Ferrari 4ever
Well-known member
Ei ole ihmisen ahneudella ja välinpitämättömyydellä mitään rajaa kun kunnille annetaan kuoliniskuja, että saadaan itselle mukava bonus. :thumbdown
Tyyppejä joille pitäisi antaa bonuksena niskalaukaus.:ahem:Ferrari 4ever sanoi:Ei ole ihmisen ahneudella ja välinpitämättömyydellä mitään rajaa kun kunnille annetaan kuoliniskuja, että saadaan itselle mukava bonus. :thumbdown
No mitäs vaikutusta Islantilaisten metelöinnillä oli?sooda sanoi:Epäloogista Häkämieheltä. Valtion omistajaosuus Stora Ensossa 30%, Häkämies lammasmainen. Elisan Islantilaishyökkäys, valtion omistajaosuus 0,6%, hyvä ettei julistettu sotaa Islannille.
Oikeastaan F4E listasit jo tuolla näkemyksesi, josta olen kanssasi samaa mieltä.Ferrari 4ever sanoi:On vain niin käsittämätöntä, että voittoa tekevä tehdas, joka on elintärkeä kunnalle ja ihmisille, pitää sulkea.
Etkös sä itse vastustanut globaalisaatiota?Willer sanoi:Minusta on käsittämätöntä, että muutoksiin ei edes haluta sopeutua. Kaiken pitäisi jatkua kuten ennenkin. Oikeassa elämässä asiat eivät vain niin mene. Se on vain ajan kysymys milloin ne Jämsän tehtaat laitetaan kiinni. Ehkä kahden vuoden päästä, ehkä kymmenen.. kuka tietää. Mutta sitten kun se tapahtuu, niin se on Yllätys! Ei ne missään ikuisesti pyöri.
Mihin ihmeen muutoksiin? Että tuottoisa tehdas ei ole enää pääasia vaan se, että tämä konkreettisen ulkopuolella sijaitseva numeromaailma optimoidaan ja kaikilla on isoja numeroia pankkitileillä?Minusta on käsittämätöntä, että muutoksiin ei edes haluta sopeutua.
Tämä urbaanilegenda on pakko katkaista heti kättelyssä. Jos joku oikeasti kuvittelee, että tuloksella ja osakkeen arvolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, niin se ei pidä paikkaansa.azai sanoi:On kieltämättä täysin härskiä nykyinen malli, jossa tuijotetaan pelkästään pörssilukemiin eikä tuloksiin.
Globalisaatiokeskustelu on toinen juttu. Siihen liittyy ilmiöitä, joiden parantamiseksi olisi hyvä tehdä jotain. Tässähän ei kyse ole oikeastaan siitä.patriot sanoi:Etkös sä itse vastustanut globaalisaatiota?
Mitä ehdotat tilalle?Ferrari 4ever sanoi:Koko länsimainen demokratia on vaarassa, jos valtioiden tehtävä on vain antaa yritysten mellastaa rauhassa ympäriinsä. Kuin imperialistiset suurvallat aikoinaan Afrikassa, jossa vedettiin viivottimella rajaviivoja välittämättä yhtään ihmisistä.
Voihan pörssiyritysten toiminta kusetukseenkin perustua. Itse en ole nähnyt yhtään pörssiin asti päässyttä yritystä jonka toiminta perustuisi puhtaaseen qvartaalikusetukseen.Yuri Borzenokóv sanoi:Ole mitään tekemistä.. No väitätkö sinä päinvastaista? Usein on tavoitteena hankkia myös nopea arvonnousu, ei se tulos ole läheskään aina tärkein. Tuossa kymmenen vuotta sitten ihmiset ostivat ihan mitä tahansa paskaa pörssistä, kunhan se vain liittyi teoriassa jotenkin internettiin.