Spoilaus

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
Eräiden mukaan vain vip-maksun maksaneilla on oikeus esittää mielipiteitä... Siitähän tässä on kyse. Vip-maksu kortti vedetään aina tiukan paikan tullen esiin. "Et ole maksanut, et voi kommentoida"! Tsemiä taisteluunne...
Kukas noin on kommentoinut ?
Kukaan ei ole korvaamaton... Pointti oli nyt se, että tää foorum ei kaipaa hahmoja kertomaan, että ei seuraa formula ykkösiä. Tää foorum ei myöskään kaipaa mitään ihme rajoituksia. Reaaliajassa kommentoidaan jatkossakin.
Eipä niin, Patriot. :ahem:

Minä en tiedä mitä tämä voorumi kaipaa, mutta uskoisin sille olevan loppujen lopuksi se ja sama kertooko joku hahmo yhden tai useamman kerran, ettei seuraa vormuloita. Siihen voi olla syynsä, kuten myös siihen ettei monet ole pitkään aikaan kovin ansiokkaasti tai paljon osallistuneet tämän voorumin varsinaiseen aiheeseen eli formuloihin. ;)

Tuskinpa noita rajoituksia on edes tulossa. Netti, radio ja tv kiinni, jos haluaa pitää itseään jännityksessä. Niinhän ilmeisesti enemmistö tuossa toikissa kirjoitti.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Formulanomi sanoi:
Kukas noin on kommentoinut ?
Rivien välistä luettavissa... Kun tulee hätä nostetaan vip-kortti esiin... Onneksi mulla on parempi kortti, nimittäin kortti tradenomiklubille. :ahem: Siellä nautin konjakkia ja sikareita Jaskan ja Jacqun kanssa. :)
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
patriot sanoi:
Eräiden mukaan vain vip-maksun maksaneilla on oikeus esittää mielipiteitä... Siitähän tässä on kyse. Vip-maksu kortti vedetään aina tiukan paikan tullen esiin. "Et ole maksanut, et voi kommentoida"! Tsemiä taisteluunne...
Jos minuun viittasit niin tuohan on suoranainen valhe. Minähän sanoin vain sitä, että ymmärtänet, etten noudata sun kehotusta poistua foorumilta, koska mulla on enemmän rahaa tässä hommassa kiinni kuin sulla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Eräiden mukaan vain vip-maksun maksaneilla on oikeus esittää mielipiteitä... Siitähän tässä on kyse. Vip-maksu kortti vedetään aina tiukan paikan tullen esiin. "Et ole maksanut, et voi kommentoida"! Tsemiä taisteluunne...
Mistäköhän se Patriot mahtais johtua, että nimenomaan juuri sun kohdallasi tuo VIP-juttu tuodaan usein esille, kenenkään muun kohdallahan näin ei tapahdu? Hmmmmmm... :eek:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
OoPee sanoi:
Mistäköhän se Patriot mahtais johtua, että nimenomaan juuri sun kohdallasi tuo VIP-juttu tuodaan usein esille, kenenkään muun kohdallahan näin ei tapahdu? Hmmmmmm... :eek:
Don't know don't care... Eteenpäin sanoi mummo myrskyssä! :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
patriot sanoi:
En aio maksaa, että saan kirjoittaa foorumille. :) Netissä tulee muutenkin roikuttua liikaa ja jos maksaisin niin joutuisin roikkumaan entistä enemmän, että tulis rahoille katetta. ;)
Posts: 12,648:rolleyes:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Eräiden mukaan vain vip-maksun maksaneilla on oikeus esittää mielipiteitä... Siitähän tässä on kyse. Vip-maksu kortti vedetään aina tiukan paikan tullen esiin. "Et ole maksanut, et voi kommentoida"! Tsemiä taisteluunne...
Käsittääkseni VIP-maksun maksoi eräs Stig Helmer, joka on ikuisesti bannattu. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta tolla perusteella puhut ihan puuta heinää siitä että VIP-tyypeillä olisi jotain erioikeuksia kommentointioikeuksien suhteen. Samat säännöt kaikille. :tongue:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Jacques sanoi:
Käsittääkseni VIP-maksun maksoi eräs Stig Helmer, joka on ikuisesti bannattu. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta tolla perusteella puhut ihan puuta heinää siitä että VIP-tyypeillä olisi jotain erioikeuksia kommentointioikeuksien suhteen. Samat säännöt kaikille. :tongue:
Eihän niillä mitään erivapauksia olekkaan... Jotkut vaan luulee, että vip-maksu oikeuttaa erivapauksiin. Mutta eiköhän tää ollut nyt tässä. Spoilaus aiheesta on menty jo todella kauas.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
patriot sanoi:
Eihän niillä mitään erivapauksia olekkaan... Jotkut vaan luulee, että vip-maksu oikeuttaa erivapauksiin. Mutta eiköhän tää ollut nyt tässä. Spoilaus aiheesta on menty jo todella kauas.
Ei se niin kaukana ole, kun meinaat quottaa, niin siinä on se sivunvaihtonappi 1 cm päässä.

No, mitä jos rakennetaan täysin uusi idea:



1. Tehdään julkinen polli spoilauksia pelkääville

Yksinkertainen kyssäri: "Pelkäätkö spoilaamista" ja "En, minulla on MTV-paketti".


2. Kerätään hahmojen nimet

Ne, jotka "pelkään spoilaamista", rakennetaan heille täysin oma (esim. hiekkalaatikko) osasto ja evätään heiltä kaikki muut foorumin osastoihin pääsyoikeudet. Piruilua aikovat "En, minulla on MTV-paketti" -hahmoilta evätään pääsy sinne hiekkalaatikko-toikkiin terrorismin vuoksi.


3. Vapaus

Hiekkalaatikossa olevat hahmot pidetään niin kauan siellä kunnes MTV3:n jälkilähetys on päättynyt ja muut F1-Forumin hahmot voivat päästä katsomaan, että minkälaisia keskusteluja on siellä hiekkalaatikossa rakenneltu.

Ilo on taattu molemminpuolin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Rivien välistä luettavissa... Kun tulee hätä nostetaan vip-kortti esiin... Onneksi mulla on parempi kortti, nimittäin kortti tradenomiklubille. :ahem: Siellä nautin konjakkia ja sikareita Jaskan ja Jacqun kanssa. :)
Sä olet niin pihi laihialainen, että tuskin maksat VIP-jäsenmaksun vertaa konjakista ja sikarista.:D
 
Ylös