Sisustusta

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No sen verran vielä, että kesällä näppäsin kuvan fillaristani, kun kävin maallamaalla hellepäivänä fillaroimalla.

 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtavat tapetit joka vuosi tai maalaavat huoneet joka vuosi uudestaan?
Kyllä! Suunittelen ja teen tuon kaiken huvin aina itse :p
Samoin stailaan ihmisiä ja heidän kotejaan. Aivan ihanaa!!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Välikättä voi käyttää myös, kun vaihtaa oikeasta vasempaan jos on vatkannut käden tunnottomaksi. Vähän samaan tapaan kuin mopossa välikaasua.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Kun täällä on näköjään ammattimaisia sisustajia paikalla, niin antakaapas vinkkejä, miten minä vähän piristäisin syksyäni ennen lumen laskeutumista.

Liitän mukaan kuvan kodistani maallamaalla. Ulko-oven sulkeutumisessa on vähän ongelmia.
Joku ruosteinen vanha traktorinromu vois olla paikallaan. Tähän malliin:
Näytä liitetiedosto 13140

edit. Ryhdyin sitten kokeilemaan, että minkälainen tuosta rakennuksesta tulisi jos seinät olisivat keltaiset ja nurkka-, ikkuna- ym. laudat olisivat valkoiset.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ja tässä alla mun hukkapuusta tekemä työpöytä pääosin pihakäyttöön (kevyt kantaa, tukeva seisomaan eikä heilu sahatessa!)! Siinä kelpaa päällä moottorisahaa huoltaa, maaleja sekoitella ja puutavaraa työstää! Talvella toimii tallissa sisustuselementtinä sekä hyötykäytössä; alhaalla roikkuu päädyissä ruuvipuristimia, tasolla kaksi työkalupakkia, iso ruuvirasia ja jalan juurella jemmakossu! Päällä säilyttelen talviaikaan pääasiassa kirveitä ja muita jatkuvasti tarvittavia työkaluja, ojennuksessa toki! Pari tuntia taisi mennä tekoon ja ainekset oli tosiaan polttopuuksi menossa! Omasta päästä tein! Ilman piirustuksia, tosta vaan!
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Tässä taitaa olla toikin kulminaatiopiste, ja sitten homma levisi lopullisesti käsiin:D
Ei. Olen vain kiinnostunut miten ihmiset täällä uhraavat aikaa ja rahaa kotiinsa. Ja kuinka paljon sisustaminen yleensä kiinnostaa F1-Forumin porukkaa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Korjaan kuvan 15 tilalle 7 :wink:
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
4 oikein.
Enempää ei heru.

Edith.
Meni laskut väärin, tuolla on 5 kuvaa meiltä, ei kuutta.
Ihme touhuu... :thumbdown Sanotaan et sen ja sen verran on kuvia sinun kotoasi ja sit ei sanota mitkä on kun kysytään. Jokatapauksessa hyvin monet kuvat eivät tehneet minkäänlaista vaikutusta.
 
Ylös