Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Kyllä voisin

Äänet: 45 60,0%
  • En voisi

Äänet: 30 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    75

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ace17 sanoi:
No esimerkiksi. Kokkaustaidottomuus on jo itsessään iso miinus, nimittäin aika nolo olisi sellainen äiti pikku-Aceille. Kyllähän tuollainen "puute" heijastuu pohjimmiltaan jollain tapaa ko naisen arvomaailmaan, joka ei siis natsaa omani kanssa. Itse ainakin arvostan perinteistä naista, joka tekee perheelleen maittavaa ja terveellistä kotiruokaa.
Kyllä täällä kovasti ollaan Acea lyttäämässä, mutta mun mielestä Ässämeiheillä on kyllä pointtia tossa. Jotkut asiat vaan mielestäni kertovat potentiaalisen kumppanin maailmankatsomuksesta, ja jos se kovasti eroaa omasta, niin tuskin suhteesta mitään tulee. Esimerkkinä jokin niinkin mitätön asia kuin musiikkimaku. Kyllä se pidemmän päälle alkaa kypsyttää sekin, jos himassa ei saa koskaan huudattaa Bodomia, mutta Mamba soi jatkuvasti. Ja eihän em. tilanteessakaan musiikkimakujen eroavuus ollut se perimmäinen ongelma, vaan se että henkilöt olivat muutenkin täysin erilaisia ja yhteensopimattomia. Se erilaisuus ilmenee joissain arkielämän ilmiöissä sitten.

Mä osaan kokata, ja teen sitä mielelläni. Hoidan myös mielelläni silityksen ja pyykinpesun, mutta äijä saa kyllä luvan imuroida :frank: Ja arvostan kyllä miestä, joka kantaa painavat laukkuni ja avaa minulle oven. Olen perinteinen nainen :eek: mutta en mikään pullantuoksuinen pikkurouva.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä kuuntelen Ultra Brata, Sweettiä, yms. ainoastaan autossa yksin.:ahem:

Harrastukset on hyvä käydä joksenkin yksiin. Siis sillä tavalla että kumpikin harrastaa jotakin. Ei tuu semmosta, että toinen juoksee harrastuksissa ja toinen nysvää himassa. Ja eihän sekään ole pahitteeksi että toisesta saa kävely-, lenkki-, fillarointi- tai hiihtoseuraa.

Samoin mieltymys samantyyppisiin tv-ohjelmiin 'auttaa'. Mielestäni on mukavaa kun ei tule lässytystä siitä, että 'taas toi äijä kattoo formulaa, lätkää, yleisurheilua tms'.

Ja sekin on plussaa jos 'pultti' sopii sopivasti 'mutteriin'.:eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Juskanen sanoi:
Kyllä täällä kovasti ollaan Acea lyttäämässä, mutta mun mielestä Ässämeiheillä on kyllä pointtia tossa.
No itseasiassa kyllä.

Nythän on tämä uusavuttomuus nuorten (miesten ja naisten) keskuudessa aika yleistä. (mutu) Liittyen siis tässä yhteydessä enämpi ruuan laittoon. Eikä se uusavuttumuus siis varmaan johdu mistään nuorten älynpuutteesta tms. (joten tämä ei ole provo!), vaan ehkä enemmän siitä että on ihan erilaiset intressit kuin ennen. Lisäksi elintarviketeollisuus pukkaa helposti tehtäviä pikaruokia. Kuka kiireinen uraimmeinen (ja harrastuskeskeinen) ehtii enää pottuja keittää/muussia vääntää ja lihapyöryköitä pyörittää?

Ace ei ilmeisesti mene tämän virran mukana eli ei halua elää einesruualla.

ps. BB:ssä on ollut hyviä esimerkkejä tästä uusavuttomuudesta.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
mun mielesta siina kun toisen tapaa, ja haneen ihastuu, taytyy olla jotain erityista yhteensopivuutta johon ei vaikuta toisen hyvat- tai huonot puolet. kun myohemmin nama huonot puolet tulee esille on kyse vain siita pystyyko ne sulattamaan omaan elamaan sopiviksi vai ei.
se etta toisen kanssa viihtyy ja etta toista osaa kunnioittaa sellaisena kun han on, on tarkeinta.

Knoukka

Well-known member
Sit vielä semmonen että vaikka toinen ois kuin sellanen mitä haluais: kaunis, oikeet arvot ja harrastukset, pultit ja mutterit toimii, luotettava ja kaikki mutta ei vaan ole hauskaa ja luontevaa yhdessä niin ei toimi.

Yhteinen huumori ja olemisen luontevuus on erittäin tärkeitä juttuja.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Knoukkari sanoi:
Sit vielä semmonen että vaikka toinen ois kuin sellanen mitä haluais: kaunis, oikeet arvot ja harrastukset, pultit ja mutterit toimii, luotettava ja kaikki mutta ei vaan ole hauskaa ja luontevaa yhdessä niin ei toimi.

Yhteinen huumori ja olemisen luontevuus on erittäin tärkeitä juttuja.
Juuri näin! Ja kuten lara jo mainitsi, keskinäinen kunnioitus on myös perustavanlaatuinen edellytys.

Aika kauan muuten mullakin kesti, ennen kuin noin yksinkertaiset asiat tajusin. Jospa sitä olis jotain oppinu viimein.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Vanhanaikainen saa olla, mutta ei niin vanhanaikainen, että vaatii naiselta ruoanlaittotaitoa. Kuka on määrännyt, että naisen pitää osata kokata? Onko kyseessä siis vain oma uusavuttomuus ja mukavuudenhaluisuus, että itse ei tarvitsisi moista taitoa opetella? Miten voi vaatia toiselta sellaista, mitä ei itsekään osaa ja toisaalta jos itse osaa, niin miksi se ei riitä?

Ace jumalauta. Oon hyvin pettynyt suhun.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Formulanomi sanoi:
pst...Knoukka on liian vanha sulle....
se kuka on liian vanha mulle ja kuka ei ma maarittelen ihan itse. tas on taas toinen maare johon oon nyt tormannyt ja joka mua arsyttaa. :jaska: jos ma nyt hatkahtaisin itseani huomattavasti vanhempaan mieheen niin mita se kellekkaan kuuluu. jos kemiat kahden henkilon valilla pelaa hyvin yhteen niin go for it!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
lara sanoi:
se kuka on liian vanha mulle ja kuka ei ma maarittelen ihan itse. tas on taas toinen maare johon oon nyt tormannyt ja joka mua arsyttaa. :jaska: jos ma nyt hatkahtaisin itseani huomattavasti vanhempaan mieheen niin mita se kellekkaan kuuluu. !
Hui...:D