Se virallinen Areenatoikki

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Älä kuuntele kateellisten itkemistä Albert. Hyvää duunia teet hassuttelujen suhteen.

markoj

Custom User
Jossain otsikossa oli joku linkki, jota mun piti kattoo koneella, mutta en yhtään muista mikä ja missä. Mitä teen?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Aivovuoto Areenalle alkanut, koska natsimodet.
IsoAhven sanoi:
Päätinpä siirtyä tänne nyt vakkariksi. FW08 (f1-forum) on yks *** pelle. Eka viikon bannit "report postin väärinkäytöstä"+ko. ominaisuuden käyttökielto ja perään kuukausi ku ihmettelin jossain topikissa miksi "nollapostaukset" on sallittuja (+"tietoisesta" metakeskustelusta, siitähän jaellaanki tosi paljon banneja siellä.. ). Pitäkööt tunkkinsa. Minähän se sen foorumin ongelma olinkin :rolleyes: Järkyttävintä moderointia noin niinku muutenki, mitä näihin muihin vertaa, esim futisforum ja muro.

edit: luultavasti tuo munkin viesti katosi bittitaivaaseen vaikkei siinä mitään poistettavan arvoista ollutkaan. Ironisesti mun "reportit" on yleensä liittyny samanlaiseen toimintaan.
FO110K sanoi:
Komp.
Minä sain report postista privaan viestin "asenteesi vituttaa" ko. hahmolta. Noh jos nämä on isoimmat ongelmat F1F:llä niin joo, pitäkööt tunkkinsa.....

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hyvä ukot. Fight the power, eiku...

F1-Areena tuo keskustelupalstojen Australia.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Minusta on mautonta kuitenkin siteerata viestejä toiselta, samaan aihepiiriin keskittyvältä sivustolta, varsinkin ilkkumistarkoitusperin höystettynä.
Hyi, hävetkää. :alppu:

Kiitos, Alex.