Itse laittaisin jonkin verran painoarvoa sille, että lenkin saisi rakennettua niin että kahteen kertaan ajettavien pätkien väli olisi tarpeeksi lyhyt.
Ässämäen-Moksin lenkki ja sunnuntai aamu näin oli. Laukaa-Lankamaa pilattiin ylimääräisellä huollolla.
En tykkää katsoa samassa paikassa kahta kertaa, mutta pienellä suunnittelulla ja hieman paikkaa vaihtamalla tätä ongelmaa ei ole. Liian pitkä tauko pätkien välillä tekee ongelmia, ruuhkat ja ehkä jopa yleisön sijoittaumisongelmat. Laukaan toiselle kierrokselle tulleet olivat aika hiilenä kun tuolla väkimäärällä ei vain katselupaikkoja löytynyt.
Shakedown oli suht ok, ja paljon pelasti se että risteyksessä takana oleva pelto oli kalteva oikeaan suuntaan, jolloin näkyvyyttä oli hyvin. Tosi pienestä se on välillä kiinni, jos pelto olisi ollut toiseen suuntaan kalteva, ei eturivin lisäksi olisi ollut näkyvyyttä kuin eturivillä. 2010 vuoteen oli erona se, että risteystä edeltävät mutkat olivat kiellettyä katselualuetta.