- Kun tulin Renaultille, auto oli rakennettu täydellisesti Fernandon toiveiden mukaan. Sitä olisi pitänyt ajaa aggressiivisesti ja minun pehmeämmällä tyylilläni se oli hankalaa.
- Tällä kaudella olen ollut tyytyväisempi kalustoon, joskin se aiheuttaa yhä välillä minulle ongelmia. Toivon hartaasti, että näissä asemissa saan ensi kaudeksi auton, joka on räätälöity nimenomaan minun ajotyylilleni, Fisichella haikaili.
Joo ei se Alonso ookaan kummonen rattimies ja kaikenlisäks körötellyt viimeset pari vuotta.:nope: . Veikkaisin kuitenkin Jarno Trullia hivenen paremmaksi.:ahem:
Joo että kyllänen ne jotkut tallit voi räätälöidä sen auton kuskillle sopivaksi, vastoin joidenkin väitteitä
Valde sanoi:
En nyt olisi ihan noin varma. Onhan Schumacher ollut melkein yhtä paljon Massaa edellä kuin Räikkönen oli keskimäärin Montoyaa vastaan (heidän kahtena kautenaan).
Jos Massaa pidetään Heidfeldia ja Fisichellaa selvästi heikompana kuskina, niin silloin Schumi on kusessa Kimin kanssa - ainakin vertailutasolla. Toisaalta Massa löi Villeneuven aika perinpohjaisesti viime vuonna ja on tunnustanut, että aikaisempina vuosinaan (ennen Ferrarilla testikuskina oloa) ei ymmärtänyt auton säätämisestä paljon mitään.
Oma veikkaukseni on, että jos Kimi menee Ferrarille menee kisat Kimille n. suhteessa 60-40. Voittajaakaan ei ole sentään kirkossa kuulutettu.
Felipa Massaa pidettiin 2002 alla superlahjakkuutena, Ensimmäinen kausi oli huonompi kuin Räikkösellä, tai siis varsinkin virheherkyyden osalta. Mutta kyllähän nopeutta löytyi ihan kohtalaisesti ja pysyi ihan hyvin Heidfeldin vauhdissa. oli
Kun Massa palasi 2004, pystyi vastaamaan ajoittain Fisichellan vauhtiin, välillä oli jopa nopeampi, mutta pääsääntöisesti Fisichella oli parempi keräten 22, kun Massa keräsi 12 pistettä, mutta kehitystätapahtunut ja se oli vasta Massan toinen kausi kisakuskina.
2005 massa oli Villeneuvea parempi. pisteet 11-9.
Kieltämättä Massa on ihan kohtalaisen nopea kuski ja ajoittain hyvinkin nopea, mutta ei mikään huippuluokan kuski. Joissakin muissa kisoissa olisi ehkä pystynyt haastamaan Schumin, jos olisi saanut vapaammat kädet.
Ja ei Schumacherinkaan ajokyvyt ole enää entisellään. Kyllähän se elimistö alkaa rapistua kun ikää tulee, aistit ja refleksit heikentyy ja ajotuntuma
kanssa rapistuu, mutta onneksi suhteellisen hitaasti, no joo ehkä parissa vuodessa voi huomata jotain...