Joo olet selkeästi rajatapaus.En sijoitu mihinkään väliin, sillä en ole välimallin miehii.
Niin, kepun jäsenkirjahan mulla jo on... luultavasti."Vähemmän natsi kuin naapurin äijä, enemmän natsi kuin Osmo Soininvaara."
Hyvä. Jotenkin tökkii tuo säyne nimi samasta kalasta.Olen pudonnut kartalta. Olen säynävä, ptrui ptrui.
Säynävä on paljon hienompi nimi. Siinä on riittävästi ää-kirjaimiakin. Ja ääneen, korostetun selkeästi ja hitaasti artikuloidessa suu vääntyilee veikeästi.Hyvä. Jotenkin tökkii tuo säyne nimi samasta kalasta.
Kop.:ahem:Säynävä on paljon hienompi nimi. Siinä on riittävästi ää-kirjaimiakin. Ja ääneen, korostetun selkeästi ja hitaasti artikuloidessa suu vääntyilee veikeästi.
Itsehän olin aikoinaan ihan "myyty", kun yksi kunnallisvaaliehdokas kiersi polkupyörällä ympäri pitäjää jakamassa omakustanteista pientä kirjaansa ovelta ovelle. Oli sellainen humorististyylinen elämänkerta jossa mielipiteitään kertoili. Paikallisteeveen vaalitentissä kun kysyttiin jotain mitäänsanomatonta ja muut paikallaolleet vuosikymmeniä valtuustossa olleet vastasivat pitkät pätkät diipadaapaa, tämä yksi ehdokas vastasi lopuksi: "Kanada!" Äänestyspäätös oli sillä selvä. Tämä kaveri sai toiseksi eniten ääniä koko paikkakunnalla ja pääsi myös kaupunginhallitukseen.Tänään tuli kotiin ihan nimellä osoitettu kirje, jonka sisällä oli Kokoomuksen ehdokkaan mainos ja ehdokkaan käsin kirjoittamat terveiset. "ystävällisin terveisin, esko"
Eikös siinä laulussakin laulettu, että "Jokainen on hiukan natsi"?Mutta natsi kuitenkin?
Sitähän tuo modeduuni vaatii
Ja kukapa ei nahkahousuista ...EI KUN EI MITÄÄN!!!!
Tuota laulua en tunne lain.:ahem:Eikös siinä laulussakin laulettu, että "Jokainen on hiukan natsi"?
Se oli joku Jukka Takatukka.Tuota laulua en tunne lain.:ahem:
Suositko pulipäitä?Se oli joku Jukka Takatukka.
Kovasti tässä nyt koitetaan päästä suosikkiasemaan.Suositko pulipäitä?