No kun säätöjä ei voi vaihtaa kisaan, ja kisaan on luvattu poutaa. Olisi vähän huonompi ajaa vesikelisäädöillä kuivalla kelillä :doubtful:Tehomylly sanoi:Siis mitä ihmettä? Miten helkutissa Räikkösen auto saattoi olla kuivan kelin säädöissä, kun koko ajan oli selkeä sadekeli?
Jos on noin, niin tämähän on suoraan kuin Toisen Maailman kisaraportista ja selvää jatkoa McLarenin "ovelalle" Unkarin rengastaktiikalle ja Nurburgringin ilmanvastusta vähentävälle takasiivelle.
Ilmeisesti siellä toivotaan, että kun tarpeeksi kauan kokeillaan älyttömiä strategioita, niin joskus vielä sattuu onnistamaan.
No tuota ajattelin itsekin, mutta miksi sitten niin moni muu tuntui olevan sadekelin säädöillä liikkeellä? Mäkkäri uhkapelaa?hannu^ sanoi:No kun säätöjä ei voi vaihtaa kisaan, ja kisaan on luvattu poutaa.
Otin jo autojen paremmuudet huomioon kommenttia kirjoittaessani. Ei sitä tartte toiseen potenssiin korottaa.Tomppa sanoi:Ei voikaan, mutta mitä siitä parhaasta autosta jo sanottiin?
Siellä haetaan kompromisseja ja tietokoneet laskee mikä on nopein tapa... Koska varmaan puhtailla kuivankelin säädöillä ei olla, mutta tuskin kovin moni on pelkillä sadekelin asetuksilla...Tehomylly sanoi:No tuota ajattelin itsekin, mutta miksi sitten niin moni muu tuntui olevan sadekelin säädöillä liikkeellä? Mäkkäri uhkapelaa?
Mihin perustuu tämä tuntemus, että moni muu oli sadekelin säädöillä? Jossakin fakta tietoa ja lähde?Tehomylly sanoi:No tuota ajattelin itsekin, mutta miksi sitten niin moni muu tuntui olevan sadekelin säädöillä liikkeellä? Mäkkäri uhkapelaa?
Kappas, enpäs hoksannutkaan että siellä töllössä jo ajeltiin silloin, nimenomaan analogisesti.. Töllö kuitenkin oli kiinni ja eri huoneessa niin ei tullut edes testattua, ja turhahan sitä on auki Sashan takia pitää.Tomppa sanoi:Kimin ensimmäinen aika-ajokierroshan nähtiin jo anaali-tv:ltä, vai onko sinulla tapana seurata live-timingia siitä huolimatta?
Viime vuonna Brasiliassa (kuiva aika-ajo) Schumacher oli liikkeellä sadesäädöillä ja jäi seitsemänneksi. Ennen kisaa ilmoitettiinkin, että muutkin tallit saavat vaihtaa sadesäätöihin, joten Ferrari ja Schumi eivät saaneet haluamaansa hyötyä.Jere1983 sanoi:Muistaako joku paremmin tapausta uuden aika-ajosysteemin alkuajoilta kun muistaakseni joku suuri talli protestoi sitä että aika-ajon jälkeen joku talli oli vaihtanut säädöt kuivalle kelille kun itse aika-ajo oli ajettu märällä. Saattoi muuten ollakin niin että kyseinen talli luuli ettei renkaitakaan saisi vaihtaa.
Maranelloman sanoi:HÄHÄHÄ Michelineillä paalulle ja Räikkönen on KYMMENES!!!! KIMI on maaginen sadekelin kuljettaja.
Lapsellistako?