Suomen lippu tai leijona

Miksei kehtaa heiluttaa lippua tai pukea leijonapaitaa

  • Jotain muuta

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Onha se nyt selvää että F1-intoiulun julkituonti johtaa oikeastan poikkeuksetta jompaan kumpaan kumpaiseen näistä lausumista:
-Aijaa mut eiks se oo tylsää kun ne vaan ajaa jonossa?
-Mä lopetin seuraamasta kun Hägginen lopetti. Eihän se Kimi oo ees pärjänny siellä.

Taikka sitten vaan sellainen säälivä ja vähättelevä katse, että ihanko oikeasti sinä sitä seuraat? Voi sinua yksinkertaista ja jälkeenjäänyttä uuvattia.
Tärkeää on myös kertoa se, ettei kuskilla ole mitään merkitystä, kun auto ratkaisee kaiken.
 

Örfil

Guest
Kasvakaa snobit aikuisiksi ja varokaa, ettette tipahda norsunluutornista.
Nyt meni vähän yleistämiseksi, eikös joo? Stereotypioiden sekametelisoppa oikein pyrskähti.

Ei pikkuvauvalle laiteta pukua päälle tai jos mun ikäinen ukko liikkuis räppärikamoissa tai pillifarkuissa ja kajalit silmissä niin olishan se jo koomisen näköistä.

Kai sinäkin vilkaiset peiliin ettei ole jugurttia jäänyt nenän päähän tai tsekkaat ettei ole eriparikengät jalassa ja kotihousut (ne flanelliset) jalassa kun ulos menet kauppa-asioille.
Ihan normi pukeutumista minä ainakin ajoin takaa siinä, kun sanoin että katson mitä päälleni laitan.

Kuvitelkaa nyt vaikkapa joku 85 vuotias mies vaikkapa pukeutumassa kuin Joni. Vai onko tarkoitus nyt rikkoa kaikki pukeutumiskoodit ja miehetkin pukeutuu sitten seuraavaksi vaikkapa naisten vaatteisiin.

Joku tyylitaju kai pitää olla? Ja mistähän tähän taas kokoomuskin esiin vedettiin :D
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
En todellakaan peilaile itteäni kauppaan lähtiessäni. Menen sinne suoraan töistä risaisessa työpaidassa työpäivältä haisten. Miks pitäis olla tyylitajua kauppareissulla? Miks haittaa jos näyttää koomiselta? Tottakai mies saa pukeutua hameeseen, naisetkin pitää nykyään housuja, Racer, tällä vuosituhannella.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuleepa mieleen eräs nelikymppinen häppäheikki joka veteli päiväkossut suoraan pullon suusta vaaleanpunaisessa tuulipuvussaan.

Hieno mies.
 

Örfil

Guest
En todellakaan peilaile itteäni kauppaan lähtiessäni. Menen sinne suoraan töistä risaisessa työpaidassa työpäivältä haisten. Miks pitäis olla tyylitajua kauppareissulla? Miks haittaa jos näyttää koomiselta? Tottakai mies saa pukeutua hameeseen, naisetkin pitää nykyään housuja, Racer, tällä vuosituhannella.
Onhan sepalus kiinni?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Onhan sepalus kiinni?
Nykyään melko usein. Kerran reissuun lähtiessä jätin vyön kotiin kun farkut pysyi muutenkin ylhäällä. Enpä arvannut et sen seurauksena sepalus aukeaa joka kerta kun ottaa lompakon tai kännykän etutaskusta. No säästihän se aikaa toilettikäynnillä enkä joka kerta viitsiny kiinni vetää. Kylmillä keleillä kuitenkin ikävä ilmiö
 

Örfil

Guest
Painelin taannoin kauppaan. Vaihdoin kuraiset piharötkyt vähän siistimpiin (auton penkkiä säälin), mutta unohdin sepaluksen auki.

Kotona huomasin että villapaidan helma törötti nasevasti sepaluksesta ulkona. Nolotti hetken.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En todellakaan peilaile itteäni kauppaan lähtiessäni. Menen sinne suoraan töistä risaisessa työpaidassa työpäivältä haisten. Miks pitäis olla tyylitajua kauppareissulla? Miks haittaa jos näyttää koomiselta? Tottakai mies saa pukeutua hameeseen, naisetkin pitää nykyään housuja.
Komp. Siinä vaiheessa kun kauppareissusta tulee joku muotinäytös niin me on menetetty tää peli.
Vai siis onko joillakuilla pääpointtina mennä sinne vain kassatyttöjä naurattamaan? No sitten on ehkä eri.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Onko jengillä muuten muija meikeissä kotona? Tyyliin vähintään ripsarit tms.?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Vai siis onko joillakuilla pääpointtina mennä sinne vain kassatyttöjä naurattamaan? No sitten on ehkä eri.
Joillakin saattaa vaimo tehdä ruokaostokset ja isäntä iltalenkin lomassa purjehtii partavesipilvineen lähikauppaan pastilleja ostamaan ja muka tutun kassaneitosen kanssa "maailmaa parantamaan". Siitä vielä ärrälle panemaan totokuponki sisään ja turisemaan tammoista kioskilikan mieliksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olenko mä "viimoinen mohikaani" joka tekee raivoisia panoliikkeitä ilmassa?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Lisää lunta tupaan Fagerholmille.

Ensiksi: olet pölhö-Kustaa
Toiseksi: ajatus oli että niitä kansakunnan hienoja hetkiä voisi laappia kasaan siihen 100-vuotisjuhlaan koko itsenäisyyden historian ajalta. Ei vaan esim. sun syntymäsi jälkeiseltä ajalta..
Hahaa! Nyt saa Fagerholmin pölhö-Kustaa tuta!

Missä helvetin vaiheessa minä kerroin että niitä pitäis vain mun syntymän jälkeiseltä ajalta käsitellä?
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
En todellakaan peilaile itteäni kauppaan lähtiessäni. Menen sinne suoraan töistä risaisessa työpaidassa työpäivältä haisten. Miks pitäis olla tyylitajua kauppareissulla? Miks haittaa jos näyttää koomiselta? Tottakai mies saa pukeutua hameeseen, naisetkin pitää nykyään housuja, Racer, tällä vuosituhannella.
Koetko olosi hyväksi kulkiessasi risaisissa kamppeissa ja haistessasi paskalta?
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Olen tehnyt havaintoja, kenties erheellisiä, että kaupan laji/tyyppi vaikuttaa yleisön pukeutumiseen. City-Markettiin pukeudutaan paremmin kuin Prismaan, vaikka myymälät sinällään identtisiä ovatkin. Prismassa pongaa aina vähintään yhden Jahti-Jakt halpismetsästysasuun tai fleeceen pukeutuneen turjakkeen, Cittarissa ei. Lidlessä kirjo on hyvin laaja: sosiaalipummi roskalaatikosta - Audilla saapunut hienostorouva.

Lähikauppa Siwaan mennään tyyliin "Tule sellaisena kun olet". Tai ainakin itse menettelen niin :eek:. Näinpä amplitudi on laaja, remonttihaalarit - farkut - oloverkkarit - puku - hiihtovarustus jne.

Kimmo Kiitosmies- hupparia en omista. Enkä tule omistamaan.
 
Ylös