Ja kumpikohan mahtaa olla suurempi remppa, moottorin vaihto vai ohjaussimpukan vaihto? Näistä rempoista tuskin McLaren-leirin kannata hirveästi jauhaa...Onkos muuten tästä remontti-Schumacherin ohjaussimpukoiden vaihdoista mitään informaatiota. Eikös noista suuremmista rempoista pitänyt tippua lähtöruudukossa viimeiseksi. Ferrari-leirissä ollaan hiljaa...
paitti että Kuutio on skotti, tuo Silverstonen saarnaaja taas oli irkku winkKarpow:
Davidin velihän se siinä.
Tämä on mielestäni yksi typerimmistä uskomuksista mitä tälläkin foorumilla usein esitetään. Jokainen, joka on seurannut formuloita vähänkin pidempään ymmärtää, että kauden 2002 ylivoiman toistumiseen tai jopa lisääntymiseen ei ollut mitään perusteita. Eli kuten Ralf vähän aikaa sitten sanoi; huipulle on huomattavasti helpompaa nousta kuin pysyä siellä.Sen verran paljon yllätyksellisiä kisoja on ollut tällä kaudella ja se mihin kaikki uskoivat (ainakin Ferrari-fanit) ennen kautta, eli Ferrarien varvaavan kaikki kahdella kierroksella joka kisassa, ei olla nähty.
Eikös Maikkeli kökkinyt pitkään Villaneuleen perässä? Luulen, että Maikkeli ei uskaltanut lähteä Jaskasta ohi, jos vaikka Jaska olisi kääntänyt kylkeen vanhoja muistellen?miika:
Kisasta vielä, joka kerta kun Kimi ohitettiin, hän teki ajovirheen! Saattoihan tuo Schumacher ajella "laimeasti" mutta ei tosin selvästi halunnut ottaa minkäänlaisia riskejä 0 pisteen potista. Oliko Kimin järkeä kyntää hietikoita kun lähellä oli kohtuullisen, ja MSsää isomman pistepotin vaihtuminen kokonaan nollille? Siinä näkyy se pitkän uran ja nuoruuden innon välinen ero ajatusmaailmassa.[/QB]
michacher:
Eihän KILTIT miehet istu linnassa vaan tuhmat?!! winkOriginally posted by miika:
[qb]
ja KILTTI MIES LINNAAN!!!
Kun Barrichello yritti Kimistä toisen kerran ohi niin ei Kimikään nyt ihan suosiolla halunnut antaa tietä ja piti huolen ettei ainakaan samalla tavalla pääse ohi kuin edellisellä kerralla. Sitten Kimi yritti vielä viimeistä oljenkortta että olisi ulkolinjalla päässyt kaasu pohjassa Bridgen läpi vaan ei onnistunut.miika:
Kisasta vielä, joka kerta kun Kimi ohitettiin, hän teki ajovirheen! Saattoihan tuo Schumacher ajella "laimeasti" mutta ei tosin selvästi halunnut ottaa minkäänlaisia riskejä 0 pisteen potista. Oliko Kimin järkeä kyntää hietikoita kun lähellä oli kohtuullisen, ja MS:sää isomman pistepotin vaihtuminen kokonaan nollille? Siinä näkyy se pitkän uran ja nuoruuden innon välinen ero ajatusmaailmassa.
Listaan on syytä lisätä Alonso, M. Schumacher ja Coulthard.Charlie:
Poimintoja muutamista vaatimattomista suorituksista: Villeneuve, Panis ja Webber. Kaikki jäivät selvästi tallikaverin varjoon, ilman mitään näkyviä ongelmia.
Mä en tiedä sinusta, mutta itse olen hyvin tyytyväinen että hänellä oli sentään kalsarit siellä alla. winkoltzu:
Toi kilttimies oli muuten ihan feikki! Sillähän on kalsarit jalassa, ja vielä vihreät semmoset. Semmosia noi Irlantilaiset on, ettei mitään osata tehdä kunnolla.
SamoinJacques:
Mä en tiedä sinusta, mutta itse olen hyvin tyytyväinen että hänellä oli sentään kalsarit siellä alla. winkoltzu:
Toi kilttimies oli muuten ihan feikki! Sillähän on kalsarit jalassa, ja vielä vihreät semmoset. Semmosia noi Irlantilaiset on, ettei mitään osata tehdä kunnolla.
Ai mihin listaan? Mainitsin jo aiemmin, että Schumacher ajoi tasoonsa nähden vaatimattoman kisan, mutta oli kuitenkin neljäs heti Räikkösen jälkeen. Alonso kyllä kuuluu vaatimattoman suorituksen tehneiden kuljettajien listaan, DC sen sijaan ei. David ajoi ihan kelvollisen kilpailun, ottaen huomioon lähtöruudun 12, sekä niskatuen irtoamisesta aiheutuneet ongelmat ja ylimääräisen varikkopysähdyksen. Viides sija noiden vaikeuksien jälkeen oli ihan hyvä suoritus.Calvin:
Listaan on syytä lisätä Alonso, M. Schumacher ja Coulthard.Charlie:
Poimintoja muutamista vaatimattomista suorituksista: Villeneuve, Panis ja Webber. Kaikki jäivät selvästi tallikaverin varjoon, ilman mitään näkyviä ongelmia.