Se virallinen Areenatoikki

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
IsoAhvenen mä ymmärrän miksi vittuuntui, mutta Follo ei oikein aukene. Ei ole noissa "modet on homoja" jarnoissakaan ollut mukana.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Minusta on mautonta kuitenkin siteerata viestejä toiselta, samaan aihepiiriin keskittyvältä sivustolta, varsinkin ilkkumistarkoitusperin höystettynä.
Hyi, hävetkää. :alppu:

Kiitos, Alex.
No jaa. Jos toisella, samaan aihepiiriin keskittyvällä sivustolla avaudutaan tän foorumin hahmosta ja moderoinnista, niin ei niiden avautumisien lainaaminen tänne, kyseistä sivustoa käsittelevään ketjuun, ainakaan sitä avautumista mauttomampaa ole. Oli tarkoitusperä mikä hyvänsä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ja tällä kertaahan tarkoitusperä on mahdollisimman suuren mielipahan aiheuttaminen.

Hartsa76

Well-known member
Rehellisesti sanottuna minulle ei tule yhtään ikävä isoahventa jos hän pitää sanansa ja ei enää palaa tänne.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mun mielestä F1-Forumin softaa vois kehitellä sellaiseksi, että tutkii selaimen piparilaatikon sisältöä ja jos sieltä löytyy vähäisimpiäkin merkkejä F1-Areenan käytöstä, seuraa automaattinen ikibanni. Ihan vaan varmuuden vuoksi ja ikäänkuin ennaltaehkäisevänä terrorismin vastaisena taisteluna.

Captain Howdy

Well-known member
:D:D:D:D:D tutkii 'piparilaatikon sisältöä' Ahahha hah haa haaa!!!!!! :D:D:D

Eheh hah hih hiii hah hah

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mun mielestä F1-Forumin softaa vois kehitellä sellaiseksi, että tutkii selaimen piparilaatikon sisältöä ja jos sieltä löytyy vähäisimpiäkin merkkejä F1-Areenan käytöstä, seuraa automaattinen ikibanni. Ihan vaan varmuuden vuoksi ja ikäänkuin ennaltaehkäisevänä terrorismin vastaisena taisteluna.
Jos on käyny F1-areenalla taikka Itävallassa niin ei sais kirjottaa mitään.

Ace17

Acenteella
Kävin juuri tsekkaamassa, mikä meininki Areenalla. Surullista, kovin surullista. Eniten ihmetyttää, miksi kukaan siirtyisi täältä sinne, ellei sit tosiaan ole bannattu tai jotain. Eihän siellä ole käytännössä mitään eloa, pari uutta viestiä päivässä.