Postauksien objektiivisuus vs. fanittaminen esim. sinivalkolasit?
Tämä tuntui sopivalta topicilta kirjoittaa aiheesta joka nostaa päätään täällä joka viikko. Eli kuinka objektiivisesti halutaan asiat nähdä? On selvää että toiset haluaa objektiivista kirjoittelua ja saada asioiden "todellisen" laidan esiin, toiset taas haluavat kannattaa suosikkejaan ja tukea heitä, nähden usein kaiken sen kautta, "totuudesta" huolimatta. Kukaanhan ei pakota lukemaan ja postaamaan nimenomaan tälle foorumille, mutta selvää on että provoaminen ei yleensä synnytä kehittävää keskustelua vaan heikentää keskustelun laadun juupas/eipäs tasolle, jolloin topiceja joutuu kahlaamaan sivu tolkulla väsyen etsimään ensimmäistä asiallista kommenttia! Monien mielestä tälle forumille kirjoittaminen on silti ainut mahdollisuus, koska tämä forumi tunnetaan yleisesti ottaen ehkä parhaana kotimaisena F1 foorumina. Silti monet esim. Atlas F1 BB lukevat ja seuraavat ovat varmasti huomanneet kuinka eritavalla täällä suhtaudutaan suomalaisten menneisiin/nykyisiin/tuleviin suorituksiin, mutta sehän on kai luonnollista koska joka maassa hypetetään omiaan, mutta missä menee raja? Jos vaikka itse kävisin nyt joka toisessa postissa kirjoittamaan kuinka Häkkinen on 5 kertainen maailman mestari ja Schumi 2 kertainen, niin kuinka kauan saisin postailla ennen kuin tilini bannattaisiin? Jos F1 forumilla leirit jakautuvat yhä enemmän tiettyjen asioiden kannattajiin ja vihaajiin, niin voi olla ettei pian kovin moni jaksa täällä enää kirjoitella muunlaista linjaa koska se hukkuu provoamiseen. Enkä nyt todellakaan tarkoita että olisin itse esim. provoamaton postaaja, koska tuskin kukaan on, mutta uskoisin silti että minä ja monet muut täällä arvostavat ja haluavat kuulla oikeaa ja objektiivisesti tulkittua tietoa.
Tällasta tänään, kommenteja?