Eikä Luu-vitosta.Knoukkari sanoi:Ei osaa lukea hellan eikä imurin käyttöohjeita.
Eikä Luu-vitosta.Knoukkari sanoi:Ei osaa lukea hellan eikä imurin käyttöohjeita.
Kyllä täällä kovasti ollaan Acea lyttäämässä, mutta mun mielestä Ässämeiheillä on kyllä pointtia tossa. Jotkut asiat vaan mielestäni kertovat potentiaalisen kumppanin maailmankatsomuksesta, ja jos se kovasti eroaa omasta, niin tuskin suhteesta mitään tulee. Esimerkkinä jokin niinkin mitätön asia kuin musiikkimaku. Kyllä se pidemmän päälle alkaa kypsyttää sekin, jos himassa ei saa koskaan huudattaa Bodomia, mutta Mamba soi jatkuvasti. Ja eihän em. tilanteessakaan musiikkimakujen eroavuus ollut se perimmäinen ongelma, vaan se että henkilöt olivat muutenkin täysin erilaisia ja yhteensopimattomia. Se erilaisuus ilmenee joissain arkielämän ilmiöissä sitten.Ace17 sanoi:No esimerkiksi. Kokkaustaidottomuus on jo itsessään iso miinus, nimittäin aika nolo olisi sellainen äiti pikku-Aceille. Kyllähän tuollainen "puute" heijastuu pohjimmiltaan jollain tapaa ko naisen arvomaailmaan, joka ei siis natsaa omani kanssa. Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.
Siguainesta tai sitten korvaamaan tuossa sun avatares yläpuolella tuon "Naisilleninen" :frank:Juskanen sanoi:pullantuoksuinen pikkurouva.
Mennäänkö naimisiin?Captain Howdy sanoi:Mä osaan pyörittää rumpukapulaa sormien välissä!
Mä paan sut listalle. Jos menee mönkään tän nykyisen kanssa...^Melissa sanoi:Mennäänkö naimisiin?
OoPee sanoi:Siguainesta tai sitten korvaamaan tuossa sun avatares yläpuolella tuon "Naisilleninen" :frank:
En tajunnut yhtään mitään!Moe Szyslak sanoi:Ja sekin on plussaa jos 'pultti' sopii sopivasti 'mutteriin'.
No itseasiassa kyllä.Juskanen sanoi:Kyllä täällä kovasti ollaan Acea lyttäämässä, mutta mun mielestä Ässämeiheillä on kyllä pointtia tossa.
Joo, mutta täysin vilpitön :frank:Juskanen sanoi:
Hyvä yritys
Kalliota odotellessa..Knoukkari sanoi:Yhteinen huumori ja olemisen luontevuus on erittäin tärkeitä juttuja.
Juuri näin! Ja kuten lara jo mainitsi, keskinäinen kunnioitus on myös perustavanlaatuinen edellytys.Knoukkari sanoi:Sit vielä semmonen että vaikka toinen ois kuin sellanen mitä haluais: kaunis, oikeet arvot ja harrastukset, pultit ja mutterit toimii, luotettava ja kaikki mutta ei vaan ole hauskaa ja luontevaa yhdessä niin ei toimi.
Yhteinen huumori ja olemisen luontevuus on erittäin tärkeitä juttuja.
pst...Knoukka on liian vanha sulle....lara sanoi:Kalliota odotellessa..
Vai niin! Sulla on sellainen lista! T: Howdyn vaimoCaptain Howdy sanoi:Mä paan sut listalle. Jos menee mönkään tän nykyisen kanssa...
se kuka on liian vanha mulle ja kuka ei ma maarittelen ihan itse. tas on taas toinen maare johon oon nyt tormannyt ja joka mua arsyttaa. :jaska: jos ma nyt hatkahtaisin itseani huomattavasti vanhempaan mieheen niin mita se kellekkaan kuuluu. jos kemiat kahden henkilon valilla pelaa hyvin yhteen niin go for it!Formulanomi sanoi:pst...Knoukka on liian vanha sulle....
Hui...lara sanoi:se kuka on liian vanha mulle ja kuka ei ma maarittelen ihan itse. tas on taas toinen maare johon oon nyt tormannyt ja joka mua arsyttaa. :jaska: jos ma nyt hatkahtaisin itseani huomattavasti vanhempaan mieheen niin mita se kellekkaan kuuluu. !