Suomen mustat aukot

Örfil

Guest
Urheilusta kiinnostuneelle Vimpelin saarikenttä kuuluu tietysti yleissivistykseen.
Saanko ehdottaa ensi vuodeksi "Vimpelin saarikenttä" -visaa?

1: Montako metriä saarikentällä on kusilaaria?
2: Mihin ilmansuuntaan lippukojusta katsottuna on C-katsomo?
3: jne...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vanha Rauma on itsellä ollut kyllä mielessä koko ajan. Loma-ajan sijoittuminen sesonkiin toki tekee sen ettei mikään ole halpaa.. Kirottua. Itse ajattelin lomaa elokuulle just sesongin ulkopuolelle, mutta Tissiksen töissä ajatellaan jäykän kaavamaisesti, eikä järjellä. Sen mukaan pitää nyt mennä..

Tolerantti

Well-known member
Käyty parisen vuotta sitten. Ei pelin katsojana, vaan päiväturistina. Kentälläkin käveleskeltiin ja kuvattiin.

Saarikentän jälkeen käytiin kahvilla Vimpelin ST1:kkösen kahvilassa. Se se olikin kokemusten kokemus. Suosittelen.
Vimpelin kentällä olen käynyt, mutta St1:sellä en lain. Mitäs siellä oikein tapahtui? Ja tapahtuu?

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Mitäs hittoa, meille sanottiin aikanaan, että 9 on maksimi ekasta pällitestistä? Ite olin yksi kolmesta komppaniadssa, joka sen sai mutta kyllähän tässä elämästä nyt pohja putosi.

Örfil

Guest
Albert juoksi maratonin kumisaappaissa. Siitä tuli lisäpiste.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Pikaisella googlauksella alkaa vaikuttamaan siltä, että puheet yli ysin arvosanoista tuossa testissä voi leimata höpöhöpöksi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Vimpelin kentällä olen käynyt, mutta St1:sellä en lain. Mitäs siellä oikein tapahtui? Ja tapahtuu?
Kahvi oli laihaa ja pahaa. Voileipä/sämpylä/pulla valikoima oli hyvin minimaalinen. Huomattavan epäsiisteissä vessoissa oli lukuisia maalarinteipin pätkille kirjoitettuja ohjeita siitä, että miten vessassa toimitaan.

Mulla on kuvia niistä teippiviesteistä, mutta ne ovat huollossa olevan HP:ni kovalevyllä, joten en voinyt kuvalla todeksi todistaa kertomaani. Voi olla, että olen moisia kuvia joskus tänne postannut?

Kaikki kunnia ko. kahvilan asiakaspalvelijalle, mutta tässä tapauksessa olisi ehkä ollut viisainta jäädä vaikka eläkkeelle kun 85 ikävuotta tuli täyteen?

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Jos Kalajoelle asti ajelette niin suosittelen nauttimaan kaljaasi Ansiolla. Etukäteen pitää varata, jos haluaa varmasti päästä kyytiin.

edit: Tapion tuvalta löytyy luultavasti särkkien halvimmat yöpymiset. http://www.tapiontupa.com/Tapion-Tupa.aspx?id=441&p1=7&p2=441
Meinasin linkin sisällön perusteella jo kalliiksi haukkua, mutta sivustoa tarkemmin tutkittuani löysin varsin kohtullisiakin vaihtoehtoja. Varsinkin sesongin ulkopuolella. Tiedä vaikka joskus?