Sisustusta

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kerralla kun valitsee hyvät värit niin ei tarvi maalailla ja tapetoida heti uudestaan. Jos tuntuu jo vähän ajan päästä että pitäs taas tehdä jotain sisustukselle niin se vain tarkoittaa sitä että on edellisellä kerralla vain valinnut niin paskan sisutuksen/värit että se ei kelpaa pitkään.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Makoilin sohvalla työpäivän jälkeen kartoittaen samalla joulusuklaavarastojen makumaisemaa. Katseeni osui ilmeisesti vaimoni omistuksessa olevaan, ruotsalaiseen sisustelualan aviisiin. Kun aivoni ymmärsivät mitä visuaalista informaatiota silmäni lehdestä tarjoilivat, meinasin vetäistä konvehtin kokonaisena henkeen.

On kyllä terävää ja laadukasta kuvaa tuossa lehdessä, mutta Härmän sällin silmään pisti eräs yksityiskohta. Nainen on laittanut halot kirjahyllyyn!

Siis halkoja kirjahyllyyn. Ei edes itse perkeleen helvetissä sanon minä.
Tämä oli minulle oikeasti liikaa. Toipuminen järkytyksestä vaati hiljaisen hetken, konjakin ja oluen autotallissa. Halkoja kirjahyllyyn.

Jos jollekin tulee näinkin pimeä visio, voisi pitää sen ihan omana tietonaan, eikä kuvauttaa sitä maailman sisustusalan medioihin. Tässä on se ilmeinen vaara, että meidän rehellisten ja täysin syyttömien miesten rouvat miettii ympäri palloa että "ah, oi kuinka ihana idea, tämä rouvapa laittaa nyt halkovajasta klapit kirjahyllyyn, jättefint! Jag också!

Siinä vaiheessa vaadin kirjahyllyyn myös klapikoneen.
Nyt täytyy käydä vaihteeksi autotallissa.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795


Hieman samanlaiset "autotallissa käynti"-komplikaatiot aiheutti aikoinaan tuo heinäseivästikastus sisätiloissa.
Vi..u. Palautui paarmojen puremat yms heinäseivästysihanuudet just mieleen.

Ei ½pöhkön rouva sahauttanut ja teettänyt kuitenkaan? :cool:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei teettänyt.
Mutta olen nähnyt heinäseipäästä tehdyt tikkaat jossain sisustuslehden mainoksessa.
Ei paskempi myyntikate.
Hutiloiden katkotut askelpuolat oli naulattu suoraan pylväspuina toimiviin heinäseipäisiin. Ilman mitään loveamisia tms. sovituksia.
Työaikaa kasaamiseen mennee noin 2-3 minuuttia, etenkin jos käyttää naulapyssyä.

Hintalappu 90 euroa. :eek!:

Suunnilleen tuollaisilta näyttivät:

 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Noi sisustustikkaat on ihan käsittämättömiä.
Vanhat ikkunat alkaa kanssa olla hinnoissaan. Ja jos niistä on nikkaroinut jonkun peilin tai muun, niin saapi kanssa työstään kohtuullisen korvauksen. Ruma, hilseilevä ikkunanrähjä on kyllä kanssa sellainen sisustuselementti, jota ei ihan äkkiä meikäläisen lukaalista löydy.

Kyllähän noilla kaatopaikkakamoilla viitseliäs tekisi pientä tiliäkin, kun tyhmemmilleen myis, ei siinä mitään. Rahat pois vaan, jos joku tuollasesta roskasta maksaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jos mulla olisi takka, saattaisin vaikka laittaakin klapit noin:

 
Ylös