kouvotsvoni
Banjottu
Te karting-sisäpiiriläiset tiedätte sen Ihme avautumista Zaikomilta. Eihän se sponsorointi ja mainostus aina tietenkään toimi, etenkään jos rahaa syydetään ilman tolkullista suunnitelmaa.
Te karting-sisäpiiriläiset tiedätte sen Ihme avautumista Zaikomilta. Eihän se sponsorointi ja mainostus aina tietenkään toimi, etenkään jos rahaa syydetään ilman tolkullista suunnitelmaa.
Nettotulos näissä sponsorointikuvioissa vaan on se, että myytävien juttujeb hinnat nousevat. Ehkä vähän tietoisuus nousee, mutta siitä seuraa se että voivat myydä kalliimmalla ja siis hinnat nousee. Suurin hyötyjä on sponsoroitava. Sponsori hyötyy joskus enemmän, joskus vähemmän.Ihme avautumista Zaikomilta.
Ehkäpä myös myynti nousee rutkasti? Ei siellä firmoissa ihan vaan hintoja nostaakseen ja sponsoroitaville hyväntekeväisyyttään sponssi-sopimuksia tehdä.Nettotulos näissä sponsorointikuvioissa vaan on se, että myytävien juttujeb hinnat nousevat. Ehkä vähän tietoisuus nousee, mutta siitä seuraa se että voivat myydä kalliimmalla ja siis hinnat nousee. Suurin hyötyjä on sponsoroitava. Sponsori hyötyy joskus enemmän, joskus vähemmän.
Varmaankin näin, mutta sitten kilpailijakin joutuu sponsoroimaan ja tulos on plus miinus nolla, ainoastaan tuotteiden hinnat ovat nousseet.Ehkäpä myös myynti nousee rutkasti? Ei siellä firmoissa ihan vaan hintoja nostaakseen ja sponsoroitaville hyväntekeväisyyttään sponssi-sopimuksia tehdä.
Jos kumpikin samalla alueella ja alalla toimiva yritys on sponsoroinut yhtä paljon, niin sitten tullaankin siihen kumpi onnistui paremmin.. Löitkö sponssimiljoonasi uppoavan hevosen takaspoilerin alaspäin näkyviin osiin vai yllättäjän pääsponsorina..ja miten noin muutoinkin onnistuit esittämään tämän asian esim TV-mainoksissa.. Jos samalla alalla ja alueella vielä kolmas kilpailija, joka ei ottanut osaa sponsoritoimintaan, niin sitten tämä tarvitsee enemmän "normaaleja" mainosrahoja pysyäkseen hyvän kuvan itsestään sponsoroinnin myötä antaneen kanssa.Varmaankin näin, mutta sitten kilpailijakin joutuu sponsoroimaan ja tulos on plus miinus nolla, ainoastaan tuotteiden hinnat ovat nousseet.
Kerran maistoin Westiä ja totesin ettei ollu mun rööki, vaikka Häkä polttelikin kyseisen sponssin hopeisissa väreissä. Voitin myös kerran jostain kilpailusta todella tyylikkään McLaren-West lippiksen. Ei tosin tullu käytettyä sitä ja harmillisesti ehkä siksi kyseinen kultti-esine tuli kadotettua :frown:Tulihan tuota aikoinaan polteltua Lucky Strikeä Villeneuve-bar kytköksen takia, vuosien saatossa on ollut Lucky Strike Bar ja Mild Seven Renaultin lippiksiäkin.
Parhaillaan olen etsimässä nykyistä Santander Ferrari lippistä mutta tuloksetta.
Eipä mulla ole tohon lisättävää muuta kuin että en juo... Eipä niitä muita sponsseja olekaan...Rupesin oikein miettimään, että miten se minuun vaikuttaa. Ongelmahan tässä on se, että:
- en polta
- en juo energiajuomia
- vodafonen kanssa olen tekemisissä vain roamingin kautta
- olen ollut osuuspankin asiakas jo 20 vuoden ajan
- Opel ei sponsoroi formuloita (Ladastakin olen jo eroon päässyt)
Meinasin kyllä jatkaa tuota listaa pidempään, mutta en sitten viitsinyt.Eipä mulla ole tohon lisättävää muuta kuin että en juo... Eipä niitä muita sponsseja olekaan...
Jatkokysymyksiä:-Juon paljon bissee
-Poltan paljon tubakkia
-käytän pankin palveluita
-ja puhun DNA aan liittymään mutta sehän ei liity nykyään formuloihin.. eli vaikutus sponsoroinnilla on täys 0%.......
Otsikossahan ei muuten sanota mitään formuloista, paitsi F1-vapaan puolella tietty ollaan. Itelläkin jää rahaa muuhunkin kun vaihdoin DNA:han. Elämäni tärkeimpiä sopimuksia luonnollisesti. :thumbup: Päätöksen tein tosin ennen Kimin tämän kauden DNA-sopimusta.-ja puhun DNA aan liittymään mutta sehän ei liity nykyään formuloihin.. eli vaikutus sponsoroinnilla on täys 0%.......
Sama. Ainoa mikä toimii omaan hikituoksuuni :ahem:Ostan Formula 1 -logolla brändättyä deodoranttia :thumbfh:.