SM-Liiga kausi 2010-2011

• Viestiketjun aloittaja Dev
  • Aloituspäivämäärä

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Sitä vielä kysyn, notta miksi JyP HT - Blues sarjassa oli tänään taas vapaapäivä?

HIFK - Lukko sarjassa on pelattu viisi ottelua samassa ajassa, kun siinä toisessa sarjassa kolme ottelua. Juu, aloitettiihan tuo 'mun' sarja päivää aikaisemmin, kun tuo toinen.

Mutta kuitenkin JyP Ht ja Blues tuntuvat saavan enemmän lepoaikaa.

Joo, samapa tuo oikiastaan, kun kummatkin pelaavat toisiaan vastaan samoilla lepoajoilla.

Ja pronssipeliin Lukko ehtii levätä enemmän, kun se toinen. Toivottavasti lataus pronssiin löytyy ja säilyy noin viikon ajan...

Sami H

Well-known member
Sijainti
Pori
Ehkä Lukko ei ansaitse mitään tolla esityksellä vai oliko IFK mukas niin yllivoimainen? Odotin kyl että Lukko lähtee sitten ryminällä=(tivoli) pronssipeliin mutta ei sekään toteutunut.

Dev

Well-known member
FINAAALIIIN!!! Kaikkien näiden pitkien, pitkien vuosien jälkeen. Ai herran jumala tämä tuntuu hyvältä. HIFK oli täysin dominoiva oikeastaan koko sarjan ja se pelasi kuin mestari! Mä uskallan jo nyt väittää, että tässä on tämän vuoden mestari. Tuli sieltä vastaan sitten kuka vaan. Jokainen jätkä luottaa itseensä ja tosta jengistä huokuu oikein sellainen oikeanlainen "itseluottamus".

ITG:lle tsemppiä. Kyllä se Lukon vuosi tulee vielä. Joka kausi kuitenkin olette menneet pidemmälle ja pidemmälle. Ensi kaudella pitäisi olla jo finaalin paikka? :thumbup:

Nyt naatitaan viikko ja sitten finaalit.

Ps. Noi pronssipelit pitäisi saada pois. Minun mielestäni ihan täyttä paskaa. Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi paskan vertaakaan. Ei kiinnostanut sillon 04 ja eikä olisi kiinnostanut nytkään.

Jkalliom

Kerran VeVe aina VeVe
Sijainti
Espoo
FINAAALIIIN!!! Kaikkien näiden pitkien, pitkien vuosien jälkeen. Ai herran jumala tämä tuntuu hyvältä. HIFK oli täysin dominoiva oikeastaan koko sarjan ja se pelasi kuin mestari! Mä uskallan jo nyt väittää, että tässä on tämän vuoden mestari. Tuli sieltä vastaan sitten kuka vaan. Jokainen jätkä luottaa itseensä ja tosta jengistä huokuu oikein sellainen oikeanlainen "itseluottamus".

ITG:lle tsemppiä. Kyllä se Lukon vuosi tulee vielä. Joka kausi kuitenkin olette menneet pidemmälle ja pidemmälle. Ensi kaudella pitäisi olla jo finaalin paikka? :thumbup:

Ps. Noi pronssipelit pitäisi saada pois. Minun mielestäni ihan täyttä paskaa. Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi paskan vertaakaan. Ei kiinnostanut sillon 04 ja eikä olisi kiinnostanut nytkään.
Playoffit paras seitsemästä neljälle parhaalle ja 48 ottelun runkosarja. Siinä olisi tarpeeksi pelejä,60 runkosarjassa maksimissaan 24 playoff-ottelua, ei tuntuisi kenestäkään pelaajasta. Pronssipeli voi olla yksi ottelu. Sitä paitsi aikanaan SM-liigassa pelattiin 1976-87 paras kolmesta Pronssisarjat. Eli parempi tämä paras yhdestä on kuin aikaisempi järjestelmä. Suomessa ei muutenkaan riitä taso 14 joukkueen liigaan 10 tai 12 olisi oikea määrä. Tai sitten Ruotsin avoinlmalli 14 joukkueen sarja josta aina runkosarjan jälkeen kaksi viimeistä karsii Divarin neljän parhaan kanssa. Kahdesta pääsarjan paikasta.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sitä vielä kysyn, notta miksi JyP HT - Blues sarjassa oli tänään taas vapaapäivä?

HIFK - Lukko sarjassa on pelattu viisi ottelua samassa ajassa, kun siinä toisessa sarjassa kolme ottelua. Juu, aloitettiihan tuo 'mun' sarja päivää aikaisemmin, kun tuo toinen.

Mutta kuitenkin JyP Ht ja Blues tuntuvat saavan enemmän lepoaikaa.

Joo, samapa tuo oikiastaan, kun kummatkin pelaavat toisiaan vastaan samoilla lepoajoilla.
HIFKin ja Lukon peliohjelmaan vaikutti muodostelmaluistelun MM-skabat hallilla. Niiden takia nuo pelit olivat niin tiukalla ohjelmalla. JYP-Blues-pelit taas ovat sillä alunperin kaavaillulla ohjelmalla.

Dev

Well-known member
Taitaa olla täysin turhaa haaveilla Granlundin jäävän HIFK:hon vielä ensi kaudeksi? Nuori kundi johtaa pistepörssiä ja kyllä se NHL:ään lähtö tulee nyt väkisinkin eteen. :(

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Taitaa olla täysin turhaa haaveilla Granlundin jäävän HIFK:hon vielä ensi kaudeksi? Nuori kundi johtaa pistepörssiä ja kyllä se NHL:ään lähtö tulee nyt väkisinkin eteen. :(
Ei epäilystäkään. Wild haluaa ja tarvitsee miehen sisään mahdollisimman nopeasti.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Saumat on erinomaiset. Olen samaa mieltä ollut kauden alusta lähtien. Myös niinä hetkinä, kun teillä ifkiläisilläkin on vähän usko ollut kateissa. Toki ne finaalit täytyy myös pelata ja paremmin pelaava voittaa paras seitsemästä sarjan varmasti.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ei epäilystäkään. Wild haluaa ja tarvitsee miehen sisään mahdollisimman nopeasti.
Mä vähän epäilen vielä. Wild saattaa hyvinkin haluta Granlundin jo nyt, vaikka fysiikka ei välttämättä täysin riittäisikään NHL:ään. Vielä yksi kausi liigassa pistepörssin kärkikahinoissa ja vielä suuremmalla vastuulla ei olisi mikään kehitystä hidastava juttu. Toivotaan kuitenkin paikkaa Minnesotassa jo ensi kaudeksi :thumbup:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mä vähän epäilen vielä. Wild saattaa hyvinkin haluta Granlundin jo nyt, vaikka fysiikka ei välttämättä täysin riittäisikään NHL:ään. Vielä yksi kausi liigassa pistepörssin kärkikahinoissa ja vielä suuremmalla vastuulla ei olisi mikään kehitystä hidastava juttu. Toivotaan kuitenkin paikkaa Minnesotassa jo ensi kaudeksi :thumbup:
Oon samaa mieltä, että kausi liigassa olis ehkä pitkässä juoksussa kehitykselle eduksi. Mutta kyllä noi ykköskierroksen varaukset halutaan väkisinkin mahdollisimman nopeasti nykyään organisaation omaan huomaan. Ja organisaatio näkee viimeistään campilla, että Granlundilla on potentiaalia auttaa jopa Wildia heti.

Veikkaan, että MG on syksyllä valmis ja näyttää sen campilla selvästi. Siitä kauden alussa rajaan asti pelit ylhäällä nelosen sentteriä ja sitten Houstoniin vetään ykkösen sentteriä kunnon tehoilla. Joulun/vuodenvaihteen tienoilla ylös ja paikka kakkosesta Mikon alta tai ehkä jopa Mikon laidalta. About 30 peliä alhaalla ja 50 ylhäällä. Houstonissa reilusti yli piste per peli ja Minnesotassa jonkun verran alle. Calderissa kolmen joukkoon.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nyt tilanne playoffeissa on sellainen, että kaikki jäljellä olevat joukkueet sais voittaa korkeintaan viisi matsia.

Lunssila

Well-known member
Ht hallitsi toista erää, mutta kikkarapään yksilösuorituksen ja Tuokkolan semi-imuroinnin takia peli on Bluesille tällä hetkellä.

mjs

Long easy right sumppuun
Johan menee vaikeaksi. Epätodennäköistähän se on että voittaisi kaikki loput kolme peliä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Onpa Blues tekemässä melkoista temppua. Enpä olisi uskonut. Jospa vielä yksi voitto tulisi.

JVR

Banned
Viime vuonna JYPin tiputti joku "paska" Tepsi ja nyt joku paska Blues... tekee hyvää JYPille :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Onpa Blues tekemässä melkoista temppua. Enpä olisi uskonut.
Sama, vaikka jo ennen ottelusarjan alkua toivoin Bluesin pääsevän finaaliin.:eek:
Jospa vielä yksi voitto tulisi.
Eiköhän se tule sieltä, jos ei tule - olisi Jypiltä hatunnoston arvoinen nousu.

Mutta jos Blues loppuotteluun pääsee, niin siitä tulee joko pannukaakku tai huikea trilleri. Pahoin pelkään 4:jää munaa Hifkille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ennenkuulumatonta, mutta voin näköjään tässä tilanteessa toivoa JyP Ht:n voittoa tässä sarjassa.

Jos ei pronssipeli olisi tulossa mahdollisesti Raumalle, niin kannattaisin kiljumalla Bluesia. Mutta tässä tilanteessa, ja lukkolaisena, on pakko laulaa keskisuomalaisten laulua. Valitettavasti.

Saas nähdä kumpi tulee vastaan ensi viikon perjantaina, ja missä. Toivottavasti Äijänsuolla.