SamiJ
Well-known member
Juu, on vaaraksi muulle liikenteelle. Mopolla saa ajaa kun on kypärä päässä.Ulkonäkö?
Juu, on vaaraksi muulle liikenteelle. Mopolla saa ajaa kun on kypärä päässä.Ulkonäkö?
Nostat vaan yöksi olohuoneeseen, ei se oo kiellettyä jos et kerro kenellekään. :ahem:On vissii laitonta pitää moottoriajoneuvoa asuintiloissa sisällä, jos...on tietty määrä polttoainetta tankissa. Eikös? Tyhjällä tankilla saa kaitte pitää?
Tää oli jo toinen helppo täky tänään. Kohta lopetan pilkkimisen kokonaan ku jäälle hyppii vaan alamittaisia.Ulkonäkö?
Mitä sitä hyviä juttuja kertomaan, kun huonoillakin pärjää näin hyvin. :ahem:Tää oli jo toinen helppo täky tänään. Kohta lopetan pilkkimisen kokonaan ku jäälle hyppii vaan alamittaisia.
Aprilia SR 50 Factory '07Eiköhän se ihan hyvin starttaa, minkämerkkinen muuten?
Yhden yönhän se oli jo tuossa eteisessä huilaamassa. Töipaikalla kollegat tosin epäili, että olisin nukkunukki sen vieressä! :mad_old:Nostat vaan yöksi olohuoneeseen, ei se oo kiellettyä jos et kerro kenellekään. :ahem:
Onhan se sitten työpäivän jälkeen mukavampi kun se skootteri hyytyy sinne firman pihaan.
Taisitpa vähän pakoputkeakin hoonata.Yhden yönhän se oli jo tuossa eteisessä huilaamassa. Töipaikalla kollegat tosin epäili, että olisin nukkunukki sen vieressä! :mad_old:
Ostin kun halvalla sain. Ei ollut kuin 300€, mitä nyt osa mittareista ei toimi.kuka nyt skopea ostaa kun on Mopokin olemassa, tyttöjen juttuja noi Skootterit
Mun puolestani kuulostaa ihan järkevältä. En kyllä näistä paljon tiedä.Olisiko vaikka niinnotta polkaisemalla tulee tulppaan vahvempi kipinä, kun ei starttimoottori syö virtaa?
Hyvän merkin olit valinnut , jos hankkisin joskus skootterin niin Aprilian ehkä merkiltään ensimmäiseksi.Aprilia SR 50 Factory '07
Ja mulla unohtui säätää auton moottorinlämmittimen kello. Takaisin myös 30 min. sisään. TYKS ei ole tavoitteena.Siel on nyt noin -4 ja lunta satanut, niin käyn koittamassa starttauksen ja vähän tuota lumella ajoa. Takaisin toivon mukaan 30 min sisään tai sit oon TYKS:ssä.
Missä täkySiel on nyt noin -4 ja lunta satanut, niin käyn koittamassa starttauksen ja vähän tuota lumella ajoa. Takaisin toivon mukaan 30 min sisään tai sit oon TYKS:ssä.