FW08
Registered User of Talent
Meni rankipotkuihin tämä.NO? Kummin kävi?!!? '
VASTAA HETI!
Meni rankipotkuihin tämä.NO? Kummin kävi?!!? '
VASTAA HETI!
Oot. Nyt roiskitaan. Leipää ja sirkushuveja!Oonko mä ainoa jonka mielestä tämmöinen huutoäänestäminen on hiukan kyseenalaista? Tosin tutkinnan osalta hommassa kyllä riittää puitavaa julkisuuteen tihkuneen informaation pohjalta.
Mutta kun mun mielestä tää on aika epähupia hupia...Oot. Nyt roiskitaan. Leipää ja sirkushuveja!
Tässähän kysyttiin vain mielipidettä. Vähän sama ketä kannatat SM-liigassa.Oonko mä ainoa jonka mielestä tämmöinen huutoäänestäminen on hiukan kyseenalaista? Tosin tutkinnan osalta hommassa kyllä riittää puitavaa julkisuuteen tihkuneen informaation pohjalta.
Ihan paska polli. Äärimmilleen jaskattu. Onneksi en vastannu.Meni rankipotkuihin tämä.
Kuten 90% forumin sisällöstä.Mutta kun mun mielestä tää on aika epähupia hupia...
Siis kannatatko Anneli Auerin tehneen murhan vai etko kannata?Tässähän kysyttiin vain mielipidettä. Vähän sama ketä kannatat SM-liigassa.
Kannatan.Siis kannatatko Anneli Auerin tehneen murhan vai etko kannata?
Oon edelleen sitä mieltä, että (rankasti) puutteellisen informaation varassa ei ole välttämättä ihan oikein muodostaa mielipiteitä, jotka kuitenkin vaikuttavat muiden ihmisten elämään.Tässähän kysyttiin vain mielipidettä. Vähän sama ketä kannatat SM-liigassa.
No eihän kukaan meistä ole päässyt tuon tapauksen pöytäkirjoihin käsiksi. Ja ainoa joka tiesi kaikesta kaiken, Teodorik, on bannattu.Oon edelleen sitä mieltä, että (rankasti) puutteellisen informaation varassa ei ole välttämättä ihan oikein muodostaa mielipiteitä, jotka kuitenkin vaikuttavat muiden ihmisten elämään.
Tuosta, miten tuo tutkinta on hoidettu mulla kyllä mielipiteitä sitten onkin.
Kaikesta ei tarvitse olla mielipidettä. Joskus on ihan tervettä myöntää, että ei tiedä asiasta riittävästi mielipidettä muodostaakseen.
Tätän itsekinMutta noinniinkuhenkoht ei jaksa kiinnostaa että onko syyllinen vai ei. Kiinnostavammaksi seikaksi on noussu mun mielestä kansalaisen oikeusturva tässä tapauksessa ja miksei muissakin. Eikö näistä meidän liian pitkistä oikeuskäsittelyistä ole valiteltu eeuun tämän tästä?
Siksipä juuri oman epäilykseni kyseisen keskustelun käymisestä esitin.No eihän kukaan meistä ole päässyt tuon tapauksen pöytäkirjoihin käsiksi. Ja ainoa joka tiesi kaikesta kaiken, Teodorik, on bannattu.
Hyvä tarkennus, joku olisi voinut luulla ihan muuta.Suuri enemmistö näyttää olevan sitä mieltä, että Auer on syyllinen. Tämä ei silti ole tuomioistuin. Vain pelkkä ihmisten mielipiteiden kokoaja.
Mä olen sitä mieltä, että Anneli Auer vaikuttaa mediasta saatujen tietojen perusteella varsin vastenmieliseltä ihmiseltä, siitä taas mulla ei ole aavistustakaan tappoiko hän miehensä vai ei. Jos poliisi polisi tehnyt välittömästi murhan kjälkeen hommat kunnolla mm. sen sotkukasan teknisen tutkinnan, niin voisi olla helvetin paljon helpompaa ratkaista tuo murha tai sulkea eri vaihtoehtoja pois.Suuri enemmistö näyttää olevan sitä mieltä, että Auer on syyllinen.
Voi räkä, mä olen ollut kyllä siinä käsityksessä, että forumin yleinen mielipide on ehdoton totuus.Hyvä tarkennus, joku olisi voinut luulla ihan muuta.
+1Mä olen sitä mieltä, että Anneli Auer vaikuttaa mediasta saatujen tietojen perusteella varsin vastenmieliseltä ihmiseltä, siitä taas mulla ei ole aavistustakaan tappoiko hän miehensä vai ei. Jos poliisi polisi tehnyt välittömästi murhan kjälkeen hommat kunnolla mm. sen sotkukasan teknisen tutkinnan, niin voisi olla helvetin paljon helpompaa ratkaista tuo murha tai sulkea eri vaihtoehtoja pois.