kouvotsvoni
Banjottu
Välikäsi toimii sisustussuunnittelijana.
Kyllä! Suunittelen ja teen tuon kaiken huvin aina itseOnko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka vaihtavat tapetit joka vuosi tai maalaavat huoneet joka vuosi uudestaan?
Teetkö tuolla ihan rahaa? :doubtful:Kyllä! Suunittelen ja teen tuon kaiken huvin aina itse
Samoin stailaan ihmisiä ja heidän kotejaan. Aivan ihanaa!!
Mitkä niistä?Timpanfaijalle tiedoksi kuusi tämän sivun kuvista on otettu meillä.
Teetkö sä autotalli- ja kellaristailauksia?Kyllä! Suunittelen ja teen tuon kaiken huvin aina itse
Samoin stailaan ihmisiä ja heidän kotejaan. Aivan ihanaa!!
Kyllä. Ja myös monella muulla.Teetkö tuolla ihan rahaa? :doubtful:
Tässä taitaa olla toikin kulminaatiopiste, ja sitten homma levisi lopullisesti käsiinKyllä. Ja myös monella muulla.
:alppu:Tässä taitaa olla toikin kulminaatiopiste, ja sutten homma levisi lopullisesti käsiin
Joku ruosteinen vanha traktorinromu vois olla paikallaan. Tähän malliin:Kun täällä on näköjään ammattimaisia sisustajia paikalla, niin antakaapas vinkkejä, miten minä vähän piristäisin syksyäni ennen lumen laskeutumista.
Liitän mukaan kuvan kodistani maallamaalla. Ulko-oven sulkeutumisessa on vähän ongelmia.
Käytä mielikuvitustasi.Mitkä niistä?
Ei. Olen vain kiinnostunut miten ihmiset täällä uhraavat aikaa ja rahaa kotiinsa. Ja kuinka paljon sisustaminen yleensä kiinnostaa F1-Forumin porukkaa.Tässä taitaa olla toikin kulminaatiopiste, ja sitten homma levisi lopullisesti käsiin
Jos pistäis että kuvat 2,5,8,13,14 ja 15 :doubtful:Käytä mielikuvitustasi.
4 oikein.Jos pistäis että kuvat 2,5,8,13,14 ja 15 :doubtful:
Ihme touhuu... :thumbdown Sanotaan et sen ja sen verran on kuvia sinun kotoasi ja sit ei sanota mitkä on kun kysytään. Jokatapauksessa hyvin monet kuvat eivät tehneet minkäänlaista vaikutusta.4 oikein.
Enempää ei heru.
Edith.
Meni laskut väärin, tuolla on 5 kuvaa meiltä, ei kuutta.