Schumi ajoi aikanaan erittäin yliohjaavalla autolla, joka yliohjasi niin paljon, että muiden oli hankala tottua autoon. Alonso taas ajaa hyvin aliohjaavalla autolla, joka aiheuttaa samaa hankaluutta muille tallikavereille.
Kumpikin ajaa mutkat aivan erilaisilla tavoilla, joka tekee vielä eroa ajotyyleihin.
Sitten on vielä aivan eri tavalla säädettyjä ohjauksia ja varsinkin jarruja. Jollain jarrut ottavat heti, jollain aivan eri tavalla. Nämäkin tekevät ajotyyleistä erilaisia, vaikka muuten olisi yli-/aliohjaus saman tyyppinen. Shumi esim tuli tuhatta ja sataa mutkaan ja jarrutti erittäin voimakkaasti ja mutkaan, kun taas Häkä teki aivan päin vastoin ja sai vuorostaan erittäin hyvän ulostulon mutkasta. Hami on vissiin aivan mestari juuri jarrujen kanssa ja tuntuma jarruihin on poikkeuksellisen hyvä.
Ohjautuvuuden suhteen Ham ja Max kumpikin ajelevat mieluummin hyvin yliohjaavalla autolla, jossa on hyvä tuntuma ohjaukseen.
Ei välttämättä ole helppo olla "kakkoskuski" tallissa, jossa on vahva ykköskuski, varustettuna normaalista poikkeavalla ajotyylillä. Ei kovin helposti saa kannatusta sille, että autoa kehitettäisiin oman ajotyylin suuntaan.