväksi jonka tarkotus on kerätä tietoa Mercedes GP:stä Ferrarille.
Tämä on minun mielipide mutta tätä mieltä on myös useat analyytikot. Tämä mielipide tulee voimistumaan tulevaisuudessa. Vaikkakaan en epärehellisestä meininkistä pidä on silti todettava Ferrarin koko kuvion olevan nerokas.
Olihan toi kohta aika hölmöst sanottu, en mä sitä kiistä. Ja ei se paikkaansa välttämät pidä taikka sitä ei voi vielä tietää joten tämä oli minulta kyllä turhasti sanottu(siis tämä sun kopioima teksti), joudun sen kyllä tällä kertaa myöntämään. Tämä oli Pärreltä fiksusti kyseenalaistettu. Nyt toimin niin et editoin ton kohdan mutta muuten oon kyllä kirjottanut just niinkuin ajattelen.Jylhää tekstiä! Totisesti, totisesti, sanokaa minun sanoneeni. Onko minun pakko tämäkin uskoa?:eek!:
Totta. Samalla tavalla Renaultin salaisuudet saadaan Alonso-kuviolla ja Piquet vielä sopivasta rahasummasta valehteli kolaroineensa tahallaan Singaporessa 2008, jonka ansiosta Renault-talli saatiin kokonaisuudessaan pelattua pois pelistä vakavasti otettavana kilpailijana. Kimi koitettiin soluttaa McLarenille, mutta viime hetkessä rehti-Ron asti Voiman värähtelykentässä muutoksia, ymmärsi mitä oli tapahtumassa ja homma epäonnistui. Niinpä Ferrari siirsi Kimin opettelemaan Citroenin WRC-auton salaisuudet, jotta niitä pystytään hyödyntämään Ferrarin F1-autossa 2011. Kaudella 2011 Kimi käy vielä varastamassa Red Bullin salaisuudet ja kauden päätteeksi kidnappaa Adrian Neweyn siviili-Ferrarinsa takakonttiin ja kurvaa nasta laudassa Maranellon porttien suojaan. Kaudella 2012 kolmen auton talliksi kasvanut Ferrarin on Renaultin, Mercedeksen, Citroenin ja Red Bullin salaisia tietoja hyväksi käyttäen täysin ylivoimainen ja smokkipukuinen trio Alonso, Schumacher, Räikkönen voittavat kaikki muut kuljettajat jokaisessa kisassa vähintään kolmella kieroksella. Todt varmistaa kuviot vielä kabineteissa.Vaikkakaan en epärehellisestä meininkistä pidä on silti todettava Ferrarin koko kuvion olevan nerokas.
No helvetti, alla hyvin todennäköisesti sarjan yksi nopeimmista autoista, vanha tiimi kasassa; Schumi auton puikoissa, Ross Brawn tallipäällikönä ja Jean Todt FIA:n puikoissa.Toivon toista, mutta jotenkin haisee, että takaisin ei olisi tullut ellei olisi ollut vakuuttunut pärjäävänsä.
Hyvin on siitä huolimatta menestystä tullut moottoriurheilussa lajissa kuin lajissa.Se meissä suomalaisissa on aina ollut vikana, että meillä ei ole tajuttu tiimin merkitystä menestykselle. Meillä on aina kuviteltu, että se riittää kun tuppisuu suomalainen möllikkä jurottaa ja ajaa vaan niin perkeleesti, että tukka tärisee
Paljon komeampiin tilastoihin kyllä olisi mahdollisuudet eri tyylillä. Mutta tämä tyyli on mainio, rehtiä ja suoraselkäistä menoa vauhdin ollessa silti pirun kovaa. Tyylillä voittoihin. :thumbup:Hyvin on siitä huolimatta menestystä tullut moottoriurheilussa lajissa kuin lajissa.
Pitää kieltämättä paikkansa.Hyvin on siitä huolimatta menestystä tullut moottoriurheilussa lajissa kuin lajissa.
Eipä silti, en yhtään enää jaksaisi kummastella vaikka ties mitä salaliittoja, saippuasarjamaisuuksia ja muita erikoisuuksia tulevaisuudessa paljastuisikin.Olihan toi kohta aika hölmöst sanottu, en mä sitä kiistä. Ja ei se paikkaansa välttämät pidä taikka sitä ei voi vielä tietää joten tämä oli minulta kyllä turhasti sanottu(siis tämä sun kopioima teksti), joudun sen kyllä tällä kertaa myöntämään. Tämä oli Pärreltä fiksusti kyseenalaistettu. Nyt toimin niin et editoin ton kohdan mutta muuten oon kyllä kirjottanut just niinkuin ajattelen.
Joo ja Michael Jacksonin kuolema oli salaliitto jne jne.Lähdetään siitä että tiedetään miten formula1 toimivat.
Shumacher on tunnettu jo pitkää ferrarin miehenä.
Brawn GP yllätti kaikki formula maailmasta kiinostuneet voittamalla ensinmäisellä kaudellaan mestaruuden ylivoimaisesti.
Ferrari on aina ollut vallanhimoinen talli joka haluaa voittaa.
Kukaan formuloita aktiivisesti seuraava tuskin uskoi Shumin kilpailevan muussa tallissa kuin Ferrarilla.
Kuvio on simppeli. Ferrari huomasi ennen-näkemättömän uhan tulokas tallissa Brawn GP. Miten toimii Ferrari? Ferrari siirtää Shumacherin vanhaan Brawn GP nykyiseen Mercedes GP:seen keräämään dataa eli hankkimaan tietoa jota ferrarilla ei vielä ole. Yksinkertaisesti Shumacher on Ferrarin agentti joka toimii ferrarille hyväksi jonka tarkotus on kerätä tietoa Mercedes GP:stä Ferrarille.
Tämä on minun mielipide mutta tätä mieltä on myös useat analyytikot. Vaikkakaan en epärehellisestä meininkistä pidä on silti todettava Ferrarin koko kuvion olevan nerokas.
Näin. Ekojen harkkojen jälkeen lienee selvää että Lonsoa ja Ferraria pitää vihata.Heita kaikki ennakkoluulot ja uskomukset pois ja aloita kauden seuraaminen puhtaalta poydalta. Kylla siina sitten kauden mittaan hahmottuu keta vihata ja keta ei.