Masi-
Well-known member
- Liittynyt
- 26.2.2014
- Viestit
- 153
Vielä tuohon ferrarin "turbo-ongelmaan".. Hyvältä kuulostava teoria olisi että Ferrarin turbo on liian iso ja siitä aiheutuu liikaa turboviivettä jota paikataan tietenkin mgu-h yksiköllä joka kuluttaa varastoitua energiaa. Tällöin akuissa oleva energia ei riitä pitkillä suorilla mgu-k yksikölle(elikkä tunnetummin kerssille). Tätä paikataan taas kierrättämällä turboa isommilla kierrosluvuilla jotta sitä kautta saadaan enemmän virtaa kierrätettyä mgu-h:n kautta ja se hajoittaa turbon. Vaikea suomentaa englanninkielisestä tekstistä fiksusti, omassa päässä sen tajuaa helpommin mitä se on selittää muille . Ferrari yrittää nyt softwaren avulla saada korjatuksi ongelmaa.