miika:
Jos Kimi olisi ajanut identtisen suorituksen kuin MS eilen ja päinvastoin, kyllä sitä kehuttaisiin Kimin loistavaa nousua sijalta 14 sijalle 4, mutta Samalla haukuttaisiin vielä teamiä, kun kehtasivat kutsua "apupojan" samalla kierroksella tankkaamaan (näin ei kyllä Ferrarilla olisi tehty)siinä meni podium.
Ja hah, miten tuo onneton Ferrari kuski joutuikaan luopumaan kärkisijasta ja kakkospaikasta, vielä omiin virheisiinsä, taitaa hermoilla kun nopeammat tulevat takaa, pelkkää selittelyä rengasongelmat... wink
Jokainen voi miettiä millaisia kommentteja päinvastaisessa tilanteessa tänne kirjoittelisi...
Enpäs muista kenenkään kehuttaneen Kimin ajoa Kanadassa, kun Kimi nousi viimeiseltä sijalta kuudenneksi. Toki se oli mainio suoritus, mutta mitään hehkuttamisen aihetta siinä ei ollut. Ei ainakaan omasta mielestäni. Pitää muistaa kuitenkin, että McLaren on vain korkeintaan sarjan kolmenneksi paras auto, joka nostaa Kimin suorituksen arvostusta.
Schumi oli vaisu Britanniassa, koska:
1. Hänen PITÄISI olla maailman paras kuski ja ohittaja.
2. Hänellä on selvästi sarjan paras auto.
3. Hän on tiimin ykköskuski, joka nauttii tiimissä erikoiskohtelua.
4. Bridgestonet olivat ylivoimaiset renkaat Silverstonessa. Siitä todistuksena Rubensin paalu, mahtavat ohitukset ja ylivoimainen voitto. Lisäksi Rubensin kisan nopein kierros oli peräti 0.8 sekunttia nopeampi kuin Michaelin!Eipä olla ennemmin nähty Rubensin murskaavan Mr. F1:stä näin totaalisesti.
Tällaista suoritustason romahdusta vauhdillisesti tallitoveriinsa nähden ei olla Kimin kohdalta nähty kertaakaan tällä kaudella.
Koko Englannin GP:n ajan tuntui todellakin, että Rubens ja Michael olisivat vaihtaneet kypäriään ja autojaan. Kuskien koko asetelma oli päälaellaan.
No, jos Fertsu-fanit ovat sitä mieltä, että Schumin ajo oli sarjan parhaalla autolla Englannissa ylivertainen suoritus ja loistavaa laskelmoismista, suotakoon se heille. Me Kimin kannattajat olemme sitten samaa mieltä Kimin ajosta Kanadassa.
<small>[ 23-07-2003, 10:30: Message edited by: Karpow ]</small>