No kun oli joku houkutteleva kurpitsa-mandoliinipuu -yhdistelmä, mitä ei kotimaisista verrokeista löytynyt.Kundi osti Suamessa itävaltalaista mehua. HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! TYHMÄ! OLISIT NY OSTANAU ENNEN VAIKKA RED BULLIA!!!
No kun oli joku houkutteleva kurpitsa-mandoliinipuu -yhdistelmä, mitä ei kotimaisista verrokeista löytynyt.Kundi osti Suamessa itävaltalaista mehua. HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! TYHMÄ! OLISIT NY OSTANAU ENNEN VAIKKA RED BULLIA!!!
Mulla on muutama kymmenys päälle saman rajan. Saa nähdä, jaksaako hioa vielä.Kaks iltaa laskenut, pari sadasosaa alle 2min.
1:59,1 tai jotain sinne päin meni.Mulla on muutama kymmenys päälle saman rajan. Saa nähdä, jaksaako hioa vielä.
Mistä tuon listan saa esiin?1:56,2. Suomalaisten (onkohan ne ihan kaikki Suomesta) listalla 11.
Tai ehkä sä et vaan osaa :frank:Millä perkeleellä tuolla noin lujaa pääsee??
Oikoreittejä??
Huijauskoodeja??
Suksien säätöjen etsimistä ja kokeilua, hinkkaamista, reitin opettelua, verta, hikeä, kyyneleitä ja kirosanoja. (Kirosanat ei pakollisia)Millä perkeleellä tuolla noin lujaa pääsee??
Oikoreittejä??
Huijauskoodeja??
Täältähän se totuus tulikin. Olinpas hidas.Tai ehkä sä et vaan osaa :frank:
Itse itselleni vastatten. Kun maalissa klikkaa tulostaulusta maailmankarttaa, siihen tulee pelkästään oman maan ajat.Mistä tuon listan saa esiin?
TunkkisTai ehkä sä et vaan osaa :frank:
Olisko säätösuosituksia? Entä pitääkö käyttää hyppy- ja jarrunappeja tehdäkseen nopean ajan? Ja miten niitä käytetään en osaa edelleenkään...Suksien säätöjen etsimistä ja kokeilua, hinkkaamista, reitin opettelua, verta, hikeä, kyyneleitä ja kirosanoja. (Kirosanat ei pakollisia)
Sanoisin, että tuolla radalla kannattaa lähteä liikkeelle Allround säädöillä (33-33-34) ja siitä sitten pikkuhiljaa Carve ja Grip arvoja pienemmiksi ja Speediä isommaksi. Jossain vaiheessa kääntyminen muuttuu mahdottomaksi, jolloin palataan pykälä tai pari taaksepäin. Vaikka alkumatkan osuudella tuntuu, että vauhti ei kiihdy millään, pitää tuo Speed arvo pitää kuitenkin kohtuullisena. Sanoisin, että paljoa yli 40 ei kannata laittaa.Olisko säätösuosituksia? Entä pitääkö käyttää hyppy- ja jarrunappeja tehdäkseen nopean ajan? Ja miten niitä käytetään en osaa edelleenkään...
Pitääpä kokeilla. Itse olen perinteisesti laskenut kohtalaisen isolla pitoarvolla suhteessa kääntyilyarvoon. Suoranopeudestakin ehkä joutuu tinkimään, mutta mutkissa ja röykyissä pysyy hyvä vauhti päällä lipsumatta. Helppo laskea ei niin hiotuilla ajolinjoilla.Sanoisin, että tuolla radalla kannattaa lähteä liikkeelle Allround säädöillä (33-33-34) ja siitä sitten pikkuhiljaa Carve ja Grip arvoja pienemmiksi ja Speediä isommaksi. Jossain vaiheessa kääntyminen muuttuu mahdottomaksi, jolloin palataan pykälä tai pari taaksepäin. Vaikka alkumatkan osuudella tuntuu, että vauhti ei kiihdy millään, pitää tuo Speed arvo pitää kuitenkin kohtuullisena. Sanoisin, että paljoa yli 40 ei kannata laittaa.