Olga
.
Onko niitä muitakin? Luulin, että me ollaan kolmestaan - minä ja R&K?Jakopään hihna sanoi:Kysy Olgalta tai Ruunarilta... vai ketäs niitä salaperäisiä moderaattoreita nyt olikaan.
Onko niitä muitakin? Luulin, että me ollaan kolmestaan - minä ja R&K?Jakopään hihna sanoi:Kysy Olgalta tai Ruunarilta... vai ketäs niitä salaperäisiä moderaattoreita nyt olikaan.
No, jokaisella olkoon oikeus subjektiiviseen näkemykseensä.Runar ja Kyllikki sanoi:Oli.
Merkittävästi huonompi.
Ei muita kyllä munkaan tietääkseni just ny olis.Olga sanoi:Onko niitä muitakin? Luulin, että me ollaan kolmestaan - minä ja R&K?
Noppis on välillä jelppiny.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei muita kyllä munkaan tietääkseni just ny olis.
Kuulemma minäOlga sanoi:Onko niitä muitakin? Luulin, että me ollaan kolmestaan - minä ja R&K?
Ai niin, unohdin. :doubtful:OoPee sanoi:Kuulemma minä
(kukkuu )
:thumbup:Olga sanoi:Ai niin, unohdin. :doubtful:
Mut se on vaan sellanen kiireapu, ei sitä oikeeks modeks voi laskee.Olga sanoi:Noppis on välillä jelppiny.
*postaa poru kurkussa*Olga sanoi:Postaa tänne vaan ne IP:t!
Kannattaa muistaa pohjoinen ulottuvuus ja kylmä sota. :doubtful:jaska sanoi:Mä taas oon luullut että täällä vallitsee kauhuntasapaino UP:n ja sättiläisten välillä, kun molemmilla on bannausoikeudet.
Mutta ilmeisesti näin ei ole. Seuraavaa bannaussotaa odotellessa...
Kannattaa linkittää kuvia omalta webbispacelta ja ottaa ip:t ylös ja verrata forumin tuoreimpiin viesteihin. 5 kertaa toistettuna voi saada jo ip:n selville hyvällä varmuudella.Olga sanoi:Postaa tänne vaan ne IP:t!
Vielä kannattavampaa on pyytää pahaa-aavistamaton forumilainen (mieluiten tulokas) livesättiin, napata IP-osoite muistiin ja hakkeroida hänen koneeseensa spykikare, joka valvoo näppäimistön jokaista painallusta ja lähettää ko tiedot reaaliajassa takaisin. :ahem:J.Heldenview sanoi:Kannattaa linkittää kuvia omalta webbispacelta ja ottaa ip:t ylös ja verrata forumin tuoreimpiin viesteihin. 5 kertaa toistettuna voi saada jo ip:n selville hyvällä varmuudella.
Tuo on idioottivarma tapa, jolla ollaan monet salaisuudet selvitetty. :ahem: :ahem: :thumbup:Ace17 sanoi:Vielä kannattavampaa on pyytää pahaa-aavistamaton forumilainen (mieluiten tulokas) livesättiin, napata IP-osoite muistiin ja hakkeroida hänen koneeseensa spykikare, joka valvoo näppäimistön jokaista painallusta ja lähettää ko tiedot reaaliajassa takaisin. :ahem:
Joo tuttua hommaa. Paitsi itse saan IP:t moderaattorikaverilta.Ace17 sanoi:Vielä kannattavampaa on pyytää pahaa-aavistamaton forumilainen (mieluiten tulokas) livesättiin, napata IP-osoite muistiin ja hakkeroida hänen koneeseensa spykikare, joka valvoo näppäimistön jokaista painallusta ja lähettää ko tiedot reaaliajassa takaisin. :ahem: