Ei mennyt, vaan siinä vaiheessa kun Heidfeld ei saanut autoaan liikkeelle varikolla.kc4197 sanoi:Tuli katseltua totaalisen puolinukuksissa.
Menikö Montoya ihan radalla Heidfeltin ohi?
Muiden viimeiset stopit olivat ihan yhtä pitkiä kuin Ferrarinkin, mistään taikatempusta ei ollut kyse. McLaren päätti vain itse hitaudellaan varikolla luovuttaa kakkossijan.Punainen sanoi:Voiko joku varmistaa ton Mäkin viivyttelyn tankkauksen yhteydessä? Vai ajaako Mäkki alipainosella kalustolla.
Pari ekaa kiekkaa näytti että kisasta voisi tulla jännittävä kun räikkönen yritti ohittaa alonsoa ja sumi räikköstä, mutta siihen se tämänkin kisan jännitys jäi :thumbdownCharlie sanoi:Ei mennyt, vaan siinä vaiheessa kun Heidfeld ei saanut autoaan liikkeelle varikolla.
Olipahan muuten täysi pannukakku jännitykseltään koko kisa, odotin hieman enemmän.
Ei mitän verrattuna kauteen 2002, jolloin kakkosella kyllä oli nopeuttaa haastaa ykkönen, mutta ei luotettavuutta eikä lupaa. Kausi 2002 on jäänyt historian kirjoihin kaikin puolin kaikkien aikojen tasottomimpana kautena.kristian.s sanoi:Nopeasti katsottuna tilanne kahdeksan kilpailun jälkeen kaudella 2004:
1.M.Schumacher 70p
2.Barrichello 54p
Nyt:
1.Alonso 74p
2.M.Schumacher 49/51p
MM-taistelun kannalta todistamme siis nyt vielä tylsempää kautta kuin tuolloin
..joo on kylläSuomen Huippu sanoi:Siitä on aikaa kun McLarenin auto on ollut palkintokorokkeella...
-Ja sliksitTeme91 sanoi:ECU ja pienemmät siivet tänne äkkiä ja härpäkkeet ja renkaan vaihdot pois. :alppu:
On joo, kaksi viikkoa.Suomen Huippu sanoi:Siitä on aikaa kun McLarenin auto on ollut palkintokorokkeella...
Jep, eikä niitä lähtökolareita, joissa olisi kärkikuskeja mukana, ole miesmuistiin nähnyt. Tai sitten on niin valikoiva muisti, että ei vain muistu mieleen. Kaudella 2000 MM-taistelu kiristyi kummasti, kun pari Schumin kisaa päättyi heti ensimmäiseen mutkaan. Jotenkin tuntuu, että tällä kaudella tuon varaan ei voi juuri mitään laskea, sillä Renault on niin ylivoimainen, että aika-ajoissa päästään lähes poikkeuksetta eturiviin ja loistavalla startilla niin kauas muista, ettei kolarit teoriassakaan ole mahdollista.thInk sanoi:Vielä kun nykyään on nuo 'luotettavuussääntöpykälät', ei autotkaan hajoile entiseen malliin. Siinäkin mielessä on vähemmän actionia.
Toi viivettely juttu on vain sälittävää keksimistä kun ei voida myöntää Räikkösen tappiota Sgumille. Säälittävää. Paras oli lauantaina maikkarin sivuilla Räikkösen ulosajosta, joka maikkarin asiantuntevan porukan mukaan näytti tekniseltä ongelmalta, niin eihän se ihme poika koskaan tee virheitä, tälläpä kertaa teki ja sammutti autonsa. Säälittävää tämä Suomalaisten vouhottaminen, aina jonkun muun vika kuin itsessä.kc4197 sanoi:""Voiko joku varmistaa ton Mäkin viivyttelyn tankkauksen yhteydessä?""
Katson videolta hidastettuna. Ei viivytelty.
Letku oli jo kiinni 1,3 sekunnin päästä siitä kun auto pysähtyi (pysähdysaikaa mittaavan sekuntikellon mukaan).
Tankkaus alkoi kyllä käytännössä niin pian kuin mahdollista. Kimi pysäytti autonkin sentilleen oikeaan kohtaan.
Harvinaisen hyvin onnistui veikkaus sijoista 8 - 9. :ahem:CaPtEeNi sanoi:Villeneuve on ollut sen verta kovassa iskussa tän viikonlopun että ansaitsee ottamalla viemänsä pisteen kotiin. ... -No Rosbergin poika on kuitenkin eka kuski joka jää pisteiden ulkopuolelle... -Saas nähä!