Freak
Well-known member
Thunderit voisivat siihen päästäkin, jos niihin saisi laittaa alle oikean kokoiset renkaat. Esim just Cuppi Porsseissa käytetyt.
Tämä. Minä lähtisin ensimmäisenä duunaamaan takaa paskakärryn akselia ennemmän säätöjä tarjoavaan muotoon. Moottorikin voisi olla omansa. Eihän se ole edes vielä kehityskäyränsä huipussa.Kas kun ei kukaan ole vielä lähtenyt tuunaamaan Thunder runkoon jotain ripeämpää. Levämmät gummit, ZL1 tai Hellcat motti, airot yms. Kelpais silti Ss/BGT pro luokkiin.
Näinkö naulattiin viimeinen naula suomen motogp haaveet-arkkuun? Ja siihen ettei radalla ajeta kisan kisaa ikinä....
Valtion tuella pistettiin projekti pystyy vaikkei rahoituskuviot olleet selvät. Ajateltiin kun miljoonia ollaan jo kaadettu uutta rahaa tulee kyllä sitten kun on tarve... 100 000 katsojan (itse en epäile tätä vrt neste ralli) ja 100€/kävijä keskiarvolla homma olisi saatu maaliin vaiheistetusti mutta korona sotki kuviot..Kymiringillä on ollut krooninen rahapula, mutta suurin ongelma oli se, että on ollut amatöörien puuhastelua. Saivat ainakin pahimman mahdollisen herätyksen.
Käsittääkseni Botniaringiä lukuunottamatta kaikkien muiden ratojen taustalla olleet ratayhtiöt ovat menneet ainakin kerran konkurssiinRatahan on fyysisesti siellä olemassa, ei sitä räjäytetä vaikka firma konkurssiin meneekin. Mikäli konkurssi nyt toteutuu, niin siihen saatetaan löytää joku toinen pyörittäjä.
Koronan lisäksi Venäjä-pakotteet. Koko hommahan pelattiin sen kortin varaan, että siitä 100000 kävijästä 50000 tulee pelkästään Pietarin seudulta.Valtion tuella pistettiin projekti pystyy vaikkei rahoituskuviot olleet selvät. Ajateltiin kun miljoonia ollaan jo kaadettu uutta rahaa tulee kyllä sitten kun on tarve... 100 000 katsojan (itse en epäile tätä vrt neste ralli) ja 100€/kävijä keskiarvolla homma olisi saatu maaliin vaiheistetusti mutta korona sotki kuviot..
Mitä tarkalleen tarkoitat amatöörien puuhastelulla? Oletko vahingoniloinen? Olisitko itse suoriutunut mielestäsi paremmin?Kymiringillä on ollut krooninen rahapula, mutta suurin ongelma oli se, että on ollut amatöörien puuhastelua. Saivat ainakin pahimman mahdollisen herätyksen.
Ei ole ainakaan tiedotus ollut hanskassa. Eikä kyllä projektikaan. Ja en ole vahingoniloinen.Mitä tarkalleen tarkoitat amatöörien puuhastelulla? Oletko vahingoniloinen? Olisitko itse suoriutunut mielestäsi paremmin?
En ole minäkään, vaan joka syksy kytännyt arvosarjojen kalentereita kuumeisesti "joko?joko?joko?", mutta ikinä eivät ole esim. ELMS, DTM, SRO:n sarjat, NASCAR Whelen tai muutkaan ottaneet riskiä.Ja en ole vahingoniloinen.
Paras argumentti kaikkeen. Aina.Olisitko itse suoriutunut mielestäsi paremmin?
Se Mikon valkea tais mennä Saksaan. Nopea oli sekin.Tuosta videon E46:a ei ole muistijälkeä. Valkoisen E30:n muistan pari kertaa BRCF:n tapahtumissa nähneeni. Nopea oli toki mutta toisin kuin vaikka Kaskisaari, ei omistajansa ollut kiinnostunut ulkoiluttamaan sitä muissa kisoissa. Tuskin olis jaloissa pyörinyt. Yhden kerran Alastarolla(?) näin myös valkoisen E36:n jossa oli kuitukeula, jonka saattoi nostaa yhtenä kappaleena pois. Autoa ei kuitenkaan muistini mukaan huolittu BRCF:n kisaan koska tuo flippikeula ja ehkä jotain muutakin viriviriä.
"Montako peliä oot ite pelannut?"Paras argumentti kaikkeen. Aina.