yussi
Virallisesti teini
Korjattu R&K:n pyynnöstä (Käskystä)
äläs nyt Runar.. vaihtelu virkistää! eikä se sit niin migreenissäkään ottais kato silmiin :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Eikun sitä että siitä tulis kokonaan musta jos valkoiset raidat kuluis pois.
Se ei olis kivaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Eikun sitä että siitä tulis kokonaan musta jos valkoiset raidat kuluis pois.
Eli tarkotat jotain blondia?Jason Voorhees sanoi:Jos muuten olis kuuma pakkaus, niin seurustelisin kyllä. :ahem:
No esimerkiksi. Kokkaustaidottomuus on jo itsessään iso miinus, nimittäin aika nolo olisi sellainen äiti pikku-Aceille. Kyllähän tuollainen "puute" heijastuu pohjimmiltaan jollain tapaa ko naisen arvomaailmaan, joka ei siis natsaa omani kanssa. Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.lara sanoi:No voi ny vittu!! Voisiksä vielä vähän perustella et mitä muita negatiivisia asioita tää kokkauksen osaamattomuus paljastaa? Et se ei silitä sun sukkia muiden vaatteiden lisäksi?
No mähän oon monta kertaa yrittänyt tulla sinne, mutta kun olet niin kaukana! :frown:^Melissa sanoi:Toisin sanoen, jos jostain löytyy kunnollinen mies, joka ei osaa yhdyssanoja ja jolle kelpaa kokkaamistaidoton nainen, niin tänne vaan.
No mut jos isä osaa kokata, niin eihän äidin välttämättä tartte..Ace17 sanoi:No esimerkiksi. Kokkaustaidottomuus on jo itsessään iso miinus, nimittäin aika nolo olisi sellainen äiti pikku-Aceille. Kyllähän tuollainen "puute" heijastuu pohjimmiltaan jollain tapaa ko naisen arvomaailmaan, joka ei siis natsaa omani kanssa. Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.
Siis mun mielestä on OK, olla ns. vanhoillinen joissain asioissa, vaikka kuinka yleinen mielipide olisi sitä vastaan. Itsekin olen, Mennäänkö naimsiin? =)Ace17 sanoi:No esimerkiksi. Kokkaustaidottomuus on jo itsessään iso miinus, nimittäin aika nolo olisi sellainen äiti pikku-Aceille. Kyllähän tuollainen "puute" heijastuu pohjimmiltaan jollain tapaa ko naisen arvomaailmaan, joka ei siis natsaa omani kanssa. Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.
Mennään vaan!Dominic sanoi:Siis mun mielestä on OK, olla ns. vanhoillinen joissain asioissa, vaikka kuinka yleinen mielipide olisi sitä vastaan. Itsekin olen, Mennäänkö naimsiin? =)
Tiedostat varmaan itsekin, kuinka pahasti "perinteinen nainen" särähtää korvaan? Nyrkin ja hellan välissä perhettään palvelemassa ja silleen.:thumbdownAce17 sanoi:Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.
No enhän mä nyt missään Napapiirillä asu...Jacques sanoi:No mähän oon monta kertaa yrittänyt tulla sinne, mutta kun olet niin kaukana! :frown:
Näinhän asia on.Olga sanoi:Kovin moninaiset ovat parisuhdeongelmat.
Harvinaisen samaa mieltä .Runar ja Kyllikki sanoi:Tuon analyysin taustalla olevan ajattelutavan perusteella oletan Ace17:n olevan ikuinen poikamies. Vastoin omaa tahtoaan.
Uskoisin ajattelutavan muuttuvan olosuhteiden pakosta, tai voihan Ace tietysti käydä kipaisemmassa vaimon jostain kehitysmaasta. Tosin Acen tapauksessa lienee parempi tilata postimyyntinä, jottei joudu matkustamaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuon analyysin taustalla olevan ajattelutavan perusteella oletan Ace17:n olevan ikuinen poikamies. Vastoin omaa tahtoaan.
Aika nolo on myöskin sellainen isi pikku-Aceille, joka ei osaa puumajaa rakentaa tai kalan perkaamista opettaa. Mitähän ne naisetkin susta ajattelee, tuollaiset isot miinukset nimittäin menee syvälle arvomaailmaan ja myöhemmin paljastut aika varmasti joko terroristiksi tai homoksi. Sellainen se vasta nolo isi on pikku-Aceille.Ace17 sanoi:No esimerkiksi. Kokkaustaidottomuus on jo itsessään iso miinus, nimittäin aika nolo olisi sellainen äiti pikku-Aceille. Kyllähän tuollainen "puute" heijastuu pohjimmiltaan jollain tapaa ko naisen arvomaailmaan, joka ei siis natsaa omani kanssa. Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.
Kyllähän se varmasti särähtää. Kyse ei kuitenkaan ole mistään alistamisesta tai orjuuttamisesta, vaikka niin on muodikasta ajatella.^Melissa sanoi:Tiedostat varmaan itsekin, kuinka pahasti "perinteinen nainen" särähtää korvaan? Nyrkin ja hellan välissä perhettään palvelemassa ja silleen.:thumbdown
Kyllä ikäisiäni kokkaustaitoisia (siis sellaisia, jotka kokkaavat vapaasta tahdostaan) naisia löytyy todistettavasti myös Suomesta. Ei ehkä niinkään sieltä helsinki,finlandista mutta ainakin Pohjanmaalta. Itse olen erään kaudenavajaismööten yhteydessä syönyt naisforumilaisen laittamaa ruokaa ja hemmetin hyvää oli.jps sanoi:Uskoisin ajattelutavan muuttuvan olosuhteiden pakosta, tai voihan Ace tietysti käydä kipaisemmassa vaimon jostain kehitysmaasta. Tosin Acen tapauksessa lienee parempi tilata postimyyntinä, jottei joudu matkustamaan.
No jos joku nainen katsoo, etten ole tulevien lastensa arvoinen isä, niin se on sitten so not. Olisihan se outoa, jos naisella ei olisi minkäänlaisia kriteereitä.Jonkki sanoi:Aika nolo on myöskin sellainen isi pikku-Aceille, joka ei osaa puumajaa rakentaa tai kalan perkaamista opettaa. Mitähän ne naisetkin susta ajattelee, tuollaiset isot miinukset nimittäin menee syvälle arvomaailmaan ja myöhemmin paljastut aika varmasti joko terroristiksi tai homoksi. Sellainen se vasta nolo isi on pikku-Aceille.
En.Jos joku sairaan söpö tyttö pyytää sua leffaan ja kaffelle, kysytkö ekana ruoanlaittotaidon?
Ei osaa lukea hellan eikä imurin käyttöohjeita.lara sanoi:Mitas se lukihairio sit haittaa jos odotat loytavasi ns. perinteisen naisen, jonka tehtava on hoitaa koti ja lapset?