Suomen oikeuslaitos esittää: Syyttäjä v. Anneli O. Auer

Onko Anneli Auer sinusta syyllinen vai syytön miehensä surmaan?

• Auer on syyllinen miehensä surmaan

Äänet: 23 79,3%
  • Auer on syytön miehensä surmaan

Äänet: 2 6,9%
  • Päätin tulla tänne kertomaan, että minua ei kiinnosta

Äänet: 4 13,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Äänestys suljettu. .

Knoukka

Well-known member
Oonko mä ainoa jonka mielestä tämmöinen huutoäänestäminen on hiukan kyseenalaista? Tosin tutkinnan osalta hommassa kyllä riittää puitavaa julkisuuteen tihkuneen informaation pohjalta.
Oot. Nyt roiskitaan. Leipää ja sirkushuveja!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oonko mä ainoa jonka mielestä tämmöinen huutoäänestäminen on hiukan kyseenalaista? Tosin tutkinnan osalta hommassa kyllä riittää puitavaa julkisuuteen tihkuneen informaation pohjalta.
Tässähän kysyttiin vain mielipidettä. Vähän sama ketä kannatat SM-liigassa.

Knoukka

Well-known member
Mutta kun mun mielestä tää on aika epähupia hupia...
Kuten 90% forumin sisällöstä.

Mutta noinniinkuhenkoht ei jaksa kiinnostaa että onko syyllinen vai ei. Kiinnostavammaksi seikaksi on noussu mun mielestä kansalaisen oikeusturva tässä tapauksessa ja miksei muissakin. Eikö näistä meidän liian pitkistä oikeuskäsittelyistä ole valiteltu eeuun tämän tästä?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tässähän kysyttiin vain mielipidettä. Vähän sama ketä kannatat SM-liigassa.
Oon edelleen sitä mieltä, että (rankasti) puutteellisen informaation varassa ei ole välttämättä ihan oikein muodostaa mielipiteitä, jotka kuitenkin vaikuttavat muiden ihmisten elämään.

Tuosta, miten tuo tutkinta on hoidettu mulla kyllä mielipiteitä sitten onkin.

Kaikesta ei tarvitse olla mielipidettä. Joskus on ihan tervettä myöntää, että ei tiedä asiasta riittävästi mielipidettä muodostaakseen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Heh, sen Johan Batmanin hyökkäyksen Suomen lastensuojeluviranomaisia kohtaan paljastuikin täysin oman edun ajamiseksi.

Yrittää oman kiistansa takia saada viranomaiset huonoon valoon.

Aika vitun noloa. Yliopiston Dosentilta. Tai desantilta.:nope::thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oon edelleen sitä mieltä, että (rankasti) puutteellisen informaation varassa ei ole välttämättä ihan oikein muodostaa mielipiteitä, jotka kuitenkin vaikuttavat muiden ihmisten elämään.

Tuosta, miten tuo tutkinta on hoidettu mulla kyllä mielipiteitä sitten onkin.

Kaikesta ei tarvitse olla mielipidettä. Joskus on ihan tervettä myöntää, että ei tiedä asiasta riittävästi mielipidettä muodostaakseen.
No eihän kukaan meistä ole päässyt tuon tapauksen pöytäkirjoihin käsiksi. Ja ainoa joka tiesi kaikesta kaiken, Teodorik, on bannattu.:eek:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mutta noinniinkuhenkoht ei jaksa kiinnostaa että onko syyllinen vai ei. Kiinnostavammaksi seikaksi on noussu mun mielestä kansalaisen oikeusturva tässä tapauksessa ja miksei muissakin. Eikö näistä meidän liian pitkistä oikeuskäsittelyistä ole valiteltu eeuun tämän tästä?
Tätän itsekin
kotin haparoiden hakea. Olennaisempi fokus tapauksessa ei kuitenkaan ole (kun huomioi miten keissi on edennyt) Auerin mahdollinen syyllisyys vaan itse prosessi.

No eihän kukaan meistä ole päässyt tuon tapauksen pöytäkirjoihin käsiksi. Ja ainoa joka tiesi kaikesta kaiken, Teodorik, on bannattu.:eek:
Siksipä juuri oman epäilykseni kyseisen keskustelun käymisestä esitin.

Törni

Well-known member
Suuri enemmistö näyttää olevan sitä mieltä, että Auer on syyllinen. Tämä ei silti ole tuomioistuin. Vain pelkkä ihmisten mielipiteiden kokoaja.

Nurtsi

Registered Loser
Päätin tulla tänne kertomaan, että aihe ei kiinnosta ja että se sen muija on syyllinen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Oon sitä mieltä, että Anneli joko on syyllinen tai syytön miehensä murhaan. Kumpaa? Siihen mulla ei oikein ole mielipidettä.

Archie

Well-known member
Suuri enemmistö näyttää olevan sitä mieltä, että Auer on syyllinen. Tämä ei silti ole tuomioistuin. Vain pelkkä ihmisten mielipiteiden kokoaja.
Hyvä tarkennus, joku olisi voinut luulla ihan muuta.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Suuri enemmistö näyttää olevan sitä mieltä, että Auer on syyllinen.
Mä olen sitä mieltä, että Anneli Auer vaikuttaa mediasta saatujen tietojen perusteella varsin vastenmieliseltä ihmiseltä, siitä taas mulla ei ole aavistustakaan tappoiko hän miehensä vai ei. Jos poliisi polisi tehnyt välittömästi murhan kjälkeen hommat kunnolla mm. sen sotkukasan teknisen tutkinnan, niin voisi olla helvetin paljon helpompaa ratkaista tuo murha tai sulkea eri vaihtoehtoja pois.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Mä olen sitä mieltä, että Anneli Auer vaikuttaa mediasta saatujen tietojen perusteella varsin vastenmieliseltä ihmiseltä, siitä taas mulla ei ole aavistustakaan tappoiko hän miehensä vai ei. Jos poliisi polisi tehnyt välittömästi murhan kjälkeen hommat kunnolla mm. sen sotkukasan teknisen tutkinnan, niin voisi olla helvetin paljon helpompaa ratkaista tuo murha tai sulkea eri vaihtoehtoja pois.
+1

Ja eikös ko. leskellä ollut jotain sairasta meneillään sen yhden guben kanssa. Eli varmuuden vuoksi häkkiin vaan... ei varmaan mene ihan huti.