Seuraava banni

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jakopään hihna sanoi:
Kysy Olgalta tai Ruunarilta... vai ketäs niitä salaperäisiä moderaattoreita nyt olikaan. ;)
Onko niitä muitakin? Luulin, että me ollaan kolmestaan - minä ja R&K? :confused:

Ace17

Acenteella
No voi piru! :thumbdown

Moon luullut, että valta on sättiläisillä ja oon laittanut tuulemaan oikein kunnolla kuvitteellisessa "oon modejen suojeluksessa" -luuloissa! Täytyneekin ruveta ottamaan hieman varovaisemmin nää touhut. :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mä taas oon luullut että täällä vallitsee kauhuntasapaino UP:n ja sättiläisten välillä, kun molemmilla on bannausoikeudet.

Mutta ilmeisesti näin ei ole. Seuraavaa bannaussotaa odotellessa...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jaska sanoi:
Mä taas oon luullut että täällä vallitsee kauhuntasapaino UP:n ja sättiläisten välillä, kun molemmilla on bannausoikeudet.

Mutta ilmeisesti näin ei ole. Seuraavaa bannaussotaa odotellessa...
Kannattaa muistaa pohjoinen ulottuvuus ja kylmä sota. :doubtful:

DFiaA

I told you so
Olga sanoi:
Postaa tänne vaan ne IP:t!
Kannattaa linkittää kuvia omalta webbispacelta ja ottaa ip:t ylös ja verrata forumin tuoreimpiin viesteihin. 5 kertaa toistettuna voi saada jo ip:n selville hyvällä varmuudella.

Ace17

Acenteella
J.Heldenview sanoi:
Kannattaa linkittää kuvia omalta webbispacelta ja ottaa ip:t ylös ja verrata forumin tuoreimpiin viesteihin. 5 kertaa toistettuna voi saada jo ip:n selville hyvällä varmuudella.
Vielä kannattavampaa on pyytää pahaa-aavistamaton forumilainen (mieluiten tulokas) livesättiin, napata IP-osoite muistiin ja hakkeroida hänen koneeseensa spykikare, joka valvoo näppäimistön jokaista painallusta ja lähettää ko tiedot reaaliajassa takaisin. :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Vielä kannattavampaa on pyytää pahaa-aavistamaton forumilainen (mieluiten tulokas) livesättiin, napata IP-osoite muistiin ja hakkeroida hänen koneeseensa spykikare, joka valvoo näppäimistön jokaista painallusta ja lähettää ko tiedot reaaliajassa takaisin. :ahem:
Tuo on idioottivarma tapa, jolla ollaan monet salaisuudet selvitetty. :ahem: :ahem: :thumbup:

:rolleyes:

No varmaan saa salaisuudet selville, joo, ei epäilystäkään.

Mutta mitähän Suomen laki mahtaa tuollaisesta toiminnasta sanoa!?

DFiaA

I told you so
Ace17 sanoi:
Joo tuttua hommaa. Paitsi itse saan IP:t moderaattorikaverilta.