Sisustusta

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
On se sisustaminen ihanaa ja hauskaa!! Aina!!!

Näin syksyisin iskee useimpiin ihmisiin sisustamisen uudistusinto.
Itseeni iski, niinkuin joka vuosi! Kävin tänään RTV:ssä ihailemassa ja vertailemassa toistaan kauniimpia ja ihanempia tapetteja ja maaleja!

Mites sinulla? Vaihdatko tapetit ja / maalaat joka vuosi uudestaan? Shoppaat uusia huonekaluja. Ihan mieliteon vuoksi...
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtavat tapetit joka vuosi tai maalaavat huoneet joka vuosi uudestaan?
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Onneksi asun valmiiksi kalustetussa kämpässä. Ei tarvinnut tuoda kuin sänkyyn patja mukana muuttaessa. Eikä ole ollut tarvis ruveta uusimaan. Jotennii jonninjoutavaa hommaa miusta. Seinille ei ole vuokranantajan lupaa tehdä mitään.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Siivosin työpöydän... n. kesäkuussa. Huoneesta tuli ihan eri näköinen. Lasketaanko se? Tarviis varmaan sitten syksylläkin siivota, kun ei tähän meinaa enää kahvikuppi mahtua. Kynätkin pitää laittaa pystyyn tavaroiden väliin, kun ei muuten mahdu.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kannoin tietokoneen olohuoneen keskelle jotain viikko sitten. Tässä se on edelleen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mites sinulla? Vaihdatko tapetit ja / maalaat joka vuosi uudestaan? Shoppaat uusia huonekaluja. Ihan mieliteon vuoksi...
Vähintään joka vuosi! Mieluiten maalaan joka vuodenajalle omat värit! Jouluksi maalaan kaiken punavalkoiseksi ja juhannuksena sinivalkoiseksi! Ja mikäpä piristäisi harmaata krapula-aamua ihanammin kuin retki sisustusliikkeeseen shoppailemaan! Ei mikään! Sohvat shoppaan uusiin harva se viikko! Uusi matto tarttuu kainaloon joka kerta kun mattokaupan ohi kävelen! Sisustus ja shoppaus on ihan mun mielitekoja! Ja remontointi! Maalla hion ja maalaan lautalattiat joka kesä! Huonejärjestystä vaihtelen kans! Kiuaskivet vaihdan joka saunareissun jälkeen! Ja koiran nimen! On se jo tottunut! Ihanaa!
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Imuroin ja vein roskat tuossa pari päivää sitten. Hmm.. Uuden maton sain tänne tuossa keväällä. :idea:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Mulle sopisi oikein kivasti jos ei tarvitsisi koskaan uusia tapetteja tai maaleja (ja näin on ainakin toistaiseksi ollutkin). Aika usein käy niin, että kun naiseen iskee sisustus- tai muu rymsteerauskuume niin se on se mies, joka hoitaa huonekalujen siirtelyn, maalauksen, tapiseerauksen jne. Nainen puolestaan kertoo miten mikäkin menee tyyliin: "Jos vielä sentin tonne päin sitä sohvaa ja nojatuolit tuohon ja tuohon ja eiku alunperin taisi sittenkin olla paremmin."

Meillä onneksi nuo sisustusosaston hommat on lähinnä verhojen vaihtoa. Mistä siitäkin saan osakseni mulkoilua kun kysyn, että: "Ai, onks sielläkin jotkut verhot?" kun mulle kerrotaan, että jostain huoneesta pitäisi kesäverhot vaihtaa syksyisempiin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtavat tapetit joka vuosi tai maalaavat huoneet joka vuosi uudestaan?
Juu. Ainakin minä olen. Viimeksi vaihdoin tapetit seinänaapurin kanssa. Edellisenä vuonna vaihto tapahtui alakerran asukkien kanssa. :thumbup: Kierrätys on IN.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Mites sinulla? Vaihdatko tapetit ja / maalaat joka vuosi uudestaan? Shoppaat uusia huonekaluja. Ihan mieliteon vuoksi...
Koskaan en oo vaihtanu/maalanu, ei oo kyl kotipaikallani kertakaan mitään sisätiloissa vaihdettu rakentamisen (1998) jälkeen, ulkoo päin kyllä talo on maalattu uudelleen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vähintään joka vuosi! Mieluiten maalaan joka vuodenajalle omat värit! Jouluksi maalaan kaiken punavalkoiseksi ja juhannuksena sinivalkoiseksi! Ja mikäpä piristäisi harmaata krapula-aamua ihanammin kuin retki sisustusliikkeeseen shoppailemaan! Ei mikään! Sohvat shoppaan uusiin harva se viikko! Uusi matto tarttuu kainaloon joka kerta kun mattokaupan ohi kävelen! Sisustus ja shoppaus on ihan mun mielitekoja! Ja remontointi! Maalla hion ja maalaan lautalattiat joka kesä! Huonejärjestystä vaihtelen kans! Kiuaskivet vaihdan joka saunareissun jälkeen! Ja koiran nimen! On se jo tottunut! Ihanaa!
Ja sitten vielä ihmettelet kun on kledjuja niin kuin pahaisella pissiksellä. Paheksun.

Nii, ja se korjautti sen silmähomman sen saman sairasloman aikana, kun se oli selästään, jonka se rikkoi murjoessaan järvenpohjaan upotettavaa puuviemäriä.

Sivut pottiutu.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Koskaan en oo vaihtanu/maalanu, ei oo kyl kotipaikallani kertakaan mitään sisätiloissa vaihdettu rakentamisen (1998) jälkeen, ulkoo päin kyllä talo on maalattu uudelleen.
Ai kauheeta!!! Miten voit elää sen kans? Oikeesti! Mulle esim. Tapetit, maalatut seinät, huonekalut + muut on niinkuin vaate jota pitää vaihdella jatkuvasti! Ei kokoaika samoja!
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
En shoppaile huonekaluja enkä vaihda seinien värejä hetken mielijohteesta, mikä ei nyt tarkoita sitä, että vähättelisin kodin sisustuksen merkitystä yksityisen hyvinvoinnin kannalta. Aihe on kyllä mulle juuri nyt ajankohtainen. Joku Botticellin tyylin hallitseva vois kyllä tulla maalaamaan tuohon olohuoneen seinään Venuksen syntymän.
 
Ylös