Ski Challenge 2014

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kundi osti Suamessa itävaltalaista mehua. HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! TYHMÄ! OLISIT NY OSTANAU ENNEN VAIKKA RED BULLIA!!! :D:D:D
No kun oli joku houkutteleva kurpitsa-mandoliinipuu -yhdistelmä, mitä ei kotimaisista verrokeista löytynyt.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Muutaman kerran testaillu ja aika on jotain 2:04. Tuntuu ettei oikein jaksa taas kiinnostua :eek:
 

Googol

Well-known member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
1007
Pitäisiköhän luovuttaa. AJ voittaa taas kuitenkin.
 

Googol

Well-known member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
1007
1:56,2. Suomalaisten (onkohan ne ihan kaikki Suomesta) listalla 11.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Millä perkeleellä tuolla noin lujaa pääsee??

Oikoreittejä??

Huijauskoodeja??

:eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Millä perkeleellä tuolla noin lujaa pääsee??

Oikoreittejä??

Huijauskoodeja??

:eek:
Suksien säätöjen etsimistä ja kokeilua, hinkkaamista, reitin opettelua, verta, hikeä, kyyneleitä ja kirosanoja. (Kirosanat ei pakollisia)
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Suksien säätöjen etsimistä ja kokeilua, hinkkaamista, reitin opettelua, verta, hikeä, kyyneleitä ja kirosanoja. (Kirosanat ei pakollisia)
Olisko säätösuosituksia? Entä pitääkö käyttää hyppy- ja jarrunappeja tehdäkseen nopean ajan? Ja miten niitä käytetään en osaa edelleenkään...
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olisko säätösuosituksia? Entä pitääkö käyttää hyppy- ja jarrunappeja tehdäkseen nopean ajan? Ja miten niitä käytetään en osaa edelleenkään...
Sanoisin, että tuolla radalla kannattaa lähteä liikkeelle Allround säädöillä (33-33-34) ja siitä sitten pikkuhiljaa Carve ja Grip arvoja pienemmiksi ja Speediä isommaksi. Jossain vaiheessa kääntyminen muuttuu mahdottomaksi, jolloin palataan pykälä tai pari taaksepäin. Vaikka alkumatkan osuudella tuntuu, että vauhti ei kiihdy millään, pitää tuo Speed arvo pitää kuitenkin kohtuullisena. Sanoisin, että paljoa yli 40 ei kannata laittaa.

Tällä radalla aika tehdään puoliväliä ennen olevalla mutkaosuudella. Siitä pitää päästä mahdollisimman lujaa ulos lopun syöksyosuudelle. Mitä aikaisemmin käännät mutkaan, sen parempi.

Itse en hallitse hyppynappia nopeissa hypyissä juuri lainkaan tai tyypillisesti se vain hidastaa menoa. Röykkyisten käännösten yhteydessä siitä on toisinaan hyötyä. Muutenkin käännösten ajoitus lienee se tärkein osa-alue eli mutkasta pitäisi lähteä mahdollisimman lujaa ulos.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Sanoisin, että tuolla radalla kannattaa lähteä liikkeelle Allround säädöillä (33-33-34) ja siitä sitten pikkuhiljaa Carve ja Grip arvoja pienemmiksi ja Speediä isommaksi. Jossain vaiheessa kääntyminen muuttuu mahdottomaksi, jolloin palataan pykälä tai pari taaksepäin. Vaikka alkumatkan osuudella tuntuu, että vauhti ei kiihdy millään, pitää tuo Speed arvo pitää kuitenkin kohtuullisena. Sanoisin, että paljoa yli 40 ei kannata laittaa.
Pitääpä kokeilla. Itse olen perinteisesti laskenut kohtalaisen isolla pitoarvolla suhteessa kääntyilyarvoon. Suoranopeudestakin ehkä joutuu tinkimään, mutta mutkissa ja röykyissä pysyy hyvä vauhti päällä lipsumatta. Helppo laskea ei niin hiotuilla ajolinjoilla.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ootteko kokeillu semmosta uutta turpaski challengea? Se on hiljaista meininkiä.

Suositeltavat säädöt on 90-60-90 ja paukutusta takaapäin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
no johan on taas addiktoivaa.
Aikani oli 2:01:822 laskussa, jossa tein lopussa vielä aika pahan virheen.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ei ole samaa hohtoa, kun ei ole joukkuekisaa.
2.01.913 paras tällä hetkellä, mutta aika vähän intoa lähteä parantamaan.
 
Ylös