Suomen lippu tai leijona

Miksei kehtaa heiluttaa lippua tai pukea leijonapaitaa

  • Jotain muuta

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Jätkä naureskelee Jonia metroseksuaaliksi ja olette itse samanlaisia. Ihan kuin jotain teinityttöjen hameenvalintapalstaa lukisi. "Siis näytäxmää niinku juntilt näis farkuis, ku haluisin näyttää sillee urbaanilt valkokaulustyöläiselt joka niinku aattelee ekologisest, ostaa luomuruokaa ja äänestää Kokoomusta. Ettei vaan niinku lokeroitais vääriin piireihin. Silleen niinku."

Onneks mä olen siinä iässä ja asemassa, että voin laittaa ihan mitä vaatteita päälleni haluan ja siilitukka mulla on ollu lapsesta asti. Kunhan nyt ei hakaristipaitaa lähde Saksaan tuulettamaan. Talvivaatetukseni lienee hyvin neutraali, kesävaatetuksessa näkyy moottoriurheilufanitus, koska t-paitoja ja lippiksiä lähinnä moottoriurheilutapahtumista ostan. Ja moottoriurheilun seuraaminen se vasta junttia on kuulkaa. Älkää ikinä myöntäkö formuloita seuraavanne viininmaisteluiltamissa, tiedä mitä ne teistä viälä ajattelee. Junttius on hyve.

Kasvakaa snobit aikuisiksi ja varokaa, ettette tipahda norsunluutornista.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kyllähän nämä äärilaitojen perseilijät ovat hommat mokanneet. Erityisesti ne kekkosen näköset. Puunhalaajista ei loppupeleissä poikkea hirveästi. Yhteistä näille on maiharit/itusalaatit sossun rahoilla ja molemmista löytyy vapautuksia vaippaihottuman takia saaneina.

Tarttis vähän ISOmpaakin uunia tilanteen tasoittamiseksi.

Sori, lipsahti toi viimenen
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Onha se nyt selvää että F1-intoiulun julkituonti johtaa oikeastan poikkeuksetta jompaan kumpaan kumpaiseen näistä lausumista:
-Aijaa mut eiks se oo tylsää kun ne vaan ajaa jonossa?
-Mä lopetin seuraamasta kun Hägginen lopetti. Eihän se Kimi oo ees pärjänny siellä.

Taikka sitten vaan sellainen säälivä ja vähättelevä katse, että ihanko oikeasti sinä sitä seuraat? Voi sinua yksinkertaista ja jälkeenjäänyttä uuvattia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Aika yleinen on myös "Oot varmaan käyny kattoon paljon kisoja, itehän olin kanssa Unkarin kisassa -98".

Viimeksi tiistaina eräs kysyi mikä on mun bravuuriurheilulajini. Vastauksen kuultuaan jatkoi "No niin mutta siis oikeista urheilulajeista."
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Olen muuten joissain yhteyksissä ollut huomaavinani saavani ns. 'pahaa silmää' em. harrasteen julkituotuani. Mutta sellaista se on. Elämi.
Tuossahan oli talvella jonkun median luokkajakokone ja moottoriurheilun seuraaminen oli laitettu yhdeksi merkiksi alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta. Sehän on tietysti huvittavaa, koska moottoriurheilijat harrastajatasolla ei yleensä ihan pers'aukisia ole. Jos aikoinaan rikkaat seurasivat köyhien gladiaattorien taistelua niin nykyään vissiin vastoinpäin.

Itse en ole koskaan juttusissa ollut henkilön kanssa joka olisi moottoriurheilun vastustajaksi ilmoittautunut.

Viimeksi tiistaina eräs kysyi mikä on mun bravuuriurheilulajini. Vastauksen kuultuaan jatkoi "No niin mutta siis oikeista urheilulajeista."
Niin, häntäilyähän ei antidopingtoimikuntakaan urheilulajiksi tunnusta...
 
Viimeksi muokattu:

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Kyllä sotamuistelot voivat kuulua asiaan, mutta asioiden painotusta voisi hieman muuttaa.

Suomella on historiassa muitakin käännekohtia mm. olympialaiset aikanaan, joka muokkasi Suomen kuvaa ulkomaailmaan kertalaakista takaisin raiteilleen, sekä saavutuksia tieteen, taiteen ja kulttuurin alalla.

Nokiastakin voisi olla ylpeä. Sitä kesti aikansa, mutta olihan se lottovoitto aikanaan ja siitä seurannut paljon tietotaitoa ja silkkaa fyffeä maahan.
Pekka Pohjola/Wigwam, Hanoi Rocks, HIM, Nightwish jne. jne.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mjaha. Wigwam on näemmä yhtye. Ihan hyvän kuuloinenkin. Pekka Pohtola. Wanha julkkiksemme maailmalle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Rätätätätättäää Rätärätärätärätäräräräträrärräräträää rätärärärärrärärärtttärärärrrärätärätärää.

HYVÄ SUOMI! HYVÄ MIKA

Rätäträtäräää rätärätärätärätä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oikeastaan sitä minä tuossa sanovinani että jos Black Leopard olet rakentamassa jonkinnäköistä kansallista identiteettiä parin bändin varaan joista yhdestä ei ole edes suomalaiset kuulleet, toista on Axel Rose kerran kehaissut ja kolmannesta on oikein ottanut tositv-julkkis tatuoinnin rintaansa, niin lycka till valitemallesi tielle.

Toki sittenpä aloin pohtimaan että minkäpä varaan minä sitä itse olisin rakentamassa ja tajusin että en kai minkään. Heikolla pohjalla tässä huutelen ja siksipä juuri nyt itken sikiöasennossa. Vähäsen.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Oikeastaan sitä minä tuossa sanovinani että jos Black Leopard olet rakentamassa jonkinnäköistä kansallista identiteettiä parin bändin varaan joista yhdestä ei ole edes suomalaiset kuulleet, toista on Axel Rose kerran kehaissut ja kolmannesta on oikein ottanut tositv-julkkis tatuoinnin rintaansa, niin lycka till valitemallesi tielle.

Toki sittenpä aloin pohtimaan että minkäpä varaan minä sitä itse olisin rakentamassa ja tajusin että en kai minkään. Heikolla pohjalla tässä huutelen ja siksipä juuri nyt itken sikiöasennossa. Vähäsen.
Raaseri pyyteli uutta näkökulmaa/painotusta, joten eikös tässä sitä ole?

Esimerkiksi Hanoin tapauksessa on syytä ottaa huomioon lähtökohdat ja se miten pitkälle lopulta mentiin (ja olisi menty vielä huomattavasti pidemmälle jos...). Gunnarit muuten olivat erittäin reiluja suomalaisia kohtaan. Haastatteluissa Hanoi Rocks mainittiin todella usein ja Uzi Suiciden kautta tehdyt uudelleenjulkaisut toivat Hanoin jäsenille selvää rahaa ja ansaittua nimeä USA:ssa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Oikeastaan sitä minä tuossa sanovinani että jos Black Leopard olet rakentamassa jonkinnäköistä kansallista identiteettiä parin bändin varaan joista yhdestä ei ole edes suomalaiset kuulleet, toista on Axel Rose kerran kehaissut ja kolmannesta on oikein ottanut tositv-julkkis tatuoinnin rintaansa, niin lycka till valitemallesi tielle.
Noh noh. Jos Wigwamiin/Pohjolaan viittaat, niin kyllä sen/hänet senaikainen sukupolvi tuntee, jos kerran minäkin tunnen. Suomalaisiin kuuluu muitakin kuin 80-luvulla tai sen jälkeen syntyneitä.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Sandstorm oli vuonna 2000 maailman eniten myydyin single.
 

Örfil

Guest
Oikeastaan sitä minä tuossa sanovinani että jos Black Leopard olet rakentamassa jonkinnäköistä kansallista identiteettiä parin bändin varaan joista yhdestä ei ole edes suomalaiset kuulleet
Lisää lunta tupaan Fagerholmille.

Ensiksi: olet pölhö-Kustaa
Toiseksi: ajatus oli että niitä kansakunnan hienoja hetkiä voisi laappia kasaan siihen 100-vuotisjuhlaan koko itsenäisyyden historian ajalta. Ei vaan esim. sun syntymäsi jälkeiseltä ajalta..
 
Ylös