Örfil
Guest
Nyt ratkesi jouluahjaongelmani Tolerantin suuntaan.Audilla saapunut hienostorouva.
Kimmo Kiitosmies- hupparia en omista. Enkä tule omistamaan.
Jos lopettaa tuon rouvittelun...
Nyt ratkesi jouluahjaongelmani Tolerantin suuntaan.Audilla saapunut hienostorouva.
Kimmo Kiitosmies- hupparia en omista. Enkä tule omistamaan.
Onhan tuote luonnonkuitua? Meinaan ettei tule kovin pahoja päästöjä kun hiilen vapauttaa?Nyt ratkesi jouluahjaongelmani Tolerantin suuntaan.
Jos lopettaa tuon rouvittelun...
Vanhat risaiset kamppeethan ne rennoimmat on. Ja käyn mieluummin kotiin saavuttuani suihkussa kuin töissä.Koetko olosi hyväksi kulkiessasi risaisissa kamppeissa ja haistessasi paskalta?
Maikki....[/QUOTE]
Kieltämättä jos olisin samassa kuvassa tuulipukuni kanssa (puhdas) ja lysyhartioineni, niin toiseksihan sitä jäisi ainakin tyylikkyydessä.
Täti antoi mulle lahjaksi tällasen vuonna 2011, kun leijonat voitti kolme kruunua lätkän MM-kisojen finaalissa.
Kehtaan pitää kyseistä paitaa vain kotona.
Komp. Jossain menee mullakin raja. Sentään jääkiekkofaniksi halua leimautua.
Ymmärrän.
Vain kotioloissa tai muuten ei-julkisesti. Ehkä joskus pimiötyöskentelyssä ja kaivoshommissa.Pitääkö joku F1-Forum -paitaa julkisesti yllä? Itse säilytän sitä pimiötyöskentelyä ja kaivoshommia varten.
Yleensä on joo. Ruudun toisella puolella, alasti ja muna perseessä.Onko jengillä muuten muija meikeissä kotona? Tyyliin vähintään ripsarit tms.?
Siellä ne on Kimmo-paidan ja bändipaitojen kasassa.Pitääkö joku F1-Forum -paitaa julkisesti yllä? Itse säilytän sitä pimiötyöskentelyä ja kaivoshommia varten.