Albert Oil
Hippi ja juntti
Yks palas aiheeseen just kun saatiin off-topic mukavasti mallilleen. HÄPEÄ!
Nyt tyttö kyllä parodioi jo itse itseään.Ai kauheeta!!! Miten voit elää sen kans? Oikeesti! Mulle esim. Tapetit, maalatut seinät, huonekalut + muut on niinkuin vaate jota pitää vaihdella jatkuvasti! Ei kokoaika samoja!
Tässä esim.Eteisen valokatkaisin on sijoitettu niinkin ovelasti ettei se olekaan siinä missä yleensä, oven vieressä. Ehei, vaan pitää koluta pimeässä eteisen vastakkaiselle seinälle. Kesällä ongelmaa ei ilmene, mutta talvella töistä tullessa on jo pimeää.
Muistan bonganneeni joskus jossain liiketunnistimella varustetun plafondin, muistaisi nyt vain missä. Solis melko kätevä eteiseen..
Oliks tää kutsu?Tupareita on niin kiva kato pitää sitten.
Eikun se oli kustu.Oliks tää kutsu?
Kestokutsu, ja sähän oot jo vakiovieras. Nyt ei oo Yucca Palmua lain.Oliks tää kutsu?
Minä en ole vielä yksiäkään tupareita pitänyt, vaikka takana on noin 21 muuttoa.Itsehän vaihdan kotia n.3 vuoden välein, ei kato pääse kyllästymään sisustukseen. Tupareita on niin kiva kato pitää sitten.
Minä pidin kerran muuttomiehille 'palkkiotuparit' ja mietin silloin jo välillä, ettei se ollut kovinkaan järkevää. Olin jo vähän vihjaillut, että 'tilaisuus' loppuu tiettyyn aikaan, kun tiesin illalla olevan Suomen ja Tsekkien MM-jääkiekko-ottelu, jossa oli kovat panokset. No eihän niitä saanut lähtemään ennen peliä ja voi *uoja sitä huutoa. Luulin saavani häädön heti samantien.Minä en ole vielä yksiäkään tupareita pitänyt, vaikka takana on noin 21 muuttoa.
Junkers?Tässä esim.
Tosin 45€ HQ:sta on aivan järkyttävä kasa rahaa. Tuolla hintaa saa jo sellaisiakin merkkejä, jotka eivät välttämättä polta koko taloa.
No saitko?Minä pidin kerran muuttomiehille 'palkkiotuparit' ja mietin silloin jo välillä, ettei se ollut kovinkaan järkevää. Olin jo vähän vihjaillut, että 'tilaisuus' loppuu tiettyyn aikaan, kun tiesin illalla olevan Suomen ja Tsekkien MM-jääkiekko-ottelu, jossa oli kovat panokset. No eihän niitä saanut lähtemään ennen peliä ja voi *uoja sitä huutoa. Luulin saavani häädön heti samantien.
Kun sisustaa kerrasta oikein,Ai kauheeta!!! Miten voit elää sen kans? Oikeesti! Mulle esim. Tapetit, maalatut seinät, huonekalut + muut on niinkuin vaate jota pitää vaihdella jatkuvasti! Ei kokoaika samoja!
Näinpä. Toiset eivät vaan tiedä, mitä mieltä ovat milloin mistäkin ja koska. Huomenna päivä on uus. Taas.Kun sisustaa kerrasta oikein,
niin ei tarvi enää harjotella.