Meinasitko selvitä noin pitkälleJakopään hihna sanoi:18.7. klo 22.06
Katsokaapas kalenterista kenen f1forumilta bannatun hahmon nimipäivä on tuolloin. :eek!:Jakop��n hihna sanoi:18.7. klo 22.06
Annahan poju olla.Sam sanoi:Meinasitko selvitä noin pitkälle
Jakopään hihna sanoi:Annahan poju olla.
Ote keskustelupalstan säännöistä: "Provosointi on kiellettyä."
"Kaikkien käyttäjien, sekä muiden henkilöiden herjaaminen ja loukkaaminen on kiellettyä. ":thumbdown
Kysy Olgalta tai Ruunarilta... vai ketäs niitä salaperäisiä moderaattoreita nyt olikaan.Sam sanoi:
MULLE BANNIA JA HETI :mad_old:
Olga: heitätkö banaanin tai edes banjon, jookostaJakopään hihna sanoi:Kysy Olgalta tai Ruunarilta... vai ketäs niitä salaperäisiä moderaattoreita nyt olikaan.
Outoa ylimielisyyttä. Luuletko olevasi forumin sääntöjen yläpuolellaSam sanoi:
MULLE BANNIA JA HETI :mad_old:
Näytäpä se sääntörikkomus. Se ei riitä, että minkä tahansa postauksen alle nykästään kopipastella säännöistä osa ja annetaan ymmärtää, että postaus rikkoi sitä sääntöä.J.Heldenview sanoi:Outoa ylimielisyyttä. Luuletko olevasi forumin sääntöjen yläpuolella
Runar ja Kyllikki sanoi:Näytäpä se sääntörikkomus. Se ei riitä, että minkä tahansa postauksen alle nykästään kopipastella säännöistä osa ja annetaan ymmärtää, että postaus rikkoi sitä sääntöä.
J.Heldenview sanoi:
Tämä ei ole jarnan paikka lakuunkaan ...
Anna olla jo :alppu:Runar ja Kyllikki sanoi:Ei ookkaan. Siks sunkin olis syytä näyttää jotain toteen ennenkuin alat toisia nimitellä ylimielisiksi ja sääntöjen yläpuolelle asettumisesta.
Banjoo ei oo, mutta käviskö nokkahuilu privan kautta?Sam sanoi:Olga: heitätkö banaanin tai edes banjon, jookosta
Ruunarilta taas ajattelin kysäistä prätkistä, prätkää en sentään ilkeä
Oli.J.Heldenview sanoi:Anna olla jo :alppu:
Oliko mun "vitsi" sam:lle jotenkin huonompi kuin sam:n "vitsi" jakikselle.