Sisustusta

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Ai kauheeta!!! Miten voit elää sen kans? Oikeesti! Mulle esim. Tapetit, maalatut seinät, huonekalut + muut on niinkuin vaate jota pitää vaihdella jatkuvasti! Ei kokoaika samoja!
Kyl huone kaluja ja kodinkoneita on moneen otteeseen vaihdettu jne, mut niistä tässä ei tietääkseen puhutta, tosin ei oo oikein mitään sellaista puista huone kalua mitä tartteis maalata/lakata, tapetit on ollu kyl koko ajan samat ollu niin myös laipio ja lattia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kun täällä on näköjään ammattimaisia sisustajia paikalla, niin antakaapas vinkkejä, miten minä vähän piristäisin syksyäni ennen lumen laskeutumista.

Liitän mukaan kuvan kodistani maallamaalla. Ulko-oven sulkeutumisessa on vähän ongelmia.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ehkä horsma tohon ikkunalaudalle. Se vois piristää kummasti.
Tai sitten laminaattilattia.
 

Örfil

Guest
No tuota, ensiksi aloittaisin homman kertasingolla. N. 200 m:n päästä.

Palataan sitten asiaan tuon jälkeen.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Kyl huone kaluja ja kodinkoneita on moneen otteeseen vaihdettu jne, mut niistä tässä ei tietääkseen puhutta, tosin ei oo oikein mitään sellaista puista huone kalua mitä tartteis maalata/lakata, tapetit on ollu kyl koko ajan samat ollu niin myös laipio ja lattia.
Täällä puhutaan sisustamisesta!!! Eli ihan kaikki kuvioon mukaan vaan!!
Sisustamisessa on ihan omat kuvionsa. Huonekalut vaihdetaan vaikka ei ole tarvettakaan ja seinät käsitellään uusiks, verhot ja matot. Stailataan koti taas aivan toisen näköseks! :thumbup:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kun täällä on näköjään ammattimaisia sisustajia paikalla, niin antakaapas vinkkejä, miten minä vähän piristäisin syksyäni ennen lumen laskeutumista.

Liitän mukaan kuvan kodistani maallamaalla. Ulko-oven sulkeutumisessa on vähän ongelmia.

Uusi maali voisi piristää kummasti. Ulko-ovenkin voisit maalata, tai vaihtaa uuteen. Tärkeintä on kuitenkin, että olet uusinut katon. Peltikaton alla on mukava kuunnella sateen ropinaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kun täällä on näköjään ammattimaisia sisustajia paikalla, niin antakaapas vinkkejä, miten minä vähän piristäisin syksyäni ennen lumen laskeutumista.
Hämmästyttävän aidon retro-/vintagehengen olet loihtinut pesääsi!
Hipoo täydellisyyttä. Ihanat patinoinnit!
Ehkä hieman* vinoon naulattu lintulauta puuttuu kuistin ikkunanpielestä. Vai olisiko jo hieman liikaa tuohon ihastuttavan pelkistettyyn tyyliin se?


*) ei liian vinoon, vaan juuri sen verran, että se näyttää siltä, että on tosissaan yritetty laittaa suoraan, mutta ei ole aivan onnistuttu. Ero on aivan ´hiuksen hieno, eikä se saa olla liian ilmeinen. Nämä yksityiskohdat ovat sellaisia jotka voi havaita vain harjaantuneella silmällä. Tavikset eivät kiinnittäisi mitään huomiota ko. lautaan.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Uusi maali voisi piristää kummasti. Ulko-ovenkin voisit maalata, tai vaihtaa uuteen. Tärkeintä on kuitenkin, että olet uusinut katon. Peltikaton alla on mukava kuunnella sateen ropinaa.
Kiitos. Itsehän ajattelin siirtää rappuset tuonne talon päätyyn. Pelkään vain, etteivät ne kestä siirtämistä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kun täällä on näköjään ammattimaisia sisustajia paikalla, niin antakaapas vinkkejä, miten minä vähän piristäisin syksyäni ennen lumen laskeutumista.

Liitän mukaan kuvan kodistani maallamaalla. Ulko-oven sulkeutumisessa on vähän ongelmia.
Huone kalut voisivat piristää.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Joku persjalkanen kaljamaha pitkissä Black Horse-kalsareissaan tuohon pihalle puimaan nyrkkiä, niin se on siinä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hämmästyttävän aidon retro-/vintagehengen olet loihtinut pesääsi!
Hipoo täydellisyyttä. Ehkä hieman vinoon naulattu lintulauta puuttuu kuistin ikkunanpielestä. Vai olisiko jo hieman liikaa tuohon ihastuttavan pelkistettyyn tyyliin se?
Lintulauta ja nuotioainekset ovat talon takana. :eek:
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Kysyn teiltä vielä hyvät ihmiset, sisustatteko itse vai käytättekä jotain välikättä? Sisält. Esim. Maalaus, tapetointi ja huonekalut ja tilpehöörit?
 
Ylös