Puhis
Banned
Noh, mun elämässä se menis enemmänkin "Faija oli kännissä, sitten lensi taivaaseen..."Otan osaa.
Noh, mun elämässä se menis enemmänkin "Faija oli kännissä, sitten lensi taivaaseen..."Otan osaa.
Lumienkeli on espanjaksi tietenkin Angel Nietos! HÄHHÄHÄÄÄ! Vitunmoista hupsuttelua!Tiedätkö muuten mikä on lumienkeli espanjaksi?
Niinpä tietysti! Tosta mun ehdotuksesta ei taida tulla edes sitä ns. käsipistettä?Lumienkeli on espanjaksi tietenkin Angel Nietos! HÄHHÄHÄÄÄ! Vitunmoista hupsuttelua!
Käsipiste on selviö. Jo pelkästään sen takia, että vastauksesi loi mieleeni kuvan Cocainomentos-pastilleja nauttivasta tyypistä. Snort-snort. Forumisteilla on muuten tässä lajissa selkeä etu puolellaan, koska täällä on reenattu vetämällä herneitä nenuihin.Niinpä tietysti! Tosta mun ehdotuksesta ei taida tulla edes sitä ns. käsipistettä?
Miten lumi on voinut laskeutua ikkunaan? :wink:Tollaset näkymät oli viime talvena tästä ikkunasta.
Teki kyllä temppujaan viime talvena. Muistan tämänkin kuvan aamun. Joutuu ottaan huumorin käyttöön.Miten lumi on voinut laskeutua ikkunaan? :wink:
Ei tule ei. Se oli monikossa nääs. Kysyttiin yksikköä.Niinpä tietysti! Tosta mun ehdotuksesta ei taida tulla edes sitä ns. käsipistettä?