jjv
Arschloch
Jätkä naureskelee Jonia metroseksuaaliksi ja olette itse samanlaisia. Ihan kuin jotain teinityttöjen hameenvalintapalstaa lukisi. "Siis näytäxmää niinku juntilt näis farkuis, ku haluisin näyttää sillee urbaanilt valkokaulustyöläiselt joka niinku aattelee ekologisest, ostaa luomuruokaa ja äänestää Kokoomusta. Ettei vaan niinku lokeroitais vääriin piireihin. Silleen niinku."
Onneks mä olen siinä iässä ja asemassa, että voin laittaa ihan mitä vaatteita päälleni haluan ja siilitukka mulla on ollu lapsesta asti. Kunhan nyt ei hakaristipaitaa lähde Saksaan tuulettamaan. Talvivaatetukseni lienee hyvin neutraali, kesävaatetuksessa näkyy moottoriurheilufanitus, koska t-paitoja ja lippiksiä lähinnä moottoriurheilutapahtumista ostan. Ja moottoriurheilun seuraaminen se vasta junttia on kuulkaa. Älkää ikinä myöntäkö formuloita seuraavanne viininmaisteluiltamissa, tiedä mitä ne teistä viälä ajattelee. Junttius on hyve.
Kasvakaa snobit aikuisiksi ja varokaa, ettette tipahda norsunluutornista.
Onneks mä olen siinä iässä ja asemassa, että voin laittaa ihan mitä vaatteita päälleni haluan ja siilitukka mulla on ollu lapsesta asti. Kunhan nyt ei hakaristipaitaa lähde Saksaan tuulettamaan. Talvivaatetukseni lienee hyvin neutraali, kesävaatetuksessa näkyy moottoriurheilufanitus, koska t-paitoja ja lippiksiä lähinnä moottoriurheilutapahtumista ostan. Ja moottoriurheilun seuraaminen se vasta junttia on kuulkaa. Älkää ikinä myöntäkö formuloita seuraavanne viininmaisteluiltamissa, tiedä mitä ne teistä viälä ajattelee. Junttius on hyve.
Kasvakaa snobit aikuisiksi ja varokaa, ettette tipahda norsunluutornista.
Viimeksi muokattu: