Lugera
Well-known member
Kyllä mä taidan mennä ihan vaan varmuuden vuoksi. :thumbup:Mene nyt vielä varmuuden vuoksi sairaalaan
Kyllä mä taidan mennä ihan vaan varmuuden vuoksi. :thumbup:Mene nyt vielä varmuuden vuoksi sairaalaan
Varmuuden vuoksi kandeis nyt niellä Tamifluuta kokonaisina levyinä puolisen tuntia.Kyllä mä taidan mennä ihan vaan varmuuden vuoksi. :thumbup:
Minulla on henkilökohtaisesti ollut paskat housussa jo 70-luvulla.Jännä juttu, että teitäkin pelottaa jo noin kovasti.
Eikö ole jaksanut pestä pois?Minulla on henkilökohtaisesti ollut paskat housussa jo 70-luvulla.
Kappas, jaa että Valtio etsii nopeasti toistakin vaihtoehtoa.Nyt ÄKKIÄ ne, jotka on jo piikin saaneet, niin nyt ÄKKIÄ ottamaan vielä toinen!
Nyt alkaa olemaan jo kiire, ettei kuolema yllätä! ÄKKIÄ!!
Kannattaa olla tarkkana että josko alkaa oireilla uudelleen. Se on kai se hetki jolloin on erittäin tärkeää tarkkailla tilannetta ja reagoida tarvittaessa nopeasti sairaalakäynnin muodossa.Junnulle nousi äkillisesti 40 asteen kuume, kova kurkkukipu ja oli 5 päivää kuumeessa. Saattoi olla sikaa...lääkäriin ei menty kun kuume häippäs just sopivasti 5. päivän iltana eikä ollut muita oireita. Muut perheestä ei ole olleet sairaana.
Saas nähdä kuinka äijän käy. Vielä eilen nimittäin tuutattiin Valtion kanssa teräviä Loosessa niin, että siltä katkes jalat ja meni filmi alta. Ei liene parhaassa oskukeenissa lääkeostoksille. Tai on, jos ostaa koko rahalla Fernettiä.Kappas, jaa että Valtio etsii nopeasti toistakin vaihtoehtoa.
Ihmettelinkin että mitä se Valtio rautatieasemalla hiippaili taksijonossa mutta oli varmaankin lentokentälle menossa ulkomaille lääkeostoksille!
Tossahan lukee että ensi syksynä. :tongue:Nyt ÄKKIÄ ne, jotka on jo piikin saaneet, niin nyt ÄKKIÄ ottamaan vielä toinen!
Nyt alkaa olemaan jo kiire, ettei kuolema yllätä! ÄKKIÄ!!
NIIN NOPEESTI!?!??!Tossahan lukee että ensi syksynä. :tongue:
No sittenhän tässä alkaa tulemaan KIIRE! Ejjumalauta, miten mä ennätän tän kaiken tehdä! Sanokaa!Tossahan lukee että ensi syksynä. :tongue:
Ihan hyvin?No sittenhän tässä alkaa tulemaan KIIRE! Ejjumalauta, miten mä ennätän tän kaiken tehdä! Sanokaa!
Voimia tytölle ja pöhkölle. Toivottavasti alkaisi helpottaa pian.Nyt se on sitten kaiketi possunessu 4vee tyttäressä.
Sunnuntaista asti useampana iltana 39 kuumetta, paha yskä ja yhä pahenee, oksentelua, tänään ei syönyt mitään, alkaa olla jo vähän passiivisen flegmaattinen jne...
Käytiin illalla ysiltä lekurissa ja haettiin Tampesterista likalle Tamiflut. Rupeaisi jo perskele hellittämään, alkaa rassaamaan tuo taudin paheneminen päivä päivältä. Ei ole tuollaiselle hauraalle elämänalulle kaikkein kivoin rääkki. Onneksi keuhkot eivät ainakaan vielä rahisseet.
Kun voisi ottaa pois lenssun likalta itselleen, mutta kun ei voi.
Voimia teille. Ja paranemista.Nyt se on sitten kaiketi possunessu 4vee tyttäressä.
Voimia sinne!Nyt se on sitten kaiketi possunessu 4vee tyttäressä.
Sunnuntaista asti useampana iltana 39 kuumetta, paha yskä ja yhä pahenee, oksentelua, tänään ei syönyt mitään, alkaa olla jo vähän passiivisen flegmaattinen jne...
Käytiin illalla ysiltä lekurissa ja haettiin Tampesterista likalle Tamiflut. Rupeaisi jo perskele hellittämään, alkaa rassaamaan tuo taudin paheneminen päivä päivältä. Ei ole tuollaiselle hauraalle elämänalulle kaikkein kivoin rääkki. Onneksi keuhkot eivät ainakaan vielä rahisseet.
Kun voisi ottaa pois lenssun likalta itselleen, mutta kun ei voi.