Puupää
Señor Member
eiku Yön Timo
vain, jos sen avulla saan olla erossa forumista parisen viikkoa. Sovitaanko, että laitat sen tulemaan juuri lomani alkaessa :thumbup:Olga sanoi:Banjoo ei oo, mutta käviskö nokkahuilu privan kautta?
Loistavaa. Tiesin, että sinuun voi luottaa vaikeidenkin aikojen aikana :ahem:Olga sanoi:Jep. Saat sitten huilailla sen huilun kanssa. :ahem:
Eli?Formulanomi sanoi:Laku ?
Ei muuta kuin ärrälle ämpäri päässä ja räpylät jalassa kera muistiinpanojen!?J.Heldenview sanoi:
Asia selvä. Mitä on pantava muistiin?Formulanomi sanoi:Ei muuta kuin ärrälle ämpäri päässä ja räpylät jalassa kera muistiinpanojen!?
Luulis käyvän, sillä oon aika varma, että Sam diggaa enämpi suuhommeleista kuin käsipelillä rämpyttämisestäOlga sanoi:Banjoo ei oo, mutta käviskö nokkahuilu privan kautta?
Heh, käsitit siis väärin. No, eipä ollut ensimmäinen kerta. Sitä paitsi olen tälläkin hetkellä kotonani. En vain enää kasva, ainakaan pituutta :frown: .Jakopään hihna sanoi:Käsittääkseni sinulta ei ole kysytty mitään. Mene kotiisi kasvamaan.
STT, Reuters
Kahjoista filmirooleistaan tuttu koomikko Steve Martin esittelee itsestään uuden puolen. Martin on levyttänyt banjolla levyllisen bluegrass-musiikkia.
Kuminaaman albumi sai nimen The Crow: New Songs for the Five-String Banjo.
Kyllä mulle ainakin ahdistus ja henkinen tuska tarkoittaa vähän eri asioita kuin vitutus.